Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt spørsmål. Er du enig i klubbens håndtering av krisen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 29 sep 05, 15:04
JA!!! Tror det kan bli bra jeg nå 

---------------------------

FFK=konge


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 sep 05, 15:08

Ellers så er mye av hetsen mot Drillo urettferdig.  Det å mene at han har autistiske trekk eller trekke frem hans politiske syn er i beste fall usaklig og del av en større sværtekampanje som har pågått i flere år.  Det er også feigt fordi Drillo ikke kan forsvare seg her.  Visst har han levert dårlige resultater, man hva kunne man forvente? Enkelte spillere (jeg vil tro Ringberg og Risholt), samt FB og en rekke supportere har hele veien undergravd hans autoritet.  Drillo var dømt til å misslykkes. 


Ja ja DeKjök, slik kan historien skrives.
Du tror / antar og hevder at RIsholt og Ringberg og andre spillere hele tiden har undergravd Drillo.
Drøye påstander. Fakstisk mye verre, etter min mening, enn  "hetsen" mot Drillo.
Ingen, ikke engang du kan frata Drillo at situasjonen med FFK i år først & fremst er hans ansvar. ( Min mening)

Enig hva kunne man forventa av resutat, men fra en trener som aldri har hatt suksess på klubbplan, tiltross for mange forsøk.
(Landslaget noe helt anet enn ett klubblag) 
( selvsagt min vurdering, du har tydeligvis en annen, la oss respektere hverandre for det)

Jeg er faktisk helt enig med deg at det å trekke fram hans politisk syn er meget usaklig.
Personlig støtter jeg før Drillo sitt politisk syn enn FRP, det er jo også det innad i klubben.
( Nå fikk enkelte sikkert noe å kritisere meg for).

Jeg forstår de som støtter Drillo, og fortsatt står trofast bak han. 
Det kalles lojalitet, en fin egenskap.
Ønsker dere derimot troverdig, ikke kom med bortklaringer.
Det er menneskelig å feile også for Drillo eller andre "ikoner".
Støtt derfor heller folk i motgang, ikke med å bortforklare, men med å  heller gi ros for deres positive sider /historie.





---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 sep 05, 17:09
Når man hører Eggen og Drillo snakke om de nye rollene virker det som om dem er lite samstemte. Det betyr at dette er en feig løsning, som blir litt gjøre alle til lags løsning..... Fra nå av er nok Eggen sjef internt......

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 29 sep 05, 19:36
Nei!

Jeg forstår ikke denne løsningen i det hele tatt, to likestilte trenere? Jeg er absolutt tilhenger av 1 sjef, og synes dette virker som en svært dårlig løsning! Synes også det er merkelig at ikke spillerne har blitt rådført før en avgjørelse ble tatt (noe enerly bekreftet at de ikke var). Mitt inntrykk er at det er noe alvorlig galt med innstilling og motivasjon til spillerne på laget, alt virker totalt humørløst og alle er like uinspirerte, jeg tror mye av dette skyldes vår hovedtrener gjennom sesongen.

jeg skjønner heller ikke at enkelte her inne fortsatt ønsker drillo som hovedtrener. Kan dere vennligst komme med en eneste ting som mannen har tilført denne klubben i positiv forstand? Det har vært mye bråk (med medfølgende rykter) og mange ekstremt svake prestasjoner på banen gjennom hele sesongen. Etter min mening burde dette fått følger. Det har det nå ikke gjort, og dette er svakt og tannløst av styret. 

Vel, når det er sagt, uavgj. i bodø og spenningen er tilbake før Molde matchen hjemme. Jeg var i 1 div på mandag og utover tirsdagen, men føler nå allikevel et lite håp inne i meg er tent. Jeg får håpe mange tusen føler det samme og klarer å lage litt trøkk på de to siste hjemmekampene. Vi bør ihvertfall være en medvirkende faktor til at laget reiser seg de siste hjemmekampene. 




DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 sep 05, 20:00
GelderEnd, er jeg en av de du mener fortsatt ønsker Drillo som hovedtrener?  Jeg ser heller ikke så mange andre her som egentlig ønsker det.  Diskusjonen siden pressemeldingen går egentlig mellom to leire:  De som tolker den ordrett og de som tror det ligger noe helt annet bak.  Og pressemeldinger helt uviktig, det viktigste for de fleste her er egentlig at ikke Drillo skal ha ansvar for laget de siste kampene og Eggen mer enn antyder i FB at det er hans eneansvar nå. 

Men Drille er en kapasitet på analyse.  Ved å ikke sparke ham, men degradere han slik det nå i realiteten er skjedd, også ordrett ifølge medlingen,  så kan vi beholde Drillo på det området han mestrer aller best.

Jeg tror flere her er skuffet rett og slett fordi de ønsker å se mannen sparket, de ønsker blod.  

Dracula, Risholt har ikke klart å holde kjeften om ex arbeidsgiver i det hele tatt og har opptrådt svært lite profesjonelt.  Det mer enn tyder på at han ikke har forholt seg lojalt til treneren når han var i FFK heller.  Risholt er humørspiller og prestasjonene falt fort etter Drillo kom.

Jeg er heller ikke enig i at situasjonen er primært Drillos ansvar, selv om det er han som må ta det.  Jeg har som sagt fått sett lite kamper live iår, men det er flere spillere som har prestert langt under deres nivå.  Det har flere antydet her.  Og hvis spillerne underpresterer  fordi de er uenig i spillestil eller ikke liker treneren så er de ikke profesjonelle nok.

Ellers så er ikke mitt mål å støtte Drillo, men å få frem min mening som er at Drillo blir tilagt for mye skyld her.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 29 sep 05, 20:52
Opprinnelig postet av DeKjök
GelderEnd, er jeg en av de du mener fortsatt ønsker Drillo som hovedtrener?  Jeg ser heller ikke så mange andre her som egentlig ønsker det.  Diskusjonen siden pressemeldingen går egentlig mellom to leire:  De som tolker den ordrett og de som tror det ligger noe helt annet bak.  Og pressemeldinger helt uviktig, det viktigste for de fleste her er egentlig at ikke Drillo skal ha ansvar for laget de siste kampene og Eggen mer enn antyder i FB at det er hans eneansvar nå. 

Men Drille er en kapasitet på analyse.  Ved å ikke sparke ham, men degradere han slik det nå i realiteten er skjedd, også ordrett ifølge medlingen,  så kan vi beholde Drillo på det området han mestrer aller best.

Jeg tror flere her er skuffet rett og slett fordi de ønsker å se mannen sparket, de ønsker blod.  

Dracula, Risholt har ikke klart å holde kjeften om ex arbeidsgiver i det hele tatt og har opptrådt svært lite profesjonelt.  Det mer enn tyder på at han ikke har forholt seg lojalt til treneren når han var i FFK heller.  Risholt er humørspiller og prestasjonene falt fort etter Drillo kom.

Jeg er heller ikke enig i at situasjonen er primært Drillos ansvar, selv om det er han som må ta det.  Jeg har som sagt fått sett lite kamper live iår, men det er flere spillere som har prestert langt under deres nivå.  Det har flere antydet her.  Og hvis spillerne underpresterer  fordi de er uenig i spillestil eller ikke liker treneren så er de ikke profesjonelle nok.

Ellers så er ikke mitt mål å støtte Drillo, men å få frem min mening som er at Drillo blir tilagt for mye skyld her.


Dekjøk, du var ikke i mine tanker ang de få som fortsatt ønsker Drillo som hovedtrener. 

Jeg forholder meg forøvrig til det Eggen og Drillo selv uttaler, at det ikke vil bli store forandringen, og det skremmer meg litt for maken til slett innsats både på og utenfor banen vi har vært vitne til i høst levner liten tvil om hvor dette bærer hen..

Jeg er enig i at all skyld ikke kan tildeles Drillo alene, men jeg mener bestemt at en av hovedårsakene til at humøret ser ut til å være borte er pga ham. Det virker ihvertfall slik. Ingen klagde på for dårlige treninger ifjor f.eks slik tilfellet har vært i år.

Vi får se på søndag om det som nå har skjedd vil slå positivt ut på banen (for Gud bedre, det kan umulig slå mer negativt ut enn det gutta har vist de siste 4 matchene..)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 sep 05, 21:33
Endret: 29 sep 05, 21:36
Opprinnelig postet av DeKjök


Jeg tror flere her er skuffet rett og slett fordi de ønsker å se mannen sparket, de ønsker blod. 


Enig. Samtidig er det vel også en enkel menneskelig måte å tenke på; skal et problem løses, så må årsaken til problemet fjernes...les: Drillo. Vi har fått lite offisielt blod i denne saken, men det er mange, og spesielt en, som har blødd mye på kammerset. Mellom linjene og uoffisielt har vi nok allerede fått en trenerkabal som likner veldig på den vi kommer til å ha neste år. Eggen lurer ikke bare i kulissene lenger (Eggen Sr har vel heller ingen ubetinget suksess i den sammenheng), men han er sjef. Som sjef for et fotballag har både Jr og Sr mange gode egenskaper (uten sammenlikning forøvrig). La oss håpe at grepet som er gjort er godt nok, og ikke burde vært tatt for lenge siden.


Opprinnelig postet av DeKjök

Jeg er heller ikke enig i at situasjonen er primært Drillos ansvar, selv om det er han som må ta det.    Og hvis spillerne underpresterer  fordi de er uenig i spillestil eller ikke liker treneren så er de ikke profesjonelle nok.

En trener for et fotballag omgir seg med mennesker, det er de samme menneskene han skal bruke som våpen mot motstanderlaget. En trener som ikke klarer å skaffe seg respekt, på den ene, eller andre måten, er ingen dyktig trener.
Når treneren samtidig er blottet for sosiale antenner, og på ingen måte klarer å takle konstruktiv kritikk, ja se da mangler han veldig mange av de egenskapene man trenger.
Man må bry seg, for at andre skal bry seg. Vise engasjement for å være troverdig når man krever det i gjengjeld, gjøre seg forstått for at lydhøre skal forstå.

Grepene som er tatt er etter min mening delvis feige, fordi de er tatt som følge av at man har vært redd for konsekvensene ved å gjøre større grep. Samtidig er de litt mindre hjerterå enn hva tabloidene hadde håpet på, akkurat det kan kanskje sees som et positivt tegn. Klubben har delvis fulgt media, spillerne og supporternes krav, men ikke kastet seg fullstendig med på lynsjemobbens bølge av rop : KORSFEST!!

Alt i alt en OK løsning etter min mening! En gnist av håp er tent...igjen!

---------------------------

Oljetank selges billig!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 sep 05, 22:09
Endret: 29 sep 05, 22:20
Dracula, Risholt har ikke klart å holde kjeften om ex arbeidsgiver i det hele tatt og har opptrådt svært lite profesjonelt.  Det mer enn tyder på at han ikke har forholt seg lojalt til treneren når han var i FFK heller.  Risholt er humørspiller og prestasjonene falt fort etter Drillo kom.

At Risholt har uttalt seg om sin ex arbeidsgiver , behøver ikke bety at han ikke var lojal så lenge han var i FFK.
Videre at prestasjonene falt så snart Drillo kom, kan også kanskje forklares med Drillo sin lederstil. 
Personlig tror jeg det, men jeg vet like lite som du. 

Slutt å lete etter syndebukker, jeg savner virkelig ledere enten det er i fotball, næringliv eller i politikken som viser mot. Viser mot til å innrømme at de ikke er feilfrie og tar ansvar for fadeser de er medansvarlige for.
(Det er min ringe mening)
Enig at Drillo ikke alene sitter med hele ansvaret, men han har spilt en stor rolle i denne "farsen".
Derfor sier jeg også at jeg savner "mot" også hos andre i ledelsen i FFK, dessverre.


Ps Enkelt har hengt som opp i min bruk av ordet senil. Senil betyr gammel.
Derfor er jeg også senil, men ikke dement

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 sep 05, 10:44

Djpete, jeg er enig i at Drillo er en sær person.  Men en like sær person, Ivar Hoff, setter fingeren på noe i FB idag som er jeg er litt enig i.

 

 

Hoff: ” De har de to av de største trenerkapasitetene i Norge og da stiller jeg meg faktisk et spørsmålstegn med hva spillerne presterer. De kan ikke ha den rette holdningen og blør ikke nok for drakta.

 

 

Drillos lederstil krever full underkastelse av proffe spillere.  Mange ser på ham som sær fordi han er røyk og snushater, men det er fex ikke sært mht at han faktisk er trener og vil ha spillere som ikke underpresterer.  Videre liker han ikke musikk, spiller mye kort og er komunist.  Ingenting av dette gjør han til dårlig trener, men kanskje litt vanskelig å svelge for enkelt spillere som ikke har rett fokus og som påvirkes av alle negative skriverier om mannen som står foran dem og sier hva de skal gjøre.  Prestasjonene falt når Drillo kom, men jeg mener det er delt skyld.  Spillerne har vært forutintatt og ikke hatt rett innstilling til Drillo og Drillo har ikke klart å takle dette  som han burde ha tatt tak i på en mer utadvent måte også ovenfor media.

 

 

Jeg synes heller ikke løsningen skissert i pressemeldingen er feig.  Det feige og den lettvinte løsningen ovenfor en stor majoritet i Fredrikstad hadde vært å sparke Drillo helt ut.  Synes styret egentlig har vist stort mot her ved å gå for den løsningen de tror på og ikke latt seg diktere av utenforstående som fex. Herlovsen.

Dracula, jeg mener primært at Risholt viser lite profesjonalitet ved å gå ut å snakke i ettertid om interne forhold og at dette antyder at han kanskje ikke har vært særlig proff i FFK heller.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 30 sep 05, 10:54
Jeg forstår ikke noe av dette. KTE og Drillo har vært likestilte hele denne sesongen. Hvordan kan man da skrike ut med Drillo og inn med Eggen. Det burde i så fall vært begge eller ingen. At Lars Thoresen, i kraft av å være supporter talsmann, kan stå frem i media og fyre opp under denne støyen som har vært de siste dagene er for meg en gåte. Lars Thoresen, hvis du er så kåt på å seg deg selv i media, meld deg på en reality serie.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 12:47
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg forstår ikke noe av dette. KTE og Drillo har vært likestilte hele denne sesongen. Hvordan kan man da skrike ut med Drillo og inn med Eggen. Det burde i så fall vært begge eller ingen. At Lars Thoresen, i kraft av å være supporter talsmann, kan stå frem i media og fyre opp under denne støyen som har vært de siste dagene er for meg en gåte. Lars Thoresen, hvis du er så kåt på å seg deg selv i media, meld deg på en reality serie.



Hvorfor har de da kommet ut med en pressemelding om at de nå er likestilte?? ER

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 sep 05, 12:47
Hei igjen.
DeKjõk, egentlig hadde jeg vel sluttet vår diskusjon, med konklusjonen:
" Vi er enige om at vi er uenige".
Likevel synes jeg at i  sitatet " Spillerne har vært forutintatt og ikke hatt rett innstilling til Drillo og Drillo har ikke klart å takle dette  som han burde ha tatt tak i på en mer utadvent måte også ovenfor media. " blir ting avslørt.

Her hevder du at spillerne har vært forutinntatte mot Drillo og ikke har hatt den rette innstillingen, mao sabotert mannen fra første stund.  En meget drøy påstand, som du trolig har meget store vanskeligheter med å få vertifisert/bekreftet vitenskaplig. 
At du også slenger innpå at Drillo burde ha taklet dette, endrer ikke på fakta. Du mener at spillerne via media har hovedskylda. Greit du har lov til å gjøre , full alksept.

Personlig finner jeg denne forklaringa på at samtlige spillere i FFK drakta faktisk har presert dårlige i år enn spesielt i fjor høst , som meget søkt.

Når du også på en måte bruker Hoff`en som "sanhetsvitne", spør jeg har Hoffén noen troverdighet igjen i fotball Norge?

Med dette siste innlegg fra en "senil" mann som ikke mener han er  "dement", i denne tråden.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 12:47
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg forstår ikke noe av dette. KTE og Drillo har vært likestilte hele denne sesongen. Hvordan kan man da skrike ut med Drillo og inn med Eggen. Det burde i så fall vært begge eller ingen. At Lars Thoresen, i kraft av å være supporter talsmann, kan stå frem i media og fyre opp under denne støyen som har vært de siste dagene er for meg en gåte. Lars Thoresen, hvis du er så kåt på å seg deg selv i media, meld deg på en reality serie.



Hvorfor

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 12:52
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg forstår ikke noe av dette. KTE og Drillo har vært likestilte hele denne sesongen. Hvordan kan man da skrike ut med Drillo og inn med Eggen. Det burde i så fall vært begge eller ingen. At Lars Thoresen, i kraft av å være supporter talsmann, kan stå frem i media og fyre opp under denne støyen som har vært de siste dagene er for meg en gåte. Lars Thoresen, hvis du er så kåt på å seg deg selv i media, meld deg på en reality serie.



Hvorfor har de da kommet ut med en pressemelding hvor de likestiller de 2 ?? Er det bare for å tekkes media ?? Ærlig talt så tror jeg ikke en døyt på det du fremstiller her.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 30 sep 05, 13:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg forstår ikke noe av dette. KTE og Drillo har vært likestilte hele denne sesongen. Hvordan kan man da skrike ut med Drillo og inn med Eggen. Det burde i så fall vært begge eller ingen. At Lars Thoresen, i kraft av å være supporter talsmann, kan stå frem i media og fyre opp under denne støyen som har vært de siste dagene er for meg en gåte. Lars Thoresen, hvis du er så kåt på å seg deg selv i media, meld deg på en reality serie.



Hvorfor har de da kommet ut med en pressemelding hvor de likestiller de 2 ?? Er det bare for å tekkes media ?? Ærlig talt så tror jeg ikke en døyt på det du fremstiller her.


Netopp for å roe ned støyen smom har vært de siste dagene.
Man forteller de som ikke har hatt innsikt, og som har kommet med kritikken i det siste, at det er gjort store forandringer.
Dermed roer man ned noe av støyen, mens man kan jobbe videre på samme måte.
Er ikke dette innlysende. Hvis noen her har vært på treninger og sett hvordan de gjennomføres av trenerene burde forstå dette ganske greit.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 13:16
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg forstår ikke noe av dette. KTE og Drillo har vært likestilte hele denne sesongen. Hvordan kan man da skrike ut med Drillo og inn med Eggen. Det burde i så fall vært begge eller ingen. At Lars Thoresen, i kraft av å være supporter talsmann, kan stå frem i media og fyre opp under denne støyen som har vært de siste dagene er for meg en gåte. Lars Thoresen, hvis du er så kåt på å seg deg selv i media, meld deg på en reality serie.



Hvorfor har de da kommet ut med en pressemelding hvor de likestiller de 2 ?? Er det bare for å tekkes media ?? Ærlig talt så tror jeg ikke en døyt på det du fremstiller her.


Netopp for å roe ned støyen smom har vært de siste dagene.
Man forteller de som ikke har hatt innsikt, og som har kommet med kritikken i det siste, at det er gjort store forandringer.
Dermed roer man ned noe av støyen, mens man kan jobbe videre på samme måte.
Er ikke dette innlysende. Hvis noen her har vært på treninger og sett hvordan de gjennomføres av trenerene burde forstå dette ganske greit.


Ja, ja, hvis det er slik som du beskriver her så kjører vi i samme sporet, og da bærer det rett i dass. Jeg trodde de skulle ta noen grep jeg.  

Men jeg tror fortsatt ikke på det du skriver. For jeg tror at de har tatt et grep ved å sidestille disse, men dette grepet er ubetydelig etter mitt skjønn. Drillo burde fått lov å overta sin neste stilling umiddelbart. Eller fått lønn mens han ventet på denne, uten at han hadde påvirkning på laget.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5533

Lagt til: 30 sep 05, 13:32
Det både Drillo og KTE har uttalt til media etter at pressemeldingen ble sendt ut, bekrefter mer eller mindre det jeg sier.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 13:41
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det både Drillo og KTE har uttalt til media etter at pressemeldingen ble sendt ut, bekrefter mer eller mindre det jeg sier.


De 2 sier stikk i strid med hverandre. KTE sier at han nå kan være mer med, mens Drillo sier at det ikke blir noen forandring. Dette er jo ren tåkelegging. Hvem av dem skal vi tro på ??

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 sep 05, 13:54
Opprinnelig postet av dracula

Her hevder du at spillerne har vært forutinntatte mot Drillo og ikke har hatt den rette innstillingen, mao sabotert mannen fra første stund.  En meget drøy påstand, som du trolig har meget store vanskeligheter med å få vertifisert/bekreftet vitenskaplig. At du også slenger innpå at Drillo burde ha taklet dette, endrer ikke på fakta. Du mener at spillerne via media har hovedskylda. Greit du har lov til å gjøre , full alksept."

Personlig finner jeg denne forklaringa på at samtlige spillere i FFK drakta faktisk har presert dårlige i år enn spesielt i fjor høst , som meget søkt.

Når du også på en måte bruker Hoff`en som "sanhetsvitne", spør jeg har Hoffén noen troverdighet igjen i fotball Norge?


Det er ihvertfall ikke meningen og bruke Hoff som sannhetsvitne:-)

Mht. påstanden du mener jeg kommer med her så er det en ikke verifisert påstand.  Men det er det samme som jeg har sagt i alle innleggene, nemlig at jeg tror spillerne har vært forutintatte fra dag 1.  Jeg mener ikke at spillerne har hovedskylda, men at skylda må deles.  Drille kan ikke lastes for at innsatsen daler.  Innsatsen må kommer fra spillerne uansett trener.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340