Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan ta Molde?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 02 okt 05, 20:02
Med tre poeng i Bodø er første del av jobben gjort. Men vi MÅ ha 3 mot Molde skal vi ha sjans, særlig resultatet i de andre kampene tatt i betraktning.

Zwartek og Berthelsen er dessverre ute med gult kort, men Simen er tilbake. Hvordan skal vi ta moldenserne?

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 okt 05, 20:22
Med tanke på de siste kampene ser det egentlig ut som om det blir mer overkommelig å ta poeng mot LSK (tap mot Tromsø og Aalesund) enn mot Molde (seier mot RBK og Odd, var det ikke?), egentlig.

Molde er i voldsomt god form om dagen, for å slå de må vi klare å holde Friend under kontroll i luftrommet (som jo er en utfordring) og spillere som Berg Hestad og Rudi må ikke få lov å styre spille på midtbanen. Håper vi starter med noen skikkelige arbeidsjern på midten (Bjørkøy+Simen?) og går ut med en fandenivoldsk innstilling, da kan alt skje. Midtforsvaret deres kan være kanske så shaky, så om Hoås fortsetter å brilliere slik han visstnok gjorde i dag...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 okt 05, 20:25
nja. molde tapte jo mot bodø glimt sist helg.. viser vi samme fightervilje som idag, så vinner vi mot molde!

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 okt 05, 20:31
Ah, ja, det var det jeg mente det var noe der.

Uansett: tøff kamp, men ikke uoverkommelig.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 02 okt 05, 20:37
Så lenge Ålesund slår LSK, så kan vi også ta dem hjemmme. Dem er ikke akkurat kjent for å være et godt bortelag. Og når vi snakker om dårlige bortelag! Molde har to seire borte. En grisflaks av en trepoenger i Stavanger. Og hatoppgjøret mot Ålesund. Vi er gode hjemme! Minst 4 poeng på de to neste kampene har jeg veldig tro på!

---------------------------

Ære være plankebyen!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 02 okt 05, 20:40
Helt sannt. Det viktigeste er nå uansett at gutta gir jernet og at vi samtidig har marginene på vår side (som i dag). Virker som om pratet i FB om at moralen er bedre nå og slikt ikke var tull alikavel, tror dette kanskje kan gå jeg altså.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 okt 05, 20:40
Endret: 02 okt 05, 20:41
Tror også vi antakelig har like stor mulighet mot Lillestrøm som Molde. Ingen grunn til å hvile på laurbærene. 11 000 % innsats så tar vi Molde.

Hva tror dere om antall poeng som trengs for kvalik/sikker plass? Holder vi plassen med 29 poeng? Tror det personlig. Mulig det bare holder til kval.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 okt 05, 21:19
For kvalik tror jeg ett poeng er nok........ Glimt har igjen LSK borte, Start hjemme og Lyn borte......

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 02 okt 05, 21:49
Opprinnelig postet av Bedreviteren
For kvalik tror jeg ett poeng er nok........ Glimt har igjen LSK borte, Start hjemme og Lyn borte......
Så javnt som det er i tippeligaen i år, blir jeg veldig overraska om ikke Glimt tar minst to poeng i løpet av disse kampene. Se bare på Tromsø som banker Start hjemme i dag...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 05, 22:14
Det store spørsmålet blir hvem som skal stoppe Ohr på høyrekanten når Bertelsen er utestengt. Kunne trengt hurtigheten hans mot Ohr, blir vel Blixt som må spille der, og han er vel ikke blant de kjappeste...

Ellers gjøre vi som i fjor, scorer etter 17 (?) sekunder og tar det derfra. Blir vel ikke Risholt denne gangen men...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 02 okt 05, 22:21
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Bedreviteren
For kvalik tror jeg ett poeng er nok........ Glimt har igjen LSK borte, Start hjemme og Lyn borte......
Så javnt som det er i tippeligaen i år, blir jeg veldig overraska om ikke Glimt tar minst to poeng i løpet av disse kampene. Se bare på Tromsø som banker Start hjemme i dag...



 Ingen grunn til å glemme ålesund som er i siget.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 okt 05, 22:39
Glimt må gjerne ta to poeng........

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 02 okt 05, 22:39
Heldigvis så er vi en av de få lagene i bunnen som har to hjemmekamper. TIL, Glimt, Molde, Kamma og Ålesund har to bortekamper. Seier mot Molde kan holde til ny kontrakt. I alle fall til kval.

---------------------------

Ære være plankebyen!


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 02 okt 05, 23:28
Her er Kampene:

Ham-Kam (28 p):
Odd (b), Molde (b), Brann (h)
9. Rosenborg (27 p): Brann (h), Vålerenga (b), Tromsø (h)
10. Tromsø (27 p): Lyn (b), Viking (h), Rosenborg (b)
11. Molde (27 p): Fredrikstad (b), Ham-Kam (h), Lillestrøm (b)
12. Fredrikstad (26 p): Molde (h), Lillestrøm (h), Start (b)
13. Bodø/Glimt (23 p): Lillestrøm (b), Start (h), Lyn (b)
14. Aalsund (23 p): Start (b), Lyn (h), Viking (h).

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 05, 00:01
Jeg trur ikke vi skal være så opptatte av å ta den og den spillern ut av kampen. Vi skal være mer opptatte av å føre kampen, skape sjanser, score mål, og bestemme oss for hvordan å håndtere ting når kampen ikke går etter planen.

Hvis FFK går ut i de siste kampene for å føre kampen, lage sjanser og mål og tilslutt vinne kampen så går dette fint. Hvis vi blir defensive og lar motstander krige seg til føring i kampen, derimot, kan vi begynne å se nedover etter 1.divisjon.

Jeg synes jeg har sett dette veldig tydelig i år: Når FFK fører kampene, så vinne vi. Når vi er defensive (bortebane), så fører motstander kampen og vi taper. Samme mønster har det vært på hjemmebane også.

Det er noe med det å bli premiert underveis for god jobbing, det er utrolig vanskelig å få den følelsen når man ikke fører kampen, tvinger motstandern over i vårt spor.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 okt 05, 00:13
Det var jo noe av taktikken under dagens kamp det, å være obs på noen av spillerne til Glimt. Runar Berg skulle passes på og vi skulle være obs på kontringer. Berg ble tatt hånd om og vi vant kampen, så jeg syns vi i aller høyeste grad skal være obs på enkeltspillere. Det er vel slik for alle lag, tviler i hvert fall på at ingen motstandere ikke er obs på Brian West når de møter FFK.

Når vi har fått på plass dette, kan vi begynne å bygge opp vårt eget spill på grunnlag av dette igjen.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 03 okt 05, 01:59

Tipper i alle fall at Blixt går ned på venstre kant og Bjørkøy blir flyttet ned på høyre side.
Midten er jeg mer usikker på, men Simen er nok tilbake.

 

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 okt 05, 09:38
Blixt og Bjørkøy blir nok backer ja. På midtbanen håper jeg at Brenne spiller sammen med Helland. Jeg føler meg tryggere med Helland enn med Ramberg.

guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 03 okt 05, 10:12
hvordan skal vi ta molde? -piroja må knuse rob friend i lufta problemet er at rob friend er så sterk i kroppen at han lett kan skubbe bort både piroja og zivkovich. bør være oppmerksomme på dette, ta ut sikring og -tråkke til 110 % i duellene med han skulder mot skulder -brenne må være god. slik mot start hjemme. da var han mye bedre enn f.eks doffen. -hoås må fortsette å være god -enerly må ha det gøy -vi må ta ledelsen -sørlie må varte opp med et par klasse redninger -eggen må stå og skrike langs sidelinjen

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 03 okt 05, 13:43
Tror at helthjertet innsats er det som trengs. Analytikkeren Drillo vet nok hvem at motspillerne som bør passes på. Så går Eggen gjøre den andre biten med å inspirere og motivere gutta under kampen. Gleder meg allerede! Den burde gått på søndag, og ikke om fjorten dager. Det er så lenge å vente!!!!!

 undertegnede i aksjon under kampen


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340