Husk meg
Brukernavn
Passord

Glimt-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 02 okt 05, 20:00
Var utrolig deilig det her! Fy f jeg var nervøs. Jonna var god i dag! Sørlie stort sett trygg og god bak der. Godt å se Bora i slag igjen. Bare å gratulere gutta! Er glad nå!

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 okt 05, 20:05
Kriger bra mot et tafatt B/G. Bra press på ballfører i forhold til tidligere kamper. Det må vi bare fortsette med og aller helst enda mer helt inn i ballfører.
Ellers gjør vi alt for mye slurvefeil i avslutningsfasen!
Men...........dette var viktig!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 02 okt 05, 20:07
Takk! Har hatt harahjerte i snart 2 timer og totalt utslitt. Rett og slett deilig!

---------------------------

Marching on together!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 02 okt 05, 20:09
Jesus! Dette var en påkjenning av de sjeldne. Synes allikevel at vi vinner fortjent, vi skapte mange sjanser og presset glimt til mange feil. 

hoås var vår beste mann. Han spilte på mye en touch i 1 omgang, og holdt bra på ballen kampen igjennom. Et herlig "come back" av Hoås. Synes også at Ramberg gjør en bra match, det samme med Bjørkøy, Sørlie, Bora og raio. Vel... alle på laget kjempet jo som løver så det var godt å se at motløsheten som har vært tilstede i de siste kampene var borte. 

Nå bør det bli fullt hus og fullt trøkk hjemme mot Molde neste kamp!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 05, 20:27
gutta var helt tente og det var en veldig morro kamp. drillo kom og hyllet oss som var der og enerly sa etter kampen til oss som var der at vi skal holde oss i TL..  I dag trenger alle en Ros.. ikke bare eggen/drillo, men hele laget....

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 02 okt 05, 22:44
herlig seier i dag gratulerer .ved samtlige 9 borte kamper ffk har tatt,har sørlie stått i mål, av ffk,s26.poeng totalt har sørlie bidrat til 19. fotball proffessoren,drillo,bør begynne å lesr statistikk når han tar ut målvakt,

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 okt 05, 22:47
Opprinnelig postet av minnie
herlig seier i dag gratulerer .ved samtlige 9 borte kamper ffk har tatt,har sørlie stått i mål, av ffk,s26.poeng totalt har sørlie bidrat til 19. fotball proffessoren,drillo,bør begynne å lesr statistikk når han tar ut målvakt,


Fantastisk resonering... Hvis ALH hadde  stått alle kampene er det mulig han hadde "bidratt" med noen poeng og. Jepp, slik statistikk trenger vi mer av i laguttaket...

Kan f.eks nevne at ffk ikke har tapt en eneste TL-kamp (i år) som Lasse Staw har stått... Ergo hadde vi vært seriemestre for lengst om han hadde stått alle kampene...

*klapp* *klapp* *klapp*

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 okt 05, 23:46
Samme resonnement statistikk, tilsier at det tryggeste husdyret du kan ha i Norge er en
Bengalsk Tiger.
Den har aldri bitt noen i Norge.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 02 okt 05, 23:58
Endret: 02 okt 05, 23:59
Eller`s kan det anbefales hvis du er redd for lyn-nedslag kan du legge en fisk i senga,  har jeg en gang lest i spalten (på tråden) i avisa.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 okt 05, 06:11
Opprinnelig postet av ARO
Eller`s kan det anbefales hvis du er redd for lyn-nedslag kan du legge en fisk i senga,  har jeg en gang lest i spalten (på tråden) i avisa.


:)

Ingenting som står "på tråden" overrasker meg lenger...

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 okt 05, 08:01
Opprinnelig postet av ARO
Eller`s kan det anbefales hvis du er redd for lyn-nedslag kan du legge en fisk i senga,  har jeg en gang lest i spalten (på tråden) i avisa.


Jeg husker den og den er tidenes beste på tråden innlegg.  Det korrekte var noe sånt som:

Det var en eldre dame som brukte gummistøvler hver gang det lynte, men hun ble klam i beina og ville gjerne ha andre tips som skulle beskytte mot lyn.    Da var den en som kom med det geniale svaret at hun skulle sette en gummistøvel på hvert sengebein og legge seg på rygg i senga med en røket sild på tvers i munnen.  For slik hadde ingen blitt drept av lynet før. 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 okt 05, 09:23
For å spore tråden tilbake mot Glimt-FFK...
:-)

Hvem var det som overtok kapteinsbindet når Enerly gikk ut?
Var det Bora??

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 05, 14:10
Opprinnelig postet av JJunior
For å spore tråden tilbake mot Glimt-FFK...
:-)

Hvem var det som overtok kapteinsbindet når Enerly gikk ut?
Var det Bora??
jeg så ikke hvem som tok det, men regner med det var bora.. eneste jeg kan si er at enerly fremsto som kaptein og det med stor K

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 03 okt 05, 14:30
så bra ´at ffk vant!!hehe måtte jp bare si d dah! hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f