Husk meg
Brukernavn
Passord

Boikott Red Bull

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 04 okt 05, 13:06
Mulig dette har vært opp før, men det er verdt å nevne en gang til. 

Red Bull har kjøpt den østeriske klubben Austria Salzburg. Greit nok det kanskje, men de har endret navn (!), klubbfargene og datoen klubben ble stiftet! 
Dette er et stygt eksempel på hva som kan skje når næringslivet blander seg for mye inn i fotballen og bør også være et skrekkens eksempel andre klubber kan lære av.

Tenk hvis noe slikt skulle skje med FFK. Skrekk og gru

Jeg oppfordrer alle til å ta avstand fra en slik utvikling. Nei til ytterligere kommersialisering av fotballen!!

Heldigvis er Red Bull forbudt i Norge..

For mer info se http://www.ultras.at/tradition/index-en.shtml




Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 okt 05, 17:22
drikker ikke det skvipet uansett og uansett er jeg sjeldent på svinesund.. men ufattelig råttent gjort av red bull ja!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 okt 05, 18:33

Kjipt for dem som holder med Austria Salzburg... ikke så veldig nøye for meg. Boikotter seff en firma som gjør dette mot en klubb jeg bryr meg om... Eller i motsatt fall (hvis det hadde skjedd med Moss eller Arsenal...) ville jeg muligens begynne å abbonere på produktet...    Uansett... Austria Salzburg står ikke så sterkt i mitt hjerte at jeg gidder å ta affære...

Men HVORFOR gjør de alt dette med klubben!?!? Må jo skjønne at det ikke funker??


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 06 okt 05, 11:37
Skrekkscenario:
Telenor (for eksempel) kjøper FFK, endrer klubbnavnet til `Telenor FK` og stiftelsesår til 2009, endrer Stadionnavnet til `Telenor Arena`, endrer klubbfargene fra rødt og hvitt til blått og hvitt, og vimpelen vår blir erstattet med Telenors logo. Og på toppen av det hele sparker de alle spillere som ikke har Telenor-abonnement.

Der snakker vi skrekkfilm som overgår det meste. Måtte det aldri skje!

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 06 okt 05, 17:05
Her er link til lagets hjemmeside 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 okt 05, 17:32
Red Bull Salzburg ja, skrekk og gru. Skremmende egentlig. Får bare ikke håpe at Hjælmen blir millionær og kjøper opp hele FFK og lar kreativiteten avgjøre lagets navn. Eller kanskje Brann om noen år heter Idar Vollvik FK?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 06 okt 05, 18:00
Rike onkler-navn ja....


FC Atle Brynestad Oslo

Abramovich FC

Europris Fredrikstad FK!?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340