Husk meg
Brukernavn
Passord

Jippi (LSK-VIF)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 21 sep 05, 21:18
Kan ikke annet enn å glede meg over at Vålerenga gikk på en smell. :) :) :)

Håper det rakner for Reka & co.

Klanen har fått mye skryt her inne - men etter at jeg var vitne til en midnre symaptisk Klansmann på Shamrock uinder Brann-FFK, så er VIF ført opp på min håper-på-motgang-lista

Bare for å oppsumere:
En klansmann sparker til Glasset til en FFK supporter, og alt renner ut over beinet til FFK`eren. Klansmannen ser ned og rister på hodet og går videre. To FFKere poengterer at han må kjøpe ny drikke, hvor Klansmannen sier noe som" Det er hans skyld, som satte glasset  på gulvet" og videre når de ber han i det misnte si unskyld "jeg sier ikke unskyld til en som setter glasse i veien for meg - det er han som skal si unskyld" og flere lang mindre symaptiske utsagn.

Tosker !

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 21 sep 05, 21:38
Endret: 21 sep 05, 21:40

Hmmm. Ikke for å være kjip, eller Klanfantast, men jeg velger å påpeke at du også er en tosk!

Hvordan kan du si at Klansfolke generelt er kjipe utfra en dårlig opplevelse? Det vitner om toskeri det. Jeg har selv vært på Shamrock en rekke ganger, bor rett ved, og aldri opplevd kjipe Klansfolk der. Har vært med Klanen på flere turer og opplevd kjipe Klansfolk ja, men å kalle Klansfolk generelt for kjipe av den grunn??? Nope.

Vet da om en god del "talenter" i Plankehaugen, og noen raringer som meg selv, men jeg synes ikke vi generelt kan kalles tosker av den grunn. Ei heller er vi alle analfabeter selv om noen lager et banner med "Takk får alt" til en supersvenske.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 22 sep 05, 08:49
Man har visse fordommer til ulike Supportergrupperinge, slik bør og skal det være. Insidenten på Shamrock bekreftet alle mine tidligere svakt begrunnede fordommer om Klansfolket. Klanen elkser å stå samler, go da generlaiserer jeg over en lav sko.

 Hadde håpet på VIF tap i siste minutt i ekstraomgangene slik at de er tunge i beina til neste seriekamp. Personlig håper jeg at enga går på en smell snarest, slik at Start kan vinne seriegulle, og ikke ha noe å kjmepe for når de møter FFK i siste runde!


Kan godt være mange talenter i Plankehaugen også. Men det er egen gruppering. Skyter ikke på sine enge! ! :)

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 sep 05, 19:25
råtne egg finnes overalt. selv har jeg mange gode engavenner og venninner...  heller enga enn lsk for å si det sånn. selv om jeg jobber midt i pip pipland..





Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340