Husk meg
Brukernavn
Passord

Aleksander Lund Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 okt 05, 00:16
steinar kan være ute p.g.a skade og  Aleksander Lund Hansen som i følge han selv var ferdig for sessingen og nesten hadde pakket og reist har nå blitt veldig frisk.. jeg håper at steinar er tilbake i 100 føre søndag. jeg føler meg ikke så sikker på  Aleksander Lund Hansen...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 05, 00:23
Opprinnelig postet av keiko99
steinar kan være ute p.g.a skade og  Aleksander Lund Hansen som i følge han selv var ferdig for sessingen og nesten hadde pakket og reist har nå blitt veldig frisk.. jeg håper at steinar er tilbake i 100 føre søndag. jeg føler meg ikke så sikker på  Aleksander Lund Hansen...


Jeg er enig med deg i dette. Jeg vil ikke ha ALH i mål noe mer. Da får dem heller sette han Drøbak-kællen i mål.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 okt 05, 06:45
Endret: 22 okt 05, 21:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg er enig med deg i dette. Jeg vil ikke ha ALH i mål noe mer. Da får dem heller sette han Drøbak-kællen i mål.


Er det noen som vet no ome`n ?
Har noen sett han på trening ?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 okt 05, 13:03
Endret: 22 okt 05, 21:17
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg er enig med deg i dette. Jeg vil ikke ha ALH i mål noe mer. Da får dem heller sette han Drøbak-kællen i mål.


Er det noen som vet no ome`n ?
Har noen sett han på trening ?


Det gikk rykter om at han var tålig bra på trening. Men det er spørs hvor mye vekt man skal legge i dette.

vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 21 okt 05, 13:31

Nå må vi støtte guttæne overalt både på stadion og på forum. Det er skjebnekamp på søndag, og selvtillit er viktig. Og den keeperen som står må få støtte. Akkurat som alle andre som spiller må få støtte. Og det må gjelde selv om vi skulle ligge under både med ett og to mål mot Lillestrøm søndag. Og selv om noen gjør en tabbe.  Vi må ikke gi oss før fløyta går.. verken på tribunen eller på banen. Og tribunen og kritikk smitter over på spillerne…. Husk at et jævla poeng kan være nok til å overlevel. Vi må, vil og skal ikke ned i Adecoligaen.  Ellers mener jeg personlig at Alexander Lund Hansen er en meget bra keeper. Og at han burde stått mye mer på vårsesongen. Ulempen er Alexander av en eller annen grunn ikke alltid har vært motivert. Mot Lillestrøm trenger vi en keeper som ruver i feltet, og jeg mener Alexander er meget bra i feltet. Husker dere ikke den høstsesongen han spilte i fjor. Og han har spilt bra de kampene han har spilt i år. For en keeper er trygghet viktig, og det opparbeides ved å få tillit fra trenerne sammen med prestasjoner…

 

 

Ellers har jeg et spørsmål til deg Zoran hvis du er her inne og leser dette. Er det noen planer for å prøve å få med hovedtribunen litt mer igjen på denne siste hjemmekampen? Jeg husker vi hadde et par prosjekt i fjor hvor jeg trykket opp noen kamprop og dere, Plankehaugen dro med dere oss på hovedtribunen. Det kunne trenges nå for det er dødt som i graven over der!!!!!!

 

 

Lykke til på søndag.

 


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 21 okt 05, 13:33
med over der, mener jeg på hovedtribunen. Det har nesten ikke vært heiing der på høsten....

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 okt 05, 14:10
Hva om det lå flyers med sangtekster på alle stolene på hovedtribunen før kampstart?  Hadde det hjulpet tro? 

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 okt 05, 14:45
Han Fredrikstad bli straffet hvis Alexander Lund Hansen spiller, det er vel ikke uten grunn NFF ga oss lov til å hente en keeper til, hvordan er reglene for dette

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 okt 05, 14:55
Nei, de kan ikke det. Vi må kunne ha 1 i reserve. Da hadde de nok heller i utgangsounktet nektet oss Bahne gi og med at ALH er frisk.. tror jeg da.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 okt 05, 15:08
Endret: 22 okt 05, 21:18
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg er enig med deg i dette. Jeg vil ikke ha ALH i mål noe mer. Da får dem heller sette han Drøbak-kællen i mål.


Er det noen som vet no ome`n ?
Har noen sett han på trening ?


På trening synes jeg han ser ut til omtrent å ligge på nivået til Steinar og Aleksander, men det er sikkert vanskelig å bedømme hans kvaliteter før man får sett ham i kamp. Men i likhet med Lasse Staw, så blir han jo regnet som et kjempetalent. Han er jo ikke så gammel.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340