Husk meg
Brukernavn
Passord

Kritisk for Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 okt 05, 22:52
Opprinnelig postet av Holters
Hoås og Enerly krasjer på en merkelig måte. Førstnevnte faller med hele tyngden sin over Enerly, som blir liggende nede for telling. Ahlsen meldte vel bare i pausen at Enerly var med bevissthet.



Etter å ha sett fallet x-antall ganger klarer jeg ikke annet enn å bli mektig imponert... Hva er oddsen for at du skal falle bakover på den måten, og samtidig få no sånt som 80 kg på nakken, ja du leser riktig, nakken i det du faller på ryggen? Aldri har jeg sett noen ha haka så godt planta i si egen brystkasse. Det jo ha gjort ufattelig vondt...

Mine tanker går i kveld til Dagfinn og hans familie, håper dere kommer styrket ut av dette... God Bedring Dafinn Enerly...

En tanke går selvsagt til Hoås også, dette kan du på ingen måte klandres for...Stå på videre...Sannsyneligheten for at noe sånt skal inntreffe må jo ligge på linje med at fly faller ned...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


FkhOddabu

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 29 okt 05, 22:54
Dette er tragisk.. God bedring Enerly!

Hilsen FKH supporter

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 okt 05, 22:56

Som et knyttneveslag i ansiktet. Alt som dreier seg om fotball blir uvesentlig. 
Jeg var på Roskilde da syv mennesker ble trampet i hjel, og dette virker like forbanna tragisk og meningsløst.

Jeg orker ikke gråte meg i søvn på en kveld som skulle vært full av glede.

Kjære Dagfinn, vær så snill å gi tegn på at skaden ikke er så alvorlig.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Mossekæll

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 04
Innlegg: 15

Lagt til: 29 okt 05, 22:56

Det er liksom helt ufattelig at dette har skjedd med blide, glade, sprudlende Dagfinn... Håper han kommer igjennom dette 100%... Dette er ubeskrivelig trist...

---------------------------

Mossekæll


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 okt 05, 23:01
Opprinnelig postet av Frode
Akkurat nå gir jeg blanke faan i om han kommer tilbake!!!! At mannen kan gå, og leke med barna sine er vel det som betyr noe... MAKAN!!!!


Amen, om jeg aldri ser ham i FFK-drakt igjen er det helt greit bare han får tilbake livet han har hatt frem til d.d

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 okt 05, 23:03
den byturen er det bare å glemme. føles bare så utrolig urettferdig dette. mine tanker går til den nærmeste familie, foreldre,kone og barn....

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 29 okt 05, 23:07

Dette er bare helt utrolig tragisk. Men når man skriver kritisk, det betyr ikke livstruende???

---------------------------

Krise hvis FFK rykkær ned!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 29 okt 05, 23:09
Endret: 29 okt 05, 23:11
Helt enig med Kej og Frode.. Fotball betyr lissom ikke så mye nå.. Når jeg leste det på f-b.no fikk jeg en vond følelse i meg, og felte noen tårer.

Håper Plankehaugen kommer opp med noe skikkelig som støtter Dagfinn. Alle tanker går til deg og dine...

Også litt til Øivind. Om det værste skjer så håper jeg ikke du for en skyldfølelse...

Dagfinn var den siste som fortjente dette. Både hans personlighet og inssats/prestasjoner på banen er jo helt fantastisk. Utrolig hva han har gjort for byen og klubben, håper vi virkelig kan gjøre noe for han nå. Nå må alle stå sammen...

Så jævli trist

---------------------------

FFKgutten


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 okt 05, 23:11
Opprinnelig postet av StianLarsen

Dette er bare helt utrolig tragisk. Men når man skriver kritisk, det betyr ikke livstruende???



Kommer nok ann på skaden. I  dette tilfellet er det ikke livstruende... Hadde han knekt alle ribbeina og pungtert
lungene, da hadde det nok vært værre...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Vif Fan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 29 okt 05, 23:31
Er Vif Supporter. 

Først av alt må jeg si at fredrikstad gjorde en fantastisk insats. Gratulerer med fornyet tippeliga kontrakt. 
Men jeg kan ikke bare tenkte på at Vålerenga vant serien, veldig trist at Dagfinn Enerly har brukket nakken, men jeg tror han kommer fort tilbake igjen...håper jeg ihvertfall.  
Mine tanker går til Enerly. 
Håper du klarer deg! :(

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 okt 05, 23:32
Håper Enerly ikke blir lam jeg også... Han er etter kne øyne en veldig snill, og grei gutt, som har ett utrolig godt humør  
Håper han blir frisk igjen, håper alt går bra.. det så ikke noe godt ut det som skjedde, han fikk visst Hoås over seg, og ble liggende nede...
Håper familien får tilbake en frisk og kvikk Dagfinn Enerly, leit å høre om det her gitt...

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 okt 05, 23:32

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 okt 05, 23:35
Opprinnelig postet av jorhan
Opprinnelig postet av Holters
Enerly skal være på vei til Ullevål med brukket nakkevirvel...  


Fytte rakkern. Hvor har du den informasjonen fra?

Det kan være det samme, men det var en innad fra FFK. Nå står det jo i alle medier.

Opprinnelig postet av GurrBass
Hvorfor blir det startet opp flere tråder om samme sak egentlig??
Bare lurer

Jeg startet opp denne etter at jeg stengte en tråd der temaet var at det gikk bra med Enerly. Følte det var totalt misvisende, da informasjonen jeg hadde sa det stikk motsatte.

Jeg håper virkelig det går bra med Enerly, og at han kan leke med barna sine igjen! Det er helt utrolig hvor lite seieren egentlig betyr nå som dette skjedde. Dagfinn er en utrolig sympatisk og sprudlende fyr som jeg har hatt gleden av å intervjue gjentatte ganger både under hans tid i Rosenborg og her i Fredrikstad. Alltid et smil og munnen på den gutten!

Glemmer aldri at Solli holdt rundt ham i RBK-garderoben og sa at han var Norges blideste gutt.

Mine tanker går til Enerly og familien i kveld.

Samt en tanke til Hoås, som garantert ikke har det lett nå...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


VIFgutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 29 okt 05, 23:39
Vil bare vise respekt for Dagfinn Enerly.

Jeg må si at gullet "vårt" ikke betyr så mye nå.

Mine tanker går til Dagfinn og hans familie, og håper han snart er på beina igjen!!!

StabækLars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 3

Lagt til: 29 okt 05, 23:53
Mine tanker går til Dagfinn og hans familie. Fotball blir plutselig mindre betydningsfullt når slike ting skjer.

Måtte alt bli bra igjen!

---------------------------

www.stabaeklars.com


asko

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 00:38
Uff dette var trist. Har sett episoden flere ganger på tv nå, og det ser ikke bra ut. 
Ønsker Dagfinn god bedring. Håper han snart kommer på beina igjen. 
  

---------------------------

ENGA-GULL 2005


Attila

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 00:43
God bedring, Dagfinn.. Forjævlig at sånt skal skje med noen, og særlig med en fin spiller som ham.

Gratulerer med ny kontrakt, og TUSEN TAKK for at dere gjorde deres mot Start. Dette er en stor kveld for meg.

Likevel, fotball betyr ikke lite, det betyr absolutt ingenting i forhold til det som kan skje med Dagfinn. Jeg håper inderlig at alt går bra med ham. Ingen fortjener å få en sånn skade når man bare gjør det man elsker å gjøre.
Jeg ønsker Dagfinn og FFK alt godt.

---------------------------

Enga for evig


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 okt 05, 00:46
Synes dette er rørende å lese, alle "hater" hverandres lag her inne egentlig, men når sånt skjer så skjønner man fort hvorfor fotball er en så utrolig flott sport, grunn: alle bryr seg om hverandre! Jeg sitter her og er nesten på gråten, ikke kun fordi jeg er rørt over hvordan "alle" bryr seg, men også fordi at dette er ufattelig trist, noe så meningsløst hvorfor skal noe sånt skje?? 

Våre tanker går til Dagfin Enerly og hele hans familie som må ha det ufattelig tungt akkurat nå. God Bedring Enerly, håper alt går bra!

Varme tanker fra Gunhild og Jørn

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 30 okt 05, 00:49
Takk til andre lags supportere som skriver om Dagfinn her på forumet. Honnør også til Nordlie når han sier at Start-tapet blir uviktig når en spiller skader seg så alvorlig. Nå får vi se i morgen og dagene som kommer hvordan det går med gutten. Så får vi heller diskutere hva som eventuelt er riktig å gjøre for å vise støtte. Dette er bare trist.

Gibs

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 00:56
Ja,hva skal man si..her sitter en å koser seg over seriegullet til Enga..er jo Klansmann..men plutselig får både gull,nedrykk og fortsatt plass i tippeligaen et helt annet perspektiv.
Jeg så Dagfinn Enerly bli båret av banen..og ser på teksttv at han har brukket nakken,og er lammet fra nakken og ned.
Klart tankene går,ikke minst til Dagfinns familie og selvfølgelig til ham selv..Alt annet blir i denne sammenhengen uviktig.
Kjempebra at dere holder plassen i ligaen..og vi må jo takke for hjelpen vi i Enga..uten dere intet gull..
Vel..for hva det måtte bety for dere..vi er faktisk mange som føler med dere nå...og våre tanker og følelser er hos dere.

Lykke til,alle sammen


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340