Husk meg
Brukernavn
Passord

Vet dere hva?!?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 okt 05, 02:56
Dette klarer vi!!!

Aldri vært noe glad i makrell i tomat, men den nest uka skal jeg ete det HVERT forbanna måltid. 

Mitt tips... Start-FFK 1-2!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 29 okt 05, 03:38
Jeg er nærvevrak......................................

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 29 okt 05, 09:47
Har ikke sovet i natt, er så nervøs at jeg ikke vet hvilket bein jeg skal stå på. Alt er kaos i hodet mitt. Hjertet mitt sier seier og sikra plass, men fornuften nekter å være med den tankegangen. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at vi fortsatt har tippeligaplass etter kampen i dag. FFK for alltid!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 29 okt 05, 10:21
Endret: 29 okt 05, 10:23
Selv psyker jeg meg ned ved å forvente Start-seier. Ut fra forutsetningene mener jeg dessverre at uavgjort er det meste vi realistisk kan tro på. Jeg mener... hvor mange borteseire har vi i år....? Å HÅPE er selvsagt noe helt annet, og det er kanskje det vi skal gjøre på en dag som denne. Men jeg tror fortsatt at nøkkelen til å unngå Adecco-ligaen (bare navnet...) ligger i Stavanger. Heia FFK - heia Viking!

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 29 okt 05, 12:03
Da vi møtte Start her hjemme, så spilte vi faktisk ganske jevnt med dem, såvidt jeg kan huske. Det var typisk nok på overtid at Start klarte å putte inn det andre målet sitt. Noe lignende MÅ de IKKE få lov til å gjøre i dag!

Aftenposten har et morsomt oppslag om Nordlie og Rekdal i dag, forresten.
Og F-b har et bilde av Nordlie som viser at knapt nok en mor kan elske en slik figur. Han ser virkelig overbrutal ut.

Uavgjort... jo, det burde ligge innen rekkevidde. Men spiller gutta slik de gjorde mot RBK så tror jeg vi vinner.
Nei, huvaligen, jeg orker ikke tenke på det. Start har en fullpakka stadion på sin side. Men håpet er det siste som forlater et menneske på dødsbedden, heter det. Så jeg håper....

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 okt 05, 12:20
Opprinnelig postet av Rund
Nei, huvaligen, jeg orker ikke tenke på det. Start har en fullpakka stadion på sin side. Men håpet er det siste som forlater et menneske på dødsbedden, heter det. Så jeg håper....



Det at Start har fullsatt stadion er nødvendigvis ikke en fordel. Publikumet her nede har blitt bortskjemt i løpet av året. Alle Start-supportere er sikker på seier i denne kampen. Har snakket med en del folk om det. I tilegg så bor jeg her nede og merker stemningen i byen. 

Start supporterene kan fort begynne å pipe hvis Start spiller dårlig. Og Start har mange unge gutter i laget. Klarer de presset? Dette er vel den viktigste kampen de noen gang har spilt. Det gjelder nesten hele laget. Ser bort på stadion nå. Bare litt under 6 timer til det smeller der.  Gleder/gruer meg......

---------------------------

Fredd


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 okt 05, 12:29
Enig. Jeg har også tro på at de mange urutinerte spillerne til Start kan bli psyket ut av presset og den evt. pipingen fra publikum. Fy f**n altså, i natt våkna jeg av en drøm jeg hadde. Da røkka vi direkte ned med tap i Kristiansand og Ålesund slo Viking.... Nå skal det sies at jeg ALDRI har vært sanndrømt.

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 29 okt 05, 13:04
Faen så nervøs jeg er. Tror nok Start skal få merke presset! Husker dere den jævlige stillheten og stemningen i regnet på stadion da Oslo Øst scora? Tar vi ledelsen tenker jeg start skal få sitt og slite med. Jeg er alltid optimist og tror vi har en bra sjanse til å vinne i dag. Det tror jeg kan bli nødvendig. 
4 kopper kaffe til frokost var en tabbe. Sitter å rister i stolen...Pulsen er litt for høy og konsentrasjonen fraværende..
Under 5 timer til avspark

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 okt 05, 13:15
fy faen.... har hatt kostant 150 i puls siden jeg sto opp... 
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... 

Bli ferdig med kampen, jeg er for gammel til detta...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 okt 05, 13:42
Jeg også er dritspent og dritnervøs....
Ønsker FFK all lykke i Kristiandsand, synd jeg ikke kunne dra dit idag :(
Men men, sånn er det, når jeg skal spare opp til en Bergenstur i midten av Deesember....

Lyyyyyykkkkkke till Fredrikstad

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 29 okt 05, 14:03
klarer virkelig ikke å konsentrere meg om noen ting!!! uff!!! 

Håper så inderlig det blir seier!!! eller hvertfall at Aafk taper

Uff, ingen har godt av å være såååå nervøøøøs

---------------------------

ellær?


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 okt 05, 14:58

LYKKE TIL FFK OG ALLE DERE SUPORTERE !!!

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 29 okt 05, 16:11
Eksamen i morges, dette her til kvelden...
Har det ikke bra i dag, altså! Men nervøsiteten til eksamen ble heldigvis helt borte i dette, som betyr så mye, mye mer!

Men som andre sier her. Jeg er helt sikker på at vi klarer dette. Guttane vet hva de står overfor, og kommer til å selge seg dyyyyrt!

En for alle, og alle for en nå, folkens!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 29 okt 05, 16:13
Sakset fra Menigheden.no:

"Når det gjelder FFK sitt lag, så er jeg glad MacDonald ikke starter kampen ut ifra antatt lagoppstilling. Han har ikke spilt mye i år, men mot oss i Fredrikstad var han virkelig god. Husker han kjørte karusell med blant annet Steinar Pedersen flere ganger. Heldigvis ble han byttet ut til pause pga en smell. Han har vel ikke imponert stort i FFK, men mot oss var han god, så jeg er glad vi slipper akkurat han.
Jeg er mest redd for hva hodesterke spillere som Wiig og Hoås kan finne på. Alt kan skje på dødballer, og det er aldri fordel å møte fyrtårn som Hoås. West kan å bli farlig med farten sin, men det betinger at han får ballen i beina, og det er det Start må prøve å unngå."

La oss håpe de har grunn til å frykte oss!

Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 29 okt 05, 17:00
jeg tror d blir seier jæi! hehe!  tipper 2-1 som mange andre..hehe

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 okt 05, 17:05
dette er en jævlig dag, som kan bli så mye bedre. jeg er mentalt forberedt på nedrykk, men sattser allt på å motbevise mitt negative syn!

FOR FREDRIKSTAD STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!!!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 okt 05, 17:07
dette er en jævlig dag, som kan bli så mye bedre. jeg er mentalt forberedt på nedrykk, men sattser allt på å motbevise mitt negative syn!

LYKKE TIL FREDRIKSTAD! GJØR MEG MER STOLT EN DET JEG ALLEREDE ER !!! JEG ELSKER FFK OVER ALT I VERDEN....

FOR FREDRIKSTAD STÅR VI EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN!!!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 okt 05, 17:16
Ja lykke til FFK! Kjemp med nebb og klør og vær helt sinnsykt faenivoldske! Knus på! Jeg er med dere uansett utfall av serien! Bare tre kvarter igjen til avspark nå!!!!!!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Mossekæll

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 04
Innlegg: 15

Lagt til: 29 okt 05, 17:20
Lykke til i Kr.sand i kveld. Håper det går bra og at dere ikke rykker ned. Ville vært trist for Østfold fotballen...

---------------------------

Mossekæll



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340