Husk meg
Brukernavn
Passord

start-Aalesund 4-5

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 okt 05, 18:03
nå er Aalesund forbi oss føre molde kampen...  jeg håpet på start i denne kampen....

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 okt 05, 18:14

Nå må guttane våres brette opp ermane og vise hva dem er lagd av. Vi må vinne mot Molde uansett. Det verste er at jeg tror Aalesund kommer til å ta enda flere poeng. Og da må vi vinne over enten LSK eller Start. Rimelig tøft å berge plassen nå.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 okt 05, 02:21
Aalesund har virkelig begynt å imponere meg nå!!
3 strake seiere mot gode lag!
Håper og tror FFK gjør det samme

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 okt 05, 09:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nå må guttane våres brette opp ermane og vise hva dem er lagd av. Vi må vinne mot Molde uansett. Det verste er at jeg tror Aalesund kommer til å ta enda flere poeng. Og da må vi vinne over enten LSK eller Start. Rimelig tøft å berge plassen nå.



Det finnes jo andre lag enn Aalesund også, Rune. 
Ingen snakker om Ham-Kam, som nå har 2 bortekamper og Brann hjemme i siste kampen. det er ikke sikkert de får så mange flere enn de 28 poengene de har.
Vi må bare fokusere på at vi har et godt nok lag til å klare dette selv. Jeg tror det er slik Aalesund tenker og de kommer også til å klare seg. Og da står jo kampen om nedrykk mellom Odd, Ham-Kam, Rosenborg, Tromsø, Molde og Bodø/glimt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 okt 05, 11:33
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nå må guttane våres brette opp ermane og vise hva dem er lagd av. Vi må vinne mot Molde uansett. Det verste er at jeg tror Aalesund kommer til å ta enda flere poeng. Og da må vi vinne over enten LSK eller Start. Rimelig tøft å berge plassen nå.



Det finnes jo andre lag enn Aalesund også, Rune. 
Ingen snakker om Ham-Kam, som nå har 2 bortekamper og Brann hjemme i siste kampen. det er ikke sikkert de får så mange flere enn de 28 poengene de har.
Vi må bare fokusere på at vi har et godt nok lag til å klare dette selv. Jeg tror det er slik Aalesund tenker og de kommer også til å klare seg. Og da står jo kampen om nedrykk mellom Odd, Ham-Kam, Rosenborg, Tromsø, Molde og Bodø/glimt.


Av disse laga så har RBK, Tromsø og Molde begynt å få opp dampen. Og alle disse ligger foran oss. Odd regner jeg med ligger for langt foran. Og da står vi igjen med Ham.Kam., Bodø/Glimt og Aalesund å kjempe med etter mitt skjønn + Molde hvis vi slår dem. Er ikke sikkert om vi greier dem heller. Kan jo hende at Bodø-kampen var en engangsforeteelse.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340