Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre kjem truleg heim

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 okt 05, 16:59

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 okt 05, 17:19
håper han signerer en langtidskontrakt med fredrikstad en gang for alle,men er vel flere klubber som kommer til å kaste seg inn i kampen om han nå vel

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 okt 05, 17:30
Eg trur ikkje Myhre kjem til Fredrikstad for å spele 1. divisjonsfotball, så første mål må vere å berge plassen i Tippeligaen, så får vi sjå kvar han vil ønskje å spele og kven som vil ha ham - når den tid kjem.



---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 okt 05, 18:44

Øver du deg på nynorsk Constanza?


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 03 okt 05, 19:11
Nei, vi har fått klager fra Noregs Mållag og Costanza prøver bare å dekke opp for deres krav om minst 25% nynorsk på disse sidene.. Så i tiden fremover blir det mye nynorsk å finne både i forumet og artikler..

---------------------------

Utvikler og Medeier.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 okt 05, 19:59
Endret: 03 okt 05, 20:00
Så det var her den hadde gjemt seg, dro inn litt om FFK sjø (og jeg som brukte så lang tid på å få nynorske til å se noenlunde bra ut, ser at flere lot seg inspirere, he he he), så da lette jeg på den delen av forumet


Men la oss håpe han kommer tilbake for godt til FFK. Med mindre Moss rykker opp da, da havner han vel der?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 okt 05, 22:33
Ser ut til at kona har et ord eller tre med i laget ifølge linken. Er vel desverre ikke så utenkelig at det blir Viking for Myhre´n vår og retur til Stavanger for fruen.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 05, 23:00
Har ikke Viking et kjempetalent på keeperplassen nå? Mange her borte mente det var feil av klubben å hente inn Basso og at de heller ville se det unge keepertalentet mellom stengene. Så da spørs det om Viking vil sikre med Myhre eller om de vil fortsette med Basso og keepertalentet. For det er vel ikke usannsynlig at keepertalentet (oppegående vil nå skjønne at jeg ikke husker navnet på han) vil søke andre steder for å spille fast etter hvert.

Nå prøvde vel heller ikke Viking å hente Myhre når han var tilgjengelig i sommer, grunnet at de var fornøyde med keeperne de hadde?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 okt 05, 23:16
Opprinnelig postet av DrDRE
Ser ut til at kona har et ord eller tre med i laget ifølge linken. Er vel desverre ikke så utenkelig at det blir Viking for Myhre´n vår og retur til Stavanger for fruen.


Regelen er jo fortsatt at man kun har lov til å bytte klubb en gang pr år.
Thomas Myhre kom til FFK i Juli 2005, derfor har han ikke lov til å gå til noen andre klubber enn FFK, før etter juli 2006, dersom han velger å forlate Charlton om 3 måneder.
Jeg tror ikke NFF har noen mulighet til å gi Myhre noen dispensasjon, dersom han ønsker seg til en annen klubb enn FFK, for dette er vel en regel som både FIFA og UEFA håndhever.
Men det kan jo hende at Myhre velger å gå arbeidsledig et halvt år, for å kunne velge fritt.
Dersom Moss rykker opp, er det vel ikke utenkelig at han vil spille for dem. Og dersom Viking vil ha ham, så er det vel ikke utenkelig at kona vil at de skal flytte til Viking og Stavanger.
Så vi får jo håpe på at ikke Moss rykker opp, at FFK fortsatt er et tippeligalag og at Viking ikke har bruk for hans tjenester.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 05, 23:28
NISO har vel hevdet at hvis Myhre forlater Charlton, så kan verken FIFA, NFF, UEFA eller andre organ nekte Myhre jobb og at han dermed fritt kan velge seg en ny klubb. Men så gjenstår det vel om NISO har rett da...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 okt 05, 14:54
Önsker av hele mitt hjerte at Myhre kommer til oss. Vi må for pokker greie å ihvertfall snike til oss kval.plassen.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 okt 05, 13:09
Endret: 10 okt 05, 13:09
Opprinnelig postet av DrDRE
Ser ut til at kona har et ord eller tre med i laget ifølge linken. Er vel desverre ikke så utenkelig at det blir Viking for Myhre´n vår og retur til Stavanger for fruen.


Han har i alle fall startet med frierer

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=WCV1ZIIC51G3JQFIMUNCFEQ?articleID=87309

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 okt 05, 13:24
Jeg er ikke i tvil om at Thomas Myhre havner i Viking dersom de melder sin interesse. Dessverre.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 okt 05, 13:26
Er dessverre så altfor enig... Og det irriterer meg litt, men fotballen er lunefull, så man skal aldri si aldri, kanskje han signerer for Moss også, man vet aldri...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 okt 05, 19:35
Som folk sikkert vet spiller Charlton kamp nå..

Myhre er ikke på benken engang.. Andersen står i mål som vanlig, mens Kiely benker i dag.

Dette er ikke akkurat positivt for Myhre. Hehe.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 okt 05, 20:38
Opprinnelig postet av Knuty
Som folk sikkert vet spiller Charlton kamp nå..

Myhre er ikke på benken engang.. Andersen står i mål som vanlig, mens Kiely benker i dag.

Dette er ikke akkurat positivt for Myhre. Hehe.


Myhre er vel strekkskadet..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 okt 05, 20:49
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Knuty
Som folk sikkert vet spiller Charlton kamp nå..

Myhre er ikke på benken engang.. Andersen står i mål som vanlig, mens Kiely benker i dag.

Dette er ikke akkurat positivt for Myhre. Hehe.


Myhre er vel strekkskadet..

Aha.. Det hadde jeg fikk fått med meg.. Vet du noe om hvor lenge han er ute?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340