Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo får ikke sparken!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 28 sep 05, 10:58
Det alle mente var "det minst trolige" utfallet igår etter møtet ble desverre en realitet!!

---------------------------

Sjefskodærn


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 28 sep 05, 11:03
Opprinnelig postet av marle
Det alle mente var "det minst trolige" utfallet igår etter møtet ble desverre en realitet!!


Pressemeldingen er jo ikke klar før 1300 eller?

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 sep 05, 11:04
Har sett både kl 13 og 14, men tror det er kl 13.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 28 sep 05, 11:05
Nei.. Men han har bekreftet overfor nrk at han skal fortsette..

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/sport_nrk_ostfold/5094084.html

Finner det også her:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291563
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=586

Dagbladet har en litt annen artikkel da men..:
http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/28/444733.html

---------------------------

Sjefskodærn


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 sep 05, 11:09
Der forsvant den siste lille biten av håp for min del.

Snakk om og sette Bukken til og passe havresekken.
Sitat"Styret i FFK fikk tirsdag en redegjørelse fra Drillo om den sportslige krisen klubben er i, og hva som må gjøres for å beholde plassen i eliteserien. Samtidig som Drillo sier han fortsetter sitter FFK-ledelsen og skriver på en pressemelding som etter planen skal sendes ut ved 13-14-tiden... 

Er det mulig, de spør Drillo om hva som bør gjøres!
Hadde det ikke vært bare bitte litt smartere og spurt soillergruppen hva de mener?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 sep 05, 11:37
Opprinnelig postet av stjernengutt

Hadde det ikke vært bare bitte litt smartere og spurt soillergruppen hva de mener?


Tror du virkelig det taes en slik avgjørelse - uansett hvilken vei den går - uten å konsultere spillerne? Uten å konsultere Eggen? Ahlsen?

Våkn opp!  Greit at dere furter, men det kan forventes å bruke huet også - ikke bare svartmale alt....

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 28 sep 05, 12:18
Nå blir de to trenerne altså likestilt resten av sesongen....håper det betyr at Eggen får lov å bestemme hvordan man skal spille. Er jo helt åpenbart at spillerne misliker Drillos fotballfilosofi og spillestil.

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 28 sep 05, 12:20
Nå ligger pressemeldingen ute på FFK sine hjemmesider.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 28 sep 05, 12:26
Opprinnelig postet av Jon
Nå ligger pressemeldingen ute på FFK sine hjemmesider.


Veldig bra at eggen har fått like mye å si som Drillo. Det tenner ihvertfall et lite håp.

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=242

---------------------------

Sjefskodærn


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 sep 05, 12:32
Jeg har ikke tro på to likestilte trenere. Det må være EN sjef. Og akkurat nå bør det være Eggen. To som skal være enige i alt, vil ikke fungere. Så jeg tror ikke denne løsningen vil hjelpe oss ut av nedrykksumpen. (selv om jeg håper av hele mitt hjerte det motsatte). Styret burde tatt et tydeligere grep her. Mulig at det muntlig er sagt at Eggen skal ha hovedansvaret, men at de offisielt har sagt at de er likestilt slik at ikke Drillo skal tape for mye ansikt.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 sep 05, 12:38

Ethvert valg / avgjørelse er bedre enn at intet skjer!!!!
Hedigvis er det også slik at vi alle også bør være ansvarlige for våre valg.
Dette dersom vi kan forvente respekt.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 28 sep 05, 13:29
Dette var et fornuftig løsningsforslag. Eggen får de rettighetene som han trenger og kan nå med god samvittighet peppe spillerne før, etter og i kampsituasjonen. Samtidig slipper FFK nå det maset som automatisk kommer fra presse, trenerforeninger og synsere forøvrig vedr. en avskjedigelse. Vinklingen deres hadde garantert blitt at FFK oppfører seg totalt useriøst, med FFK`s skadeliste fra 01.01.05 som vedlegg. Nå blir det ro i rekkene og Ove Røsler pepping av sine spillere under kamp kommer til å blekne sammenlignet med det Eggen kommer til å gjøre de siste 360 minuttene av sesongen. Gi FFK`s spilllere og trenere mulighet til å avslutte sesongen med verdighet.  Støtt FFK nå!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 28 sep 05, 13:32
Ja dette var en bra løsning.  I prinsippet tar nok Eggen over 100% av ansvaret!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 28 sep 05, 14:40
i realiteten har det jo ikke skjedd en dritt.. Det er jo akkuratt som før.. Eggen har bestemt like mye som drillo før også han, bare at drillo har hatt det offisielle ansvaret..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 28 sep 05, 14:46
Dersom Eggen har bestemt like mye som Drillo sålangt iår så bør vi vel se oss om etter andre trenere?  Det er Drillo som har hatt ansvar for treningene, for kampledelse, for laget, for taktikken.  Jeg tror de har byttet på det nå.  At de likestilles gir to effekter:  At Drillo ikke sparkes ut, men får den tiltenkte rolle allerede nå og at ansvaret for et eventuelt nedrykk forstatt vil ligge på Drillo.  Han har mistet autoritet her, men ikke ansvar for resultat.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 28 sep 05, 14:54
Takker for den første positive tilbakemeldingen på lang tid. Tenk deg det, to Ikke-kritiske innlegg etter hverandre, som ikke har idioti, galskap, herskersyk etc. i seg. Må klype meg i armen, er nok ikke inne på sutrenett nå......

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 28 sep 05, 15:10
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Dette var et fornuftig løsningsforslag. Eggen får de rettighetene som han trenger og kan nå med god samvittighet peppe spillerne før, etter og i kampsituasjonen. Samtidig slipper FFK nå det maset som automatisk kommer fra presse, trenerforeninger og synsere forøvrig vedr. en avskjedigelse. Vinklingen deres hadde garantert blitt at FFK oppfører seg totalt useriøst, med FFK`s skadeliste fra 01.01.05 som vedlegg. Nå blir det ro i rekkene og Ove Røsler pepping av sine spillere under kamp kommer til å blekne sammenlignet med det Eggen kommer til å gjøre de siste 360 minuttene av sesongen. Gi FFK`s spilllere og trenere mulighet til å avslutte sesongen med verdighet.  Støtt FFK nå!


Hvis løsningen blir at eggen styrer treningene og har kampledelsen de siste kampene, så ser det lyst ut. Men du tror vel ikke at kommunisten slipper taket så lett, nei han klorer seg nok fast.

Løsningen idag, viser bare at vi har et handlingslammet styre, som ikke fungerer som noe annet enn gutteklubben grei. De burde vært avsatt på dagen!

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 sep 05, 15:11
Jeg synes i utgangspunktet ikke dette var noen god løsning. Ganske enkelt fordi jeg ikke har særlig troen på likestilte hovedtrenere. Jeg mener klubben, dvs. spillerne, ville hatt best av å forholde seg til én hovedtrener - én sjef - spesielt i den situasjonen klubben står oppi nå. Løsningen virker veldig halvhjertet og jeg tror ikke det vil få noen som helst effekt, verken positivt eller negativt. For i praksis så har strengt tatt Eggen og Drillo fungert som likestilte hovedtrenere denne sesongen, hvert fall har det virket slik utad, og da tror jeg ikke det får noen praktiske konsekvenser fordi man formaliserer det. Og jeg tror faktisk det med at man i praksis har hatt to likestilte hovedtrenere kan ha vært en medvirkende årsak til de dårlige prestasjonene. Nei, jeg ville helt klart sett at ledelsen bestemte seg for én klar sjef.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 28 sep 05, 15:32
Jeg håper det er en løsning som den DeKjök skisserer ovenfor. En løsning hvor Eggen i realiteten overtar ansvaret, mens Eggen/Drillo på papiret er likestilte. Dette for at Drillo "redder ansikt" og slipper å avslutte sin trenerkarriere med å bli sparket. Det var ihvertfall den tanken som slo meg.

Men hvis det blir sånn at begge er likestilte syns jeg det er en forferdelig dårlig løsning. Tror ikke det vil være en løsning som kan redde stumpene av denne sesongen.

deal_sl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 17

Lagt til: 28 sep 05, 15:35
Opprinnelig postet av Pelle
Men hvis det blir sånn at begge er likestilte syns jeg det er en forferdelig dårlig løsning. Tror ikke det vil være en løsning som kan redde stumpene av denne sesongen.


Virker noe halvhjertet ja. For ikke å si dødfødt. Håper virkelig Eggen tar tak og ikke gir det minste rom for tvil overfor spillerne om hvem som er sjef.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340