Husk meg
Brukernavn
Passord

Lykke til Dagfinn Enerly!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

svenno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 01:51
Gratulerer med en kjempe kamp i Kristiansand. Trist det med Dagfinn Enerly.
 Må bare krysse fingre for at lammelsen er midlertidig og at en god, men skadeforfulgt spiller er tilbake på banen for FFK i 2006 sesongen.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 okt 05, 01:54
Opprinnelig postet av Aafksupporter
Hei...
På en dag som dette ..der klubben i mitt hjerte har rykt ned(Aafk),så trudde jeg ikke dagen min kunne bli verre men så blir den akuratt det...jeg såg på nrk at Dagfinn Enerly har brukke nakken,de gjikk ett grøss gjennom meg og jeg tenkte går de an?Aafk har rykt ned,men hva er de i forskjell fra å brekke nakken??INGENTING! Vi kan rykke opp igjen me en gang uten problem....men de er litt vanskligere å fikse en rygg men god bedring Dafinn håper å se dej på color line stadion sesongen 2007

Hilsen Aafk supporter

Tusen takk Aafk. Synd at vi ikke kunne sikre plassene sammen, men som sagt blir fotball uvesentlig når slikt skjer. Vi ses i 2007.

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Viktor1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 02:11
Flott at dere berget plass med seier, dessverre et skår i gleden.....Tragisk dette med Enerly, vi her i Tromsø krysser fingrene for at han snart er 100%igjen!!
Forza FFK o Enerly
VIK

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 okt 05, 02:18
sinnsykt trist. Håper dette ender bra..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 05, 02:38
Endret: 30 okt 05, 02:39
Vi bør samle inn noen kr og gi han en fortjent blomst...  50 kr fra alle er vel en god idee ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


kenny

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 02:39
Gråter for enerly jeg også :`( En stor spiller både i RBK drakt og FFK drakt har kanskje fått hele fotballkarrieren brått ødelagt. Det går rykter om at enerly skal markeres på lerkendal før Real Madrid kampen.

Dette var mine tanker fra trondheim. Kan jo med det samme gratulerer dere med fornyet kontrakt i ligaen.

Trist

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 02:47
Forferdelige greier... Tenker mye på Dagfinn :(
Håper endelig det går bra til slutt.
En fin fyr.

Hilsen fra Alta

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 okt 05, 02:53
Har også tenkt på dette mye idag...

God bedring, Enerly!
Håper for guds skyld at du blir bra igjen!
Som fotballspiller eller ikke er uvesentlig i denne sammenheng...

sif

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 02:24

God bedring Dagfinn Enerly
Du har alltid vært en god og ærlig motstander en morsom spiller og en spiller man husker, du kommer helt sikkert  tilbake. Ses på Marienlyst en gang i fremtiden lykke til

Hilsen Godset supporter
 


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 30 okt 05, 03:01
Endret: 30 okt 05, 03:03
Fredrikstad har opplevd noen fantstiske år i det siste. Dagfinn har vært en stor del av det hele. Det å klare fornyet tippeligakontrakt i denne sammenheng betyr lite når vår kaptein og fantastiske menneske skader seg på en slik ufattelig måte. 

Har desverre ikke fått vært i Kristiansand og fått opplevd det hele. Men har fått være i en hovedstad og en by som elsker Fredrikstad og Dagfinn Enerly. Jeg har tilbragt timer på Bohemen og, de gratulerte oss så mye, og feller tårer sammen med oss pga. Dagfinn. Enga, Fredrikstad og hele fotball-Norge, gråter på vegne av ham. Vi kan ikke annet en å ønske alt det beste. Tenker på deg/ dere.....

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 30 okt 05, 03:36

Dette var ikke hva jeg ville se på alle nettsider etter å ha vært ute og feiret bragden.

Leser at Dagfinn har følsomhet, og det er bra. Det er jo ikke nødt til å være så alvorlig. Et nakkebrudd kan jo være så mye. 
Men selvfølgelig umulig å ikke bekymre seg...

Du verden, så lite fotball betyr nå...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 okt 05, 04:13
Får virkelig en klump i halsen av alt som strømmer inn her!!

Dette beviser at alle fotballsupportere står sammen.
Skal bli spennende og se åssen utfallet av operasjonen går..
Jeg krysser fingre og tær,og ber til høyere makter om at Enerly blir 100% igjen!!
Fotballmessig så blåser jeg i åssen det går!!

Varme tanker til Enerly og familien!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


Jente_81

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 5

Lagt til: 30 okt 05, 04:34
Endret: 30 okt 05, 04:41
Jeg vil også gi min dypeste medfølelse til medspillere, venner og familie. Dette var virkelig triste nyheter.

Jeg håper virkelig at Dagfinn Enerly blir bra igjen, og mine tanker går til de pårørende.

GOD BEDRING!!!!!!!!!!

Micado

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 4

Lagt til: 30 okt 05, 05:25
Øsnker all lykke og all hell til Enerly og hans familie!! Ber en stille bønn for dem!!

---------------------------

- Zawsze Wierni
- Bialo Czerwonym
- Tylko Polska i Fredrikstad


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 05:26
Vålerenga keeperen synes synd på Enerly
http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/30/447875.html

geir-l

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 06:55
Fikk meldingen om Dagfinn etter få minutter av kampen Odd-VIF. Må si jeg ble helt uvell. Krysser alt jeg har for at dette går bra  med Dagfinn.

mvh
Geir
Oddrane

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 08:07
Rart å tenke på Tor Trondsen som fort kunne havnet i den situasjonen Enerly er i nå.

Karrieren kan være over
Tor Trondsen (28) legges snart inn på Sunnaas Sykehus, hvor han skal gjennom en nevropsykologisk undersøkelse.
FFKs skadeforfulgte midtstopper er glad han snart får svar om hva som feiler ham.
– Egentlig burde jeg vært på Sunnaas for lenge siden. De siste månedene har jeg følt meg sliten, sier Trondsen.

Lyspunktet i hverdagen er at han den 3. september gifter seg med sin kjære Karin.
– Jeg ønsker jo å stå oppreist under bryllupet og ikke sitte i en rullestol. Om hun gifter seg med en fotballspiller eller en eks-fotballspiller vet jeg ikke nå, sier Trondsen og ler litt over sitt egen resonnement.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050622/FFK/251577680&SearchID=73224928906129

Sunnaas er stedet Daginn kommer til, hvis han ikke blir bedre

harato

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 08:14
Jeg er AaFK supporter og hadde et håp om at Start skulle slå dere i Kristiansand. Men resultater og fotballkamper har liten verdi når en spiller får en slik skade som Dagfinn fikk i går.

Jeg håper inderlig for Dagfinns skyld og hans familie, at han får førligheten tilbake og kan fungere normalt i livet etter dette.

Lykke til Dagfinn med opptreningen. Vi i AaFK håper virkelig at du blir frisk igjen. God bedring !!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 okt 05, 16:06
Var utrolig deilig å slå start i går,inntil jeg fikk vite hva som hadde skjedd, etter kampen. Seieren var da ikke en glede, den ble snudd om til sorg. Fotballen,hvem som vinner,rykker ned etc betyr så lite når noe slikt tragisk skjer. Jeg ville mer enn gjerne bytta bort ny kontrakt i tippeligaen mot at dette ikke hadde skjedd

Mine dypeste tanker går til familien og bekjennte...håper dagfinn kommer seg igjennom dette,du har mange personer som støtter deg dagfinn,dette skal gå bra...God bedring

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 30 okt 05, 17:42
utrolig trist det som har skjedd med Enerly. Dette som skulle vært en gledens dag for oss i Fredrikstad har blitt noe helt annet mtp Dagfinn og hans situasjon. 

God bedring Dagfinn, jeg både håper og tror at du blir 100% frisk igjen.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340