Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette å ta ansvar eller er man fortsatt totalt handlingslammet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 sep 05, 08:22
Sitat fra Kværneng :  "   Hva ønsker trenerene ? "

Skal man ha et krisemøte, må selvfølgelig noen diktere hva som skal skje videre, det er ikke trenerene som skal komme med ønsker.

VI er nå vitne til den totale handlingslammelsen som beviser at vi har feil personer i flere ledd, det burde holde som et bevis på udugelighet for hele verden.

deal_sl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 17

Lagt til: 27 sep 05, 08:29
Nja, ledelsen er muligens redde for att Drillo skal si att de ikke har greie på fotball?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 05, 12:35
Opprinnelig postet av tomroar
Sitat fra Kværneng :  "   Hva ønsker trenerene ? "

Skal man ha et krisemøte, må selvfølgelig noen diktere hva som skal skje videre, det er ikke trenerene som skal komme med ønsker.

VI er nå vitne til den totale handlingslammelsen som beviser at vi har feil personer i flere ledd, det burde holde som et bevis på udugelighet for hele verden.


Du mener vel ikke at Kværneng og resten av styret har fasiten for hånden ?? Det er nok trenerne som vet best her. Men Drillo er en stabukk, og vil ikke tre til siden. Jeg tror ærlig talt at KTE ville tatt over alene hvis han hadde fått lov.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 sep 05, 12:59
Med "hva ønsker trenerne" ligger også:  At Drillo/Eggen kan ha avtalt at de bytter roller allerede nå.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 27 sep 05, 13:18
Opprinnelig postet av DeKjök
Med "hva ønsker trenerne" ligger også:  At Drillo/Eggen kan ha avtalt at de bytter roller allerede nå.


Tror ikke Drillo gir seg frivillig nå, og det ville være rart om Eggen overstyrte Drillo og sa at han ville overta. De skal tross alt jobbe sammen også neste sesong og jeg tror neppe at Eggen ville gjøre noe sånt. Nei, skal trener rollene byttes om, må det skje på initiativ fra enten styret, drillo selv eller spillergruppen (jeg har mest tro på alternativ 1 eller 3).

det er så trist så trist å tenke på at det muligens blir 1 div spill til året.. F**n! 


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 sep 05, 13:46
Jeg håper i det lengste at Drillo trer tilbake selv, men frykter du har rett.  Drillo som person er veldig avhengig av å lykkes i å redde FFK nå, dette er hans siste opptreden som trener. I såfall er kanskje det beste at styret stiller et ultimatum ovenfor Drillo.  Eggen må forholde seg helt nøytral her.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340