Husk meg
Brukernavn
Passord

Fullt fortjent

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 okt 05, 13:00
Jeg må si at seriegullet til VIF var full fortjent... Når Start ikke klarer å utnytte alle de sjansene de hadde mot oss, fortetjener de ikke å vinne.. Gratulerer VIF!!!

---------------------------

FFKgutten


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 okt 05, 13:05
Tom Nordlie kan dessuten mase så mye han vil om den offsiden... faktum er at vi ikke fikk dømt to klare straffer... Når det er sagt hadde jeg myyye heller sett at start tok gullet hvis det ikke hadde gått utover oss da...

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 okt 05, 18:32
Må jo si meg enig med at jeg heller ville at Start skulle vinne. Men Enga var best når det gjaldt, og de har gjort en bra sesong i mange cuper også..

---------------------------

FFKgutten


Bohem

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 01 nov 05, 14:18
er det her jeg burde si takk kanskje? Jau..
Takk for det FFK, så håper jeg, på vegne av hele klanen, god bedring med Enerly.. Stakkar, at fotball er urettferdig er ok, men at livet er så urettferdig er ikke kult.

---------------------------

VIF - 1965, 1981, 1983,1984 og 2005


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 nov 05, 01:40
Opprinnelig postet av FFKgutten
Må jo si meg enig med at jeg heller ville at Start skulle vinne. Men Enga var best når det gjaldt, og de har gjort en bra sesong i mange cuper også..


nå var vel ikke enga best når det gjalt, å spille 2-2 borte mot odd for ett "topplag" som vif er da ikke bra?? men de tok ett poeng mer en start og det er det som teller, synes egentlig at start ville fortjent seieren i ligan, men VI var best når det gjalt og rappa gullet fra kristiansand og ga det til vif!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340