Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem ville du hatt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 sep 05, 10:13
kamma,rbk,molde,aalesund,glimt,tromsø og FFK er innblandet i nedrykkstriden. la oss si at vi overlever. av de respektive lagene kunne jeg tenkt meg disse spillerne(selvfølgelig ikke alle,men flere gode alternativer):

kamma:MARKUS!,storbæk,smeets

rbk:braathen,helstad,solli,ødegaard,skjelbred

molde:friend,ohr,berg hestad

aalesund:brown

glimt:horn,paulsen

tromsø:strand,årst,essediri,bernier,borch



drømmescenario: vi trenger en keeper:borch
                                                          h.back:smeets 
                                                          h.ving:essediri
                                                         sentral midtbane:bernier
                                                         2spisser:braathen og helstad

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 sep 05, 10:35
Hadde jeg fått velge kun en spiller i Norge, ville jeg valgt Ole Martin Årst. Grovarbeider som putter hævvær av mål. Midtbanespilleren jeg helst vil ha er Martin Andresen. Spiss, Robbie Winters. Thomas Myhre i kassa.

---------------------------

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.


Nikkon

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 sep 05
Innlegg: 9

Lagt til: 21 sep 05, 10:49
Bernier blir vel litt optimistisk da Tromsø avslo 10 mill fra besiktas i sommer. Tviler på at nevnte RBK spillere går til FFK. Tror det er større for at vi rykker ned og at andre klubber begynner å diskutere Brenne, Bertelsen

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 sep 05, 10:49
jeg vil aldri se ringberg i FFK trøye.. tror og at styre og dem som er trener i ffk har samme syn som meg...

den jeg ville hatt er: årst,  braathen, Thomas Myhre

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 21 sep 05, 11:38

mange bra spillere du nevner har bateman, men de fleste er nok ganske urealistiske. fordi:

kamma og rbk rykker ikke ned. hvis ikke hadde smeets virkelig vært en spiller for oss. hvis rbk rykker ned, så vil de nok uansett beholde de fleste spillerne siden de hever en sinnsyk lønn etter norsk målestokk og de har gode utviklingsmuligheter med gode treningsfasiliteter.

aalesund rykker ned og brown er en keeper av en helt annen kaliber enn de vi har nå, men vi trenger ikke enda en non-eu spiller.

bernier blir som nevnt over for dyr

moldespillerne er nok de mest interresante. her hadde samtlige du nevner kommet inn på laget, selv med en skadefri ffktropp.

---------------------------

med ffk til champions league!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 sep 05, 12:14
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hadde jeg fått velge kun en spiller i Norge, ville jeg valgt Ole Martin Årst. Grovarbeider som putter hævvær av mål. Midtbanespilleren jeg helst vil ha er Martin Andresen. Spiss, Robbie Winters. Thomas Myhre i kassa.



greit nok det, men tråden handler vel om spillere som eventuelt blir tigjengelige hvis deres klubb går ned. brann og charlton er vel ikke i fare for nedrykk til adeccoligaen?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 sep 05, 12:18
...en fresk Brian.

Jeg hadde selfølgelig blitt glad om vi "fikk tilbake" ,spiss-duoen Ringberg og West, men det kan vi bare glemme.
Jeg vil ha Myre i mål. (pri 1)
Ånden som Hulsker. (pri ALDRI HÆLVETE) (syns Hulsker så flopp ut i de nye brillene)

Vi trenger ny keeper...er Rotevattn ledig ? (kødda igjen)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 sep 05, 12:22
greit nok det, men tråden handler vel om spillere som eventuelt blir tigjengelige hvis deres klubb går ned. brann og charlton er vel ikke i fare for nedrykk til adeccoligaen?[/quote]

Oy..DET fikk ikke jeg med meg før nå..
Molde spillerne på lista virket fornuftige kjøp...men det finner vi vel ut 16 okt.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 21 sep 05, 14:09
Ham-Kam: Ringberg og Storbæk.
Molde: Berg-Hestad, Ohr og Andreasson.
Tromsø: Årst, Borch, Bernier, Essidiri og Strand.
Rosenborg: Ødegaard, Braathen, Johnsen, Solli, Skjellbred, Storflor og Helstad.
Bodø: Råstad
Ålesund: Brown, Fjørtoft, Johnsen.

De jeg aller helst vil se i FFK drakt neste år er:

Keeper = Thomas Myhre
Back: Jon-Inge Høiland
Stopper: Vidar Marthinsen
Midtbane: Øyvind Storflor
Spiss: Sigurd Rushfeldt

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 sep 05, 15:05
Opprinnelig postet av bateman
brann og charlton er vel ikke i fare for nedrykk til adeccoligaen?
Jeg for min del blir SVÆRT overrasket hvis Charlton rykker ned til Adeccoligaen, hehe

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 sep 05, 15:16
Til de av dere som følger bedre med enn meg.
MInnes at Stadheim på Sogndal gjorde det meget bra tidligere, 
hadde det vært mulig å få han i gammel form!!!
Gutten er jo ikke så gammel.

Mener med det at FFK bør også kanskje se etter spillere m/ potensiale i 1.div, husk både Grindheim og Bertelsen rykket ned fra 1div. ifjor.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 21 sep 05, 16:24
Thomas Myhre synes jeg helt klart bør komme, og det tror jeg han gjør også...Kanskje allerede i januar!? (Og ikke snakk om adecco-ligaen, han kommer pga lite spilletid)

Lars Iver Strand er absolutt en spiller FFK bør lukte på, ung og god. Hørt noen små rykter om at Marcus Andreasson vil vekk, og han er absolutt ikke ueffen.  Ellers ville Storbæk vært en kjempetilvekst, men tror nok cat større klubber med mer penger vil melde seg på der. Vi tremger helt klart en sentralt på midten, og da ville Berg Hestad vært suveren, men det blir nok ønsketenking, da han nettopp har vendt hjem. 

Men hvilken midtbanespiller hadde vært realistisk for klubben å hente, som både vil styrke førsteellveren og ha en ålreit pris

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 sep 05, 17:04
Endret: 21 sep 05, 17:05
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil aldri se ringberg i FFK trøye.. tror og at styre og dem som er trener i ffk har samme syn som meg...

den jeg ville hatt er: årst,  braathen, Thomas Myhre


Og Keiko fortsetter sin sterkt missforståtte superpatriotisme "gudene i trenerteamet og styret ville ikke ha Ringberg :Ergo Ringberg er en dårlig spiller og ett dårlig menneske siden de i hans hode overopphøyde mennesker som aldri gjør noe galt solgte han"
Keiko, snart mister du all troverdighet.
Bjørnar Johannesen sa i sted på radioen at det var en stor tabbe av FFK og selge Ringberg. Nå har snart alle som kan krype og gå av faglig sterke lokale  fotballpersonligheter uttalt det samme, samt at de alle mener Drillo er en ulykke for Fredrikstad.
Den dagen Mykledust eller sosiale anntenneløse Drillo sier vi savner Ringberg, ja da skifter Keiko mening og er enig

Rævslikking og avgudsdyrking kalles dette Keiko, og ikke patriotosme

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 sep 05, 17:29
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av keiko99
jeg vil aldri se ringberg i FFK trøye.. tror og at styre og dem som er trener i ffk har samme syn som meg...

den jeg ville hatt er: årst,  braathen, Thomas Myhre


Og Keiko fortsetter sin sterkt missforståtte superpatriotisme "gudene i trenerteamet og styret ville ikke ha Ringberg :Ergo Ringberg er en dårlig spiller og ett dårlig menneske siden de i hans hode overopphøyde mennesker som aldri gjør noe galt solgte han"
Keiko, snart mister du all troverdighet.
Bjørnar Johannesen sa i sted på radioen at det var en stor tabbe av FFK og selge Ringberg. Nå har snart alle som kan krype og gå av faglig sterke lokale  fotballpersonligheter uttalt det samme, samt at de alle mener Drillo er en ulykke for Fredrikstad.
Den dagen Mykledust eller sosiale anntenneløse Drillo sier vi savner Ringberg, ja da skifter Keiko mening og er enig

Rævslikking og avgudsdyrking kalles dette Keiko, og ikke patriotosme
tro hva du vil, men ringberg er og blir historie

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 sep 05, 20:03

Jeg for min del skulle gjerne ha sett Bernt Hulsker i ffk-drakta.
Synes det er overdrevet noe jæ**** om hvor drittsekk den karen er. Tror han hadde vært en fin tilvekst. Ikke er han fornøyd med en benketilværelse i enga heller.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 sep 05, 20:29
Opprinnelig postet av Kristian B

Jeg for min del skulle gjerne ha sett Bernt Hulsker i ffk-drakta.
Synes det er overdrevet noe jæ**** om hvor drittsekk den karen er. Tror han hadde vært en fin tilvekst. Ikke er han fornøyd med en benketilværelse i enga heller.



Hulsker hadde hevet angrepet vårt betydelig. Men det er visse personer som synes han er en stor klyse så da vil dem ikke ha han. Jeg ønsker han mer enn gjerne velkommen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 sep 05, 20:38
Endret: 21 sep 05, 20:41
Så måtte han jo selvfølgelig havne i klammeri rett etter jeg skrev det innlegget da!!
Hehe.. Han er jo artig å da

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 21 sep 05, 20:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kristian B

Jeg for min del skulle gjerne ha sett Bernt Hulsker i ffk-drakta.
Synes det er overdrevet noe jæ**** om hvor drittsekk den karen er. Tror han hadde vært en fin tilvekst. Ikke er han fornøyd med en benketilværelse i enga heller.



Hulsker hadde hevet angrepet vårt betydelig. Men det er visse personer som synes han er en stor klyse så da vil dem ikke ha han. Jeg ønsker han mer enn gjerne velkommen.


Tror de skifter mening om han kommer...
Synes jeg hører det: Hulsker, klyse??? nei... det har jeg aldri sakt.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 sep 05, 21:52

Vet jeg sporer av her nå, men det gjelder bare en ting som er nevnt i denne tråden. Keiko får pes for at han ikke vil ha tilbake Ringberg. Det vil ikke jeg heller. Dette på grunn av at han ikke var god i våres. At han har blitt bedre etter han forlot klubben, synes for meg helt klart. Da begynte han å trene mer enn han gjorde, og for meg fremsto han som en idiot når han uttalte at han var langt fra den som trente mest i FFK. Etter mitt syn var han den som tapte seg mest i løpet av vinteren, og da mener jeg det er naturlig at man trener mer enn vanlig for å komme i form. Hvis Ringberg hadde vært i den formen han var ifjor høst, da hadde han vært en utrolig viktig spiller, men etter min mening hadde han blitt vel husvarm. Så får alle mene hva de vil om det fotballfaglige inneholdet i det jeg skriver, det er mine meninger. At Bjørnar bruker enhver anledning  til å sutre er helt vanlig.

---------------------------

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 sep 05, 15:53
Hei Ido Form Klyster

Jeg skal være enig at jeg nok var litt urettferdig i kritikken av Keiko i går. Hadde en dårlig dag, og ber om unnskyldning Keiko for at jeg tok det utover deg på en slik dårlig måte. Unnskyld Keiko

IFK
Det er egentlig ikke så mye Ringerg saken spesielt som er bakgrunnen for mitt syn. Har ikke personlig noe stort savn etter han jeg heller.
Men det jeg synes er litt rart er at enkelte her inne mener alt ledelsen og trener teamet foretar seg er så riktig uansett.
Altså det jeg vil frem til er at jeg tror det er missforstått patriotisme aldri og sette spørsmålstegn ved noe klubben foretar seg.
Om alle er enige, stangnerer vi og kommer ikke videre. Tror det er mange kloke hoder i bl.a. Plankehaugen som styret kanskje kunne tjent litt på og lytte til.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340