Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 okt 05, 20:25
fy faen han var god idag!!! til hoåskritikerne: sier dere fremdeles at hoås ikke besitter talent??    mange kritikere her inne som bør skamme seg.. hoås kommer!!!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 okt 05, 20:28
Den gutten har talent ja, og det viste seg i dag! Jonna viste seg også fra en suveren side i dag (Ps: Takk for 1-0 Jonna ).Og til alle de andre spillerne på FFK: dere har talent alle sammen, og det viste dere i dag! 3-1 mot Molde om 14 dager nå tipper jeg. Da bør videre Tippeligaspill være garantert!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 02 okt 05, 20:29
Jeg prøvde å lage et nytt innlegg, men fikk ikke til - bare for å si at jeg synes det var helt sjef at Hoås gjorde en så bra figur! Det unner jeg ham virkelig. Mer enn det, jeg unner laget vårt det. Jeg unner oss det. :)

Men som jeg skrev i det som jeg aldri fikk til å sende: Nå frykter jeg akutt håravfall, elveblest, vann i knærne og det som verre er foran neste kamp. Kampen i kveld var så spennende at jeg fryktet hjerneblødning, men nå har jeg i hvert fall ikke fått det. Kommer kanskje i natt? ;)

Herregud, så deilig at vi vant! Og så fantastisk moro det var å se Eggen på tv. Han så nesten like lykkelig ut som jeg føler meg. :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 05, 20:29
Hadde faktisk på følelsen at han kom til å gjøre det veldig godt i dag, og han innfridde magefølelsen min til de grader. For i dag var han fantastisk. Helt utrolig noen av de nedtakene og dragningene han viste i denne kampen. Kanskje er det enklere for han å prestere på bortekamper hvor det er få FFK-"supportere" på tribunen?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 okt 05, 20:31
Greit man trekker fram en glimrende Hoås idag. Men vil trekke fram alle gutta, gjorde en strålende innsats, og det så ut som de har trua på det her.

---------------------------

Krise hvis FFK rykkær ned!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 okt 05, 20:31
Opprinnelig postet av Costanza
Kanskje er det enklere for han å prestere på bortekamper hvor det er få FFK-"supportere" på tribunen?



Tenkte akkurat det samme... Sånn skal det ikke trenge å være...

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 02 okt 05, 20:34
Opprinnelig postet av StianLarsen
Greit man trekker fram en glimrende Hoås idag. Men vil trekke fram alle gutta, gjorde en strålende innsats, og det så ut som de har trua på det her.


Yess. Det var så herlig. Så ubeskrivelig. De spilte fotball, gitt.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 02 okt 05, 20:39
Ja, dere dette var f..... så deilig. Hoås var bra, men det var vel FFK tanksen som slet i stykker Bodø. Den største prestasjonen i dag stod vel Enerly for? Bommet på åpent mål fra 30 cm, trodde Hoås hadde den rekorden jeg. Men hvem bryr seg når vi tar 3 poeng på bortebane......

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 okt 05, 20:39
Hoås var man of the match og den spilleren som fortjente det mest...........

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 02 okt 05, 20:40
var helt målløs når jeg så han bomma. Fikk heldigvis en trøst fra glimt-keeperen rett etterpå

litt negativt at vi brenner såpass klare sjanser som vi hadde idag

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 02 okt 05, 20:42
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen han var god idag!!! til hoåskritikerne: sier dere fremdeles at hoås ikke besitter talent??    mange kritikere her inne som bør skamme seg.. hoås kommer!!!


Jeg har vært veldig kritisk til Hoås, men har ALDRI sagt at gutten ikke har talent! Det det har godt på er at han ikke presterte tidligere, å da burde benkes, for så å få en sjanse når han har funnet formen! Dette har jo ikke slått feil

Men når det er sagt, så var de fleste gode idag! Med et par unntak som alle sikkert så... Røn gjorde ikke så mye etter han kom inn... Hvorfor ikke Mackie?? Men synes det er undøvendig å gjøre det så spennende ass... Hjertet slet på overtid der

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 03 okt 05, 10:51
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen han var god idag!!! til hoåskritikerne: sier dere fremdeles at hoås ikke besitter talent??    mange kritikere her inne som bør skamme seg.. hoås kommer!!!


Å trekke den konklusjonen, at vi bør skamme oss, etter EN god kamp av Hoås er vel å tøye strikken... Jeg kan faktisk strekke meg til å MEGET god kamp. Jeg har jo kritisert Hoås før, men det er selvsagt ikke noe som er mer gledelig enn at han spiller gode kamper for klubben vår.. 
Men når det er sagt (ikke for å skape uhyggelig stemning), så synes jeg fortsatt det går litt sakte med Hoås. Han skal liksom ha sine fire, fem finter før han kan slå et innlegg, og det er en uting. 

Selvsagt spiller dette mindre rolle når han ellers gjør en meget god figur, og vant flesteparten av duellene, og stort sett var presis med pasninger..

Så nå får vi håpe at han har funnet formen, og kan holde seg stabil på dette nivået.. Da kan det bli gøy i resten av sesongen og i TL 2006!!!!

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 okt 05, 11:10
Gjentar det gjerne Hoåashar stort potensiale. ( har faktisk trukket enkelte sammenligninger med en ung J.Flo)

I dag fikk han vist det fram, gratulerer.

Har kritisert han for manglende fotballforståelse og innstilling.
Har ment og mener fortsatt han har endel å jobbe med der for å få fram sitt potensiale.

Mao , det ligger mye opp til han sjøl hvor langt han vil nå, trenger mye jobbing, ærlighet , ydmykhet og svette.
Ikke sjølgodhet.

Derfor gratulerer i dag, håper det blir en mer "voksen" Hoås vi får se i framtiden.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 03 okt 05, 11:22
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen han var god idag!!! til hoåskritikerne: sier dere fremdeles at hoås ikke besitter talent??    mange kritikere her inne som bør skamme seg.. hoås kommer!!!


Å trekke den konklusjonen, at vi bør skamme oss, etter EN god kamp av Hoås er vel å tøye strikken... Jeg kan faktisk strekke meg til å MEGET god kamp. Jeg har jo kritisert Hoås før, men det er selvsagt ikke noe som er mer gledelig enn at han spiller gode kamper for klubben vår.. 
Men når det er sagt (ikke for å skape uhyggelig stemning), så synes jeg fortsatt det går litt sakte med Hoås. Han skal liksom ha sine fire, fem finter før han kan slå et innlegg, og det er en uting. 

Selvsagt spiller dette mindre rolle når han ellers gjør en meget god figur, og vant flesteparten av duellene, og stort sett var presis med pasninger..

Så nå får vi håpe at han har funnet formen, og kan holde seg stabil på dette nivået.. Da kan det bli gøy i resten av sesongen og i TL 2006!!!!


Synes uansett at det er en uting at supportere kritiserer egne spillere på den måten som har vært gjort mot Hoås. Spesiellt ille er det når det går ut over en ung og uerfaren spiller.
Antageligvis mener du, og dine meningsfeller, at det er konstruktiv kritikk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 okt 05, 11:24
Hvordan kan du trekke sammenligninger med Jostein Flo? Regner med at du mener Tore Andre? Visst er både Jostein Flo og Hoås høye, men der Hoås har blendende teknikk, så brukte Jostein stort sett beina til å stå på. Hoås har et stort forbedringspotensiale i hodespillet, men er eminent langs bakken. Det samme man kan si om Tore Andre Flo.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 03 okt 05, 11:35
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen han var god idag!!! til hoåskritikerne: sier dere fremdeles at hoås ikke besitter talent??    mange kritikere her inne som bør skamme seg.. hoås kommer!!!


Å trekke den konklusjonen, at vi bør skamme oss, etter EN god kamp av Hoås er vel å tøye strikken... Jeg kan faktisk strekke meg til å MEGET god kamp. Jeg har jo kritisert Hoås før, men det er selvsagt ikke noe som er mer gledelig enn at han spiller gode kamper for klubben vår.. 
Men når det er sagt (ikke for å skape uhyggelig stemning), så synes jeg fortsatt det går litt sakte med Hoås. Han skal liksom ha sine fire, fem finter før han kan slå et innlegg, og det er en uting. 

Selvsagt spiller dette mindre rolle når han ellers gjør en meget god figur, og vant flesteparten av duellene, og stort sett var presis med pasninger..

Så nå får vi håpe at han har funnet formen, og kan holde seg stabil på dette nivået.. Da kan det bli gøy i resten av sesongen og i TL 2006!!!!


Synes uansett at det er en uting at supportere kritiserer egne spillere på den måten som har vært gjort mot Hoås. Spesiellt ille er det når det går ut over en ung og uerfaren spiller.
Antageligvis mener du, og dine meningsfeller, at det er konstruktiv kritikk.


En ting er å støtte spillerne i kampsituasjon, noe annet er å kritisere de på bakgrunn av prestasjoner i etterkant... Jeg, som de fleste andre, mislikte de negative tilropene til Hoås på stadion på det sterkeste. Men det må da være rom for å diskutere prestasjoner i ettertid? Konstruktiv kritikk, kan det vel neppe kalles, men å lovprise spillere som ikke fungerer er vel ikke så veldig konstruktivt det heller...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 03 okt 05, 12:25
Bud nr 1 er å støtte spillerne under kamp. Det burde alle være enige i. Som "Superboy" nevner bør det være lov til å diskutere prestasjoner i ettertid. Det er selvfølgelig viktig at dette holdes på et saklig nivå (når det gjelder våre egne spillere...) 
Hoås mener jeg har fått ufortjent mye pepper. Mange som klager på at han er treg osv. Virker som om mange folk ikke evner å vurdere en spiller utifra hva som er realitetene. Hoås er feks veldig lang. Han ser derfor ekstra treg ut fordi han har en frekvens på beina som gjør at han ikke akkurat ser ut som Brian West når han løper. Men hvofor gi han pes for det?
Et annet eksempel er Dagfinn Enerly. Han har fått masse pes fordi han som kaptein ikke har tatt mer tak. Når er det Dagfinn Enerly ble en fighter og midtbaneterrier? Kan man forvente at en spiller endrer spillemåte og stil fordi han har blitt valgt til kaptein?? (Om han er et riktig valg som kaptein er en annen sak..)
Får håpe folk nå er i bedre humør og støtter alle spillerne på laget 100% i kampen mot Molde. La oss være den 12. mann!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 03 okt 05, 12:46
Vil faktisk sammenlikne Hoås med Peter Crouch i Liverpool!
Er en del likheter og la oss håpe utviklingen blir like god!

Han gikk fra Tottenham til QPR for 60 000 kroner i 2000!
Året etter gikk han for nærmere 20 mill til Portsmouth, for så gå til Aston Villa for over 60 mill!
I sommer gikk han for utrolige 85 mill til Liverpool!

Da han spilte for QPR ble han mobbet for høyde og utseende av både mostandernes supportere, men også av sitt eget lag! Nå er det vel ikke derfor Hoås har fått pepper her, men noe av det samme.. Crouch utviklet seg meget godt og fikk brukt de klare fordeler han faktisk har takket være høyden , som faktisk er 2 cm lavere enn Hoås!
Han har også en briljant teknikk, når det stemmer, men når det ikke stemmer ser det i likhet med Hoås bare tafatt ut...

Det de begge kan bli bedre på er å begrense fintebruken. Har man først dratt av en mann må man ikke oppsøke neste mann for å prøve å ta ham å

Men der Hoås har mest å gå på er teknikken i lufta! Der var også Crouch ganske svak, men nå slår han de fleste i lufta.. Ser ikke mange likheter med Jostein, eller Tore Andre for den saks skyld, men mange flere likheter med Peter.. Å dersom vi kunne klare å få ut potensialet hans og selge ham for 40-50 mill om noen år, så ville jo ikke det være det dummeste (jaja, drømmer litt, men tror neppe Tottenham er så blide for at de "gav han bort" for 5 år siden)
Tror Eggen kan hjelpe Hoås med å utvikle seg slik at han kan forsterke laget vårt, noe han IKKE har gjort tidligere i sesongen..

Nesten så jeg er litt fornøyd med hvor saklig jeg klarte å være

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 03 okt 05, 13:15
[quote=frekkrik]Det de begge kan bli bedre på er å begrense fintebruken. Har man først dratt av en mann må man ikke oppsøke neste mann for å prøve å ta ham å

[klipp]

Nesten så jeg er litt fornøyd med hvor saklig jeg klarte å være[/quote]

Jeg synes det er gøy å se på Hoås når han finter, og synes gleden av å se ham finspille og leke med ballen overveier frustrasjonen de gangene han mislykkes. Jeg unner ham å ha det litt moro på banen, for det har jeg moro av å se på... ;)

Dessuten er det vel ganske mye det jeg har savnet i kampene etter Rosenborg, nettopp spillegleden, de finurlige små fintene og vitaliteten. Ja, jeg har jo savnet poengene også, da....

Til slutt: Jeg ble også imponert av ditt høye saklighetsnivå! :)))

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 03 okt 05, 13:23
[quote=Rund][quote=frekkrik]Det de begge kan bli bedre på er å begrense fintebruken. Har man først dratt av en mann må man ikke oppsøke neste mann for å prøve å ta ham å

[klipp]

Nesten så jeg er litt fornøyd med hvor saklig jeg klarte å være[/quote]

Jeg synes det er gøy å se på Hoås når han finter, og synes gleden av å se ham finspille og leke med ballen overveier frustrasjonen de gangene han mislykkes. Jeg unner ham å ha det litt moro på banen, for det har jeg moro av å se på... ;)

Dessuten er det vel ganske mye det jeg har savnet i kampene etter Rosenborg, nettopp spillegleden, de finurlige små fintene og vitaliteten. Ja, jeg har jo savnet poengene også, da....

Til slutt: Jeg ble også imponert av ditt høye saklighetsnivå! :)))[/quote]

Hehe, det er klart, skjer det ett sted hvor han er presset og ikke det er noen nevneverdige muligheter for mål eller at de andre setter igang med en farlig kontra, så kan han jo få leke seg litt, men det bør begrenses til noen områder på banen..

Det er jo ikke noen vits i å fyre opp om noen temaer idag, det meste er jo bra nå:) Ser faktisk lyst på at vi klarer en 9 plass! Med mindre alle bunnlaga slår de som kjemper om medalje da Men det skjer ikke

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 03 okt 05, 13:26
Endret: 03 okt 05, 13:27
Må også si meg enig i at du holdt et godt saklighetsnivå. Et meget godt eksempel på at det går å være kritisk og nevne feil ved en spiller uten å tråkke han ned i søla.

Som så mange har sagt tidligere det er ikke ulovlig å være kritisk, men du har satt en standard for hvordan det kan gjøres Frekkrik.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 03 okt 05, 13:28
Enig med du, Frekkrik. Framtida er lys, men jeg vet ikke om jeg overlever neste hjemmekamp. Det er nå thrilleren virkelig begynner! Og jeg har egentlig aldri likt skrekkfilmer.
Bortsett fra dem som ender godt... :)

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 03 okt 05, 13:41
Opprinnelig postet av Rund
Enig med du, Frekkrik. Framtida er lys, men jeg vet ikke om jeg overlever neste hjemmekamp. Det er nå thrilleren virkelig begynner! Og jeg har egentlig aldri likt skrekkfilmer.
Bortsett fra dem som ender godt... :)


Men så fint at du kommer til å like denne da!

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 03 okt 05, 14:18
Endret: 03 okt 05, 14:20
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Costanza
Kanskje er det enklere for han å prestere på bortekamper hvor det er få FFK-"supportere" på tribunen?



Tenkte akkurat det samme... Sånn skal det ikke trenge å være...

Det er vel ingen overraskelse at en spiller presterer dårlig dersom han ikke har hjemmepublikum med seg? FFK-supportere som buer mot egne spillere eller trenere bør holde seg hjemme, de har absolutt ingenting på stadion å gjøre.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 okt 05, 15:37
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Costanza
Kanskje er det enklere for han å prestere på bortekamper hvor det er få FFK-"supportere" på tribunen?



Tenkte akkurat det samme... Sånn skal det ikke trenge å være...

Det er vel ingen overraskelse at en spiller presterer dårlig dersom han ikke har hjemmepublikum med seg? FFK-supportere som buer mot egne spillere eller trenere bør holde seg hjemme, de har absolutt ingenting på stadion å gjøre.



Håper inderlig at folk har lärt nå at man ikke skal hetse egne spillere på banen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 okt 05, 17:31
hoås bør bli hylla mot molde og få høre navnet sitt gjentatte ganger. da tror jeg han kommer til å blomstre også da!

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 03 okt 05, 19:18
Enkelte av oss har allerede ropt Hoås og dratt igang dette på feltet under hjemmekamper. Iallefall de to-tre siste. Det er bare å slenge seg på. Skal innrømme det at jeg har kritisert Hoås en del. Han har irritert vette av meg til tider. Skal innrømme det. Men når han gjør det dårlig får han kritikk. Det gjør andre spillere også. Men han (om  mer enn noen annen) trenger støtte og heisann rop fra Plankehaugen nå. Ros skal han ha når han gjør det bra. Han som alle andre. La oss ta gutten inn i varmen og la de idiotskallene på hovedtribuna som slenger dritt at hævven støtter Hoås. 

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 okt 05, 20:51
poenget har vel vært at mens andre spillere kan spille så ræva som bare det  uten å bli hetsa, så har hoås blitt hetsa selv før kampstart.. ingen som har hetsa f.eks ramberg, enda så ræva som han har spilt i år...


kritiser gjerne spillere for dårlig jobb etter kampslutt, men ikke før...

og jeg har vært med på hoåsropene hver gang.. men det har ikke vært et rop alle har vært med på for å si det sånn..

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 04 okt 05, 04:18
Hoås er tatt ut i U21 landslagstroppen. At vi har en av Norges dyktigste spillere i denne aldersgruppen er helt fantastisk. Supporterne skal bidra til at vi beholder slike spillere, slik at vi kan bygge opp fremtidens FFK. Gi Hoås support, og hjelp ham til å prestere over tid i FFK drakten.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 okt 05, 08:22
Jepp!

Hoås ble tatt ut etter at Lars Iver Strand meldte forfall.
Håper Hoås briljerer litt der også...
:-)

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 04 okt 05, 08:57
Oppturen fortsetter for Hoås. Er tatt ut på rundens lag i Dagbladet. Samme er forøvrig Bjørkøy.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 04 okt 05, 11:41
Dette er knallbra, håper bare de klarer å holde mannen motivert. Vi trenger spillere i form, må jo slå Molde og Lillestrøm :)

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 okt 05, 18:05
Morsomt for Hoås dette og for FFK. At vi har et av de beste spisstalentene i stallen og den beste venstreback på U21-nivå.

Flere enn meg som dog reagerte på at garvede journalister ikke kan orddelingsregelen? Vil si at artikkelen i om Hoås i FB er noe av det verre jeg har sett. Hvite Russland? Høres ut som noe ariske greier fra krigens dager. (Litt off-topic men...)

Linken

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 okt 05, 18:39
Opprinnelig postet av FFK1903
Morsomt for Hoås dette og for FFK. At vi har et av de beste spisstalentene i stallen og den beste venstreback på U21-nivå.

Flere enn meg som dog reagerte på at garvede journalister ikke kan orddelingsregelen? Vil si at artikkelen i om Hoås i FB er noe av det verre jeg har sett. Hvite Russland? Høres ut som noe ariske greier fra krigens dager. (Litt off-topic men...)

Linken


Tror under 2 % av befolkningen kan regler om ord deling 

http://folk.uio.no/tfredvik/amo/   -   Astronomer mot Orddeling. Hvis det surfer noen f-b journalister her inne, anbefaler jeg dere å ta en titt her

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 04 okt 05, 18:48
det er velfortjent. godt å lese.

---------------------------

på vinger over europa



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340