Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKsupporter.net Norges mest besøkte side!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 okt 05, 11:38
I hvertfall i følge bruker infoen i øvre høyre kant. Her trengs det nok programering gitt.

10000 besøkende :: 1000 brukere og 9000 gjester

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 25 okt 05, 11:55
Er ganske kult med mange innom siden vel :)

Det er som skrevet i annen tråd fordi det er noe gæli med den så jeg ble nødt til å "fryse" tallene..

---------------------------

Sjefskodærn


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 des 06, 13:58

Har vært inne på div. supporter-forum til andre tippeligaklubber. Synes det virker som om ffksupporter.net er det største supporter-forumet av alle? Kan ikke se at andre forum har f.eks. så mange tråder og innlegg? Kikker litt innom VG-forum en gang iblandt. Der tror jeg det er lite FFK-supportere som deltar i debattene.Kan vel ha med at vi har ffksupporter.net? Er veldig gald for at FFK-supportere har et så bra nettsted som ffksupporter.net

Må bare spørre: Er dette det største tippeligaforumet som er opprettet av supportere i tippeligaen?

Keep up the good work

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 03 des 06, 14:08
Endret: 03 des 06, 14:11
Opprinnelig postet av benksliter`n
Må bare spørre: Er dette det største tippeligaforumet som er opprettet av supportere i tippeligaen?

Jeg -tror- rbkweb.com er den best besøkte supporternettsiden. Thomas Myhre (som driver den siden) er veldig god på nyheter, og det trekker mye folk, men ffksupporter.net har langt bedre forumaktivitet enn rbkweb.com. Det er nok ytterst få - om noen - som slår aktiviteten på dette forumet. Bare synd det fortsatt er mye annet vi må forbedre oss på.

Men takk for omtalen!

Edit: Eldgammel tråd du klarte å grave opp.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 des 06, 16:54

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av benksliter`n
Må bare spørre: Er dette det største tippeligaforumet som er opprettet av supportere i tippeligaen?

Jeg -tror- rbkweb.com er den best besøkte supporternettsiden. Thomas Myhre (som driver den siden) er veldig god på nyheter, og det trekker mye folk, men ffksupporter.net har langt bedre forumaktivitet enn rbkweb.com. Det er nok ytterst få - om noen - som slår aktiviteten på dette forumet. Bare synd det fortsatt er mye annet vi må forbedre oss på.

Men takk for omtalen!

Edit: Eldgammel tråd du klarte å grave opp.

Det var forumaktiviteten jeg spesielt tenkte på. At forumaktiviteten er så stor, speiler vel entusiasmen og den store fotballinteressen som er i denne byen vår. Har du noen statistikk på hvor mange prosent av de registrerte på ffksupporter.net.som ikke bor i Fredrikstad?

Den entusiasmen gleder jeg meg til å se på vår nye stadion til året.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 des 06, 17:02
Opprinnelig postet av benksliter`n
Har du noen statistikk på hvor mange prosent av de registrerte på ffksupporter.net.som ikke bor i Fredrikstad?


Jeg kan i hvert fall gi deg en skremmende prosent på antall moderatorer som bor utenfor Fredrikstad

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 03 des 06, 22:06

Er vel bare å telle det.

Denna karen bor utenfor Fredrikstad.

Altså 1.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 des 06, 21:42

Når vi først er i gang med å telle, kan vi lage en egen kolonne for alminnelige brukere som bor utenfor Fredrikstad også.

Også her kan det noteres 1...

 

Men det er sikkert flere.

 

Ellers er det ikke så rart det er mange brukere innom. Virker som om ffksupporter.net er primærkilden til FB og Demokraten, i alle fall når de vil trykke nyheter de kan gå gode for. Så de følger nok godt med her. Men det kan godt sies, at til å være et vanlig fan-forum er det relativt enkelt å skille sikre nyheter fra løse rykter på disse sidene. Det er et kvalitetstegn som sikkert bidrar til at en del trekkes hitover. I tillegg er det noen som annonserer ivrig for denne siden på VGD, ser jeg. Det var for eksempel der jeg selv oppdaget den. Så det virker det.  



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340