Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt spørsmål. Er du enig i klubbens håndtering av krisen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 sep 05, 00:32
Mitt svar er JA!!!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 00:36
Endret: 29 sep 05, 00:46

Nei, fordi Drillo og KTE har like mye å si. Da er vi like langt. Blir bare små nyanser iforhold til nå. Drillo kunne trekt seg tilbake, og gått på i sin Managerrolle etterpå.


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 29 sep 05, 00:38
NEI

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 29 sep 05, 00:39
Nei

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 sep 05, 00:57
Må faktisk si nei her selv også. Med mindre det internt er enighet om at KTE er sjefen synes jeg dette bare blir tull, og et tamt forsøk på å stryke omverdenen medhårs...

Hørte Drillo si på radiosporten (p1 eller p4 tror jeg) at dette ikke var en forandring av trener-strukturen, og at dette ikke kom til å ha noen påvirkningskraft på spillerne. Og som både Drillo og KTE har gjentatt til det kjedsommelige: Det har hele tiden vært en viss likestilling og team-work teamet imellom, så denne "likestillingen" blir bare tøv (mener jeg).

Det burde blitt sagt klart ifra at de begge trer inn i de roller de skal ha til neste år. Ikke det at jeg tror det ville vært til voldsomt stor hjelp heller da...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 05, 01:09
Ja helt klart...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 29 sep 05, 01:10
Endret: 29 sep 05, 01:16
Eneste forskjellen i prakis er at Eggen får lønn for arbeidet han faktisk gjør...

Bortsett fra det så har det ingen verdens ting å si. Det hadde heller ikke hatt noe å si om Eggen tok over i 100% og Drillo gikk ned til en 50% "managerrolle". Det har hele tiden vært samarbeid mellom trenerne, men vi kan håpe at Eggen nå er til stedet på absolutt alle treningene og får pisket spillerne det lille ekstra.

Skulle dette hatt noen effekt måtte man ha hentet inn en ny trener utenfra med helt nye impulser.

Enig eller ei, tror ikke det hadde hatt noen spesiell effekt om Eggen ble enehersker. Foruten det  faktum at man hadde valgt den typiske mediefrieriløsningen og kanskje fått litt stillhet rundt klubben, samt slukken tørsten til de verste Drillo-haterne. Jeg synes sparking av Drillo hadde vært en helt feil løsning når han allerede er tiltenkt en annen rolle til året. Hat ham gjerne, men Drillo er faktisk en enorm ressurs for klubben.

PS! Jeg tror faktisk ikke Eggen er mannen til å lede FFK helt til topps heller...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 sep 05, 01:31
NEI!

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 sep 05, 01:35
Endret: 29 sep 05, 01:45
Nei, men forstår det!

Holters selvsagt uenig i din vurderig av Egil Olsen, ingen nyhet
Men faktisk enig i din vurdering av KTE.
Er derfor enig i at det FFK trenger i framtiden er krefter utenfra

PS: Fordi om jeg hele tiden har ment at Drillo aldri har vist kvaliteter som klubbtrener (over tid), hater jeg han IKKE!!!!!!
Er lett for lettvint å sette slike merkelapper, tror at de fleste av oss som har levd en stund har dannet oss en oppfatning av Drillo sine kvaliteter som trener på selvstendig grunnlag.
De fleste av oss er trolig enig at han var et funn for landslaget og at han der gjorde en kjempejobb.
Uenighet om stil, javel, men ingen kan ta fra han resultatene.
Uenigheten mellom flere her går vel på hans ressurser som klubbtrener.
Velger å tro at vi alle har tatt våre vurderinger ,og kommet til forskjellig resultat.
Fair enough!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 29 sep 05, 08:50
Er vel ingen overraskelse at sb1 og keiko er enige med det ledelsen gjør  Det virker som om dere ikke er i stand til å stille kritiske spørsmål til det som foregår i klubben i deres hjerte.

Personlig syns jeg Drillo burde ha trukket seg frivillig, og at KTE og Drillo alt nå gikk inn i de rollene de skal ha neste år. Egentlig burde dette ha skjedd for lenge siden, tegnene på at ikke alt har vært bra innad i laget har jo vært tydlige i hele år. Trenden viste seg egentlig alt i treningskampene i vinter, hvor vi tapte stort sett alt pga manglende innsats og glød fra spillerne. Dessverre har ingen i klubben evnet å gjøre noe med dette, og denne "sykdommen" blandt spillerne har fått lov til å spre seg og forverre seg helt frem til nå.

Hvis ansvar og skyld skal fordeles, så mener jeg at hovedansvaret må legges på spillerne. De har opptrådt som guttunger i hele år, og Drillo kan ikke spille kampene for de. Enkelte kamper som borte mot Lyn, hjemme mot Viking og hjemme mot RBK har vært bra, og viser at laget er godt nok, når alle spiller for hverandre og trår til i taklingene.

Etter spilleren kommer Drillo. Mange fantailøse bytter og lagoppstillinger. Gedigen tabbe å kvitte seg med Ringberg. Bør være så dreven at han skulle ha merket den dårlige stemningen/innsatsen i laget og tatt grep langt tidligere. Jeg har tidligere hevdet at han har autistiske trekk, og det står jeg for. Virker som om han ikke evner å behandle mennesker.

Så kommer KTE, som bare har sett på at avgrunnen nærmer seg uten å ta grep. Blir for enkelt å skylde på en 25 % stilling, når klubben blir ødelagt.

ARVE!! Gidder ikke skrive om den kødden. Les hva Risholt sa til FB.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 sep 05, 09:23
Carlsberg..er ikke keiko i stand til å stille kritiske spørsmål ?...he..he
Krisen er jeg enig i ble behandlet riktig, men grunnen til krisen blir vel diskutert i lang tid fremover er jeg redd.

De som også bør gå i seg selv, ang krisehåntering, er Lars Toresen og K.E.Herlovssen..Roger kan si hva han vil.
VG er vel ikke stedet for klager, man skulle heller prøvd å påvirke på klubbhuset...VG trenger bare "ingen kommentar".

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
K. E. Herlovsen...grrrr


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 05, 09:53
Opprinnelig postet av Brukernavn
Carlsberg..er ikke keiko i stand til å stille kritiske spørsmål ?...he..he
Krisen er jeg enig i ble behandlet riktig, men grunnen til krisen blir vel diskutert i lang tid fremover er jeg redd.

De som også bør gå i seg selv, ang krisehåntering, er Lars Toresen og K.E.Herlovssen..Roger kan si hva han vil.
VG er vel ikke stedet for klager, man skulle heller prøvd å påvirke på klubbhuset...VG trenger bare "ingen kommentar".
der er jeg enig og Lars om du leser her så bør du høre med medlemer hva dem ville ha sagt og ikke bare si: Plankehaugen mener ditt og datt... jeg er en del av PH og jeg støtter ikke lars i alt som er.. dette skulle vel egentlig vært ja eller nei da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 sep 05, 10:14
Jeg synes løsningen ser ihvertfall bra ut, men med noen forbehold:

Som jeg har gjentatt til det kjedsomlige tror at dette betyr mye mer enn hva FFK vil innrømme utad og at årsaken er å skåne Drillo fordi FFK vil ha med Drillo videre.  Nå antyder også Eggen idag at han i mye større grad vil ta seg av kampledelse og det er det som er den viktigste forskjellen.  Det viktigste for meg er at Eggen får eneansvar for å ta ut lag, formasjon og ledelse underveis i kampen.

Ellers så er mye av hetsen mot Drillo urettferdig.  Det å mene at han har autistiske trekk eller trekke frem hans politiske syn er i beste fall usaklig og del av en større sværtekampanje som har pågått i flere år.  Det er også feigt fordi Drillo ikke kan forsvare seg her.  Visst har han levert dårlige resultater, man hva kunne man forvente? Enkelte spillere (jeg vil tro Ringberg og Risholt), samt FB og en rekke supportere har hele veien undergravd hans autoritet.  Drillo var dømt til å misslykkes.  Det man kan kritisere styret for er at de burde ha sett dette komme.  At spillerne ikke er profesjonelle nok viser seg gang på gang.  Mot Ålesund var det en skremmende dårlig innsats og når Risholt, Ringberg og div andre går ut i media og uttaler seg om interne ting i gamleklubben så er det veldig lite profesjonelt.  Det er syting, noe man bare ikke gjør.   Den oppførselen viser mangel på integritet. Og om Herlovsen er jeg helt på linje med Eggen.

Jeg er ingen tilhenger av hans fotballfilosofi, men jeg er skuffet over måten spillerne, FB og styret har opptrått for mennesket Drillo.  Drillo lyktes med landslaget fordi han hadde en generasjon sultne, voksne og proffe spillere med seg.  De finner man færre og færre av.  Spillere som vokser opp med at elevene skal bestemme mer og mer i skolen vokser opp med mangelfull respekt for voksne og autoriteter.  Flere her mener at FFK presterte dårlig fordi Drillo ikke står og skriker på sidelinja.  Kan vi ikke forvente at disse spillerne skal klare å ta seg sammen og prestere alt de kan foran 10000 tilskuere ut at Drillo i tillegg skal til enhver tid fortelle dem hva de skal gjøre?  Skal de holdes i øra?
Når man ser på graden av modenhet som opptrer i mindre og mindre grad hos spillerne i Premier League så blir man jo skremt.  Dette er barn som tjener en mill i uka.  Denne utvikling virker også å være på vei hit.

Carlsberg, kan du være så snill å forklare hvordan du kan kalle en offentlig person som ikke kan forsvare seg en kødd?



---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 29 sep 05, 12:15
drillo burde vært helt ut av ffk ingen ting der og gjøre .syker ned både k.t.e. og spillere dårlig håntering av hele saken .enkelte spillere som var veldig gode har blitt dårlig behandlet .ønsker drillo nord og ned en slu jævel  ta med arve og forsvinn.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 sep 05, 12:16
Løsning eller ett forsøk på å reddet skinnet til alle involvert ?

For meg ser dette ut som det har vært hele tiden, med unntak av KTE offisielt har 100% stilling.
Han har jo vært der hele tiden uansett.
Så nå skal de begge bestemme ALT ? Er det en løsning ?
Er dette kun fordi de ikke vil sparke Drillo siden han skal fortsette i klubben ?
Han trer nå inn i den nye jobben ?`
Hvis det er sånn at vi skal ha 2 hovedtrenere med fullt ansvar må jeg bare le.
Da er farsen komplett.
Da gir jeg fullstendig opp.


Blir egentlig litt fjernt å mene så mye om noe som er totalt tåkelagt.

Ingen med noe innside info her da ? Som kjenner noen som kjenner noen....
Hadde vært litt artig å vist hva som egentlig var planen.




bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 sep 05, 12:18
Opprinnelig postet av minnie
ta med arve og forsvinn.


Kort og brutalt. I like it

OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 29 sep 05, 12:59
Opprinnelig postet av DeKjök
Ellers så er mye av hetsen mot Drillo urettferdig.  Drillo var dømt til å misslykkes.  Det man kan kritisere styret for er at de burde ha sett dette komme.  At spillerne ikke er profesjonelle nok viser seg gang på gang.  Mot Ålesund var det en skremmende dårlig innsats...
...Flere her mener at FFK presterte dårlig fordi Drillo ikke står og skriker på sidelinja.  Kan vi ikke forvente at disse spillerne skal klare å ta seg sammen og prestere alt de kan foran 10000 tilskuere ut at Drillo i tillegg skal til enhver tid fortelle dem hva de skal gjøre?  Skal de holdes i øra?


Mest sannsynlige grunn til at Start leder serien er vel kanskje at Tom Nordli truer laget med bank..

Ellers er det lett å være enig i at Drillo kanskje er den trener`n i landet som har det verste utgangspunktet mht forutinntatthet fra både media og supportere..
Problemet sånn jeg ser det er at FFK i langt større grad enn andre klubber blir lagt merke til hvis det kommer en lang pasning, nettopp fordi det er Drillo som er trener. 

Jeg håper arbeidsfordelinga de siste 4 matchene er det som skal til for å trøkke trua og litt humør i inn laget. Jeg tipper på 7 poeng.

Svaret på spm er forøvrig ja.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 13:39
Opprinnelig postet av bjorn
Løsning eller ett forsøk på å reddet skinnet til alle involvert ?

For meg ser dette ut som det har vært hele tiden, med unntak av KTE offisielt har 100% stilling.
Han har jo vært der hele tiden uansett.
Så nå skal de begge bestemme ALT ? Er det en løsning ?
Er dette kun fordi de ikke vil sparke Drillo siden han skal fortsette i klubben ?
Han trer nå inn i den nye jobben ?`
Hvis det er sånn at vi skal ha 2 hovedtrenere med fullt ansvar må jeg bare le.
Da er farsen komplett.
Da gir jeg fullstendig opp.


Blir egentlig litt fjernt å mene så mye om noe som er totalt tåkelagt.

Ingen med noe innside info her da ? Som kjenner noen som kjenner noen....
Hadde vært litt artig å vist hva som egentlig var planen.





De spørsmåla der er akkurat som om jeg skulle satt dem opp sjøl. Pressemeldinga viser absolutt at dette er en farse fra den ene enden til den andre. Oppgitt er jeg også over denne håndteringa.

OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 29 sep 05, 13:46

Opprinnelig postet av bjorn
Ingen med noe innside info her da ? Som kjenner noen som kjenner noen....
Hadde vært litt artig å vist hva som egentlig var planen.

Poenget er vel bare at Eggen kommer til synes mer før og under kamp. Er vel ikke så vanskelig å forstå det?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 13:49
Opprinnelig postet av OJM

Opprinnelig postet av bjorn
Ingen med noe innside info her da ? Som kjenner noen som kjenner noen....
Hadde vært litt artig å vist hva som egentlig var planen.

Poenget er vel bare at Eggen kommer til synes mer før og under kamp. Er vel ikke så vanskelig å forstå det?



Med en Drillo som holder han i øra ?? Da blir det sånn som det er nå.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340