Husk meg
Brukernavn
Passord

Start -FFK på Shamrock

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 okt 05, 21:02
regn med at kampen vises på shamrock på lørdag!  som vanlig

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 okt 05, 11:44

Unnskyld, dumt spørsmål kanskje, men hvor er Schamrock? Hvis det er i Oslo så blir spørsmålet mitt, hvor i Fredrikstad kan jeg se kampen på Canal +, hvor er det flest supportere ?

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 25 okt 05, 11:56
Endret: 25 okt 05, 11:56
Ser ut til at det kommer til å bli kjempefest i byen på scene25 =)  http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=257

---------------------------

__________________________________________________________
Bodø Glimt - FFK
Angrer ikke på turen=)


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 okt 05, 12:04
Takk takk, Elin. Da tar jeg med meg nervepillene og drar dit.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 25 okt 05, 22:05
Opprinnelig postet av Husgutt
regn med at kampen vises på shamrock på lørdag!  som vanlig


Glimrende! Hadde en plan om å se kampen i Kristiansand, men det passærnte. Håper det blir mye FFK-folk på Sham også da, selv om vi trenger mye folk på Kristiansand Stadion også.

---------------------------

Vi røkkær aldri ner!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 okt 05, 09:45

Shamrock er jo det store møtestedet i Oslo for tvkamper med FFK.  Har redda meg fra en ellers begredelig sesong mht oppmøte på kamper iår.  Men jeg skal saft suse meg langt pokker i vold opp i Gudbrandsdalen på 40 årslag hvor de har prestert å invitere folk kl 19.30 på denne dagen, alle dagers mor!  Heldigvis kan man lytte på Radio Fredrikstad via mobil.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 26 okt 05, 14:32
Leste på nettet av Start-fans i Oslo planlegger å se kampen på Shamrock. Liker på ingen måte det..Ille nok å se kampen, men glade sørlendinger kan jeg spare meg for!!

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 26 okt 05, 18:22
Opprinnelig postet av Finn
Leste på nettet av Start-fans i Oslo planlegger å se kampen på Shamrock. Liker på ingen måte det..Ille nok å se kampen, men glade sørlendinger kan jeg spare meg for!!
De har vel fått med seg at vi pleier å være der. Kan jo bli hyggelig det selv om jeg håper at Vi slår Start og Enga blir mestere. Det blir uansett god stemning. Canal+ begynner fotball sendingen kl. 1430 eller noe så det er duket for en lang aften.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 26 okt 05, 18:41
Må jo dra ned til det blide sørland, selv om det forhåpentligvis ikke blir så mange blide sørlendinger å se etter kampen.
Ellers håper jeg egentlig at Start vinner serien, men ikke på bekostning av at vi beholder plassen.

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 27 okt 05, 17:12
Jeg kommer ikke inn på mailinglista enda så håper flest mulig leser her... Kamp som nevt på Shamrock, på Dælenga/Løkka. Prøver å sende fra lista litt seinere i dag. Men spre det glade budskap.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 okt 05, 18:19
jeg kom inn nå  mail sendes nå.. samme som står her. så de som har lest her kan jo glemme det.. bedre sent enn aldri..

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 28 okt 05, 11:57
Endret: 28 okt 05, 11:58
Snakket akkurat med en som kjenner maaaaange Start-fans i Oslo. Og de skal til Shamrock i morgen... 

Viktig at så mange Oslo-aristokrater som mulig møter opp, med andre ord. Så vi kanskje blir i flertall der, i hvert fall!


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 28 okt 05, 12:01
Synes det er synd at vi skal samme sted som Start-fansen. Tror ikke jeg vil føle meg særlig kameratslig hvis vi ryker..Sørlendingene setter vel  neppe heller pris på oss hvis de taper..

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 28 okt 05, 12:20
Endret: 28 okt 05, 12:21
Folkens, vi har en utfordring: 

På Shamrock er det to "områder": Ved storskjermen rett ved baren, og ved den mindre storskjermen litt lenger bak i lokalet. Sendinga til canal+ starter såvidt jeg vet ved 14-tiden. 

Klarer vi å mobilisere nok FFK-folk til å komme tidlig, slik at vi kan kuppe kremp-plassen ved storskjermen og baren? Da får vi et psykologisk overtak helt fra start.... mot Start.....

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 28 okt 05, 12:23
God ide. Møt opp folkens!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 okt 05, 23:23
jeg var så dum å nevne "problemet" med startfans for han som driver shamrock, og det viser seg at eieren av shamrock faktisk kommer fra kristiansand.... shit.. menmen..

håper alle rød/hvite stiller opp og viser startjævlene.. hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340