Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK mot Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 sep 05, 19:56
Zivkovic er hvert fall med i troppen...

Men enig med deg, FFK1903. Ville også helst sett Helland på midtbanen fremfor Ramberg.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 23 sep 05, 21:10
Endret: 23 sep 05, 21:12
jeg liker absolut ikke tanken på at brenne starter som spiss. Vi er et lag som sliter og vi burde bruke de spillerne som fungerer der de fungerer. Dessuten tror jeg at brenne på topp er missbruk av kvaliteter. Han er lagets beste (eneste) til å komme på løp bakfra og inn i bakrom. Hvordan vil det fungere når han skal spille sammens med west som også går mye i bakrom? Jeg tror enten det ender med at begge starter og forsvaret får en enkel jobb ved å falle av tidlig, eller så ser vi en brenne med ryggen mye mot mål, og det er absolutt ikke der brenne er best.

Jeg håper vi starter med dette laget.

Sørlie, regner med alh får stå, men jeg synes sørlie har vært mye bedre de kampene han har stått og håper han starter.

Bertil
Raio
Bora/Helland, spørs om bora er 100% fit for fight.
Blixt

Kvisvik, regner med at han ikke holder en hel kamp, så Macdonald kan komme inn som friskt blod etter rundt en time.
Brenne
Bjørkøy
PAC, synes han gjorde en av sine bedre kamper for året når han startet på kanten, og siden Enerly ikke er villig til å gå i krigen, så synes jeg PAC er vårt beste alternativ.

West, evt Tòth og west inn til pause om ikke west orker en hel kamp.
Wiig

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 sep 05, 22:08
Mener at det er en total misstillitt til Toth, når det uttales at Brenne skal spille spiss mot AAfk.
Mener at Brenne kan gjøre en god jobb framme, men tror faktisk han trengs mer på midtbanen.
Synes det er totalt merkelig når det virker som ledelsen liksom har satt enkelte spillere totalt ut i mørket.

Egentlig ikke noe å skrive om, det skjer jo så mye merkelig som egentlig er viktigere, men likevel.

Håper bare for FFK sin skyld at alle 3 poenga hales i land.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 23 sep 05, 22:59
Opprinnelig postet av dracula
Mener at det er en total misstillitt til Toth, når det uttales at Brenne skal spille spiss mot AAfk.
Mener at Brenne kan gjøre en god jobb framme, men tror faktisk han trengs mer på midtbanen.
Synes det er totalt merkelig når det virker som ledelsen liksom har satt enkelte spillere totalt ut i mørket.


For meg, som ikke er interessert i konspirasjonsteorier i den situasjonen vi er i nå, er dette rett og slett et tegn på at Toth ikke holder mål per i dag.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 sep 05, 00:10
jeg er fornøyd med laget som skal ta Aalesund . kun en forandring ville jeg gjort.. satt steinar inn i stedet for ALH..

her er laget... http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050924/FFK/381612381

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 sep 05, 00:15
Laget har allerede ligget ute på fredrikstadfk.no og ffksupporter.net (se toppsak) en god stund.

Det skal helt klart bli spennende med Brenne og West som spisspar, selv om jeg helst ville sett Brenne på midtbanen (skjøvet ut Ramberg) og satt inn Wiig eller Tóth på topp. Men jeg er jo ikke trener, og det er nok til det beste for alle.

La merke til at FB skriver at Brenne aldri har startet en kamp som spiss for FFK. Stemmer dette? Jeg mener å huske at han spilte en del spiss helt i begynnelsen etter at han kom, men det var kanskje bare i treningskampene før seriestart?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 sep 05, 00:27
Opprinnelig postet av keiko99
jeg er fornøyd med laget som skal ta Aalesund . kun en forandring ville jeg gjort.. satt steinar inn i stedet for ALH..

her er laget... http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050924/FFK/381612381


Her er jeg helt enig med keiko! Forstår ikke hvorfor Steinar til de grader er skjøvet ut i kulden.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 sep 05, 00:32

Meget godt å se denne oppstillingen....spennende å se på spissparet!Tror det løsner nå,det må løsne nå!!
Sitter Steinardo på benken eller er det Lasse Staw??

---------------------------

PÅL


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 24 sep 05, 01:23
ser i dagens avis at strinar bli etterlyst  håper ffk finner han til søndag

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 sep 05, 01:24
Det stemmer helt definitivt ikke at Brenne aldri har starta som spiss i ffk. Nå kommer jeg ikke på motstander i farta desverre. Frykter at den sentrale midtbanen blir litt for lett, men håper at Simen hjelper til bakover når Aafk har ballen. (som Markus R alltid var så flink til)... Tror nok ikke Simen skal ligge å true bakrommet så mye. Håper og tror det hjelper offensivt å skjyve opp en av våre aller beste spillere.

Nå begynner nervene her...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 sep 05, 11:41

Det er sant det med midtbanen. Blir litt lett. Jeg synes heller at Wiig skulle vært på topp med West. Ramberg som defensiv midtbane og Brenne som offensiv. Brenne: God til lange løp, godt skuddbein og bra blikk for spillet. Typisk offensiv midtbanespiller.

---------------------------

Fredd


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 sep 05, 14:16
Opprinnelig postet av palespen

Meget godt å se denne oppstillingen....spennende å se på spissparet!Tror det løsner nå,det må løsne nå!!
Sitter Steinardo på benken eller er det Lasse Staw??



Steinar på benken. Lasse ute, muligens på grunn av at han ikke har trent med laget denne uka. Men spilt landskamp.
Om så er tillfelle så ??????

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 sep 05, 16:08
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 sep 05, 16:50
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort


Er ganske sikker på at ALH er profesjonell nok til å ikke tenke sånn.. Syns det er teit av deg og påstå noe sånnt..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 05, 16:54
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort


Er ganske sikker på at ALH er profesjonell nok til å ikke tenke sånn.. Syns det er teit av deg og påstå noe sånnt..


Du kan nesten begynne å lure. Jeg vil ikke si at ALH glitrer i buret akkurat.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 sep 05, 16:59
Vi får få inn ei nonne i buret, ho har vel ikke sluppet inn noe på en stund...

Med Lund-Hansen virker som er en humorspiller, litt merkelig når en er keeper men. Ser ut som han enkelte ganger virker motløst og uengasjert, mens han står for kjemperedninger andre ganger.


---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 05, 17:59
Nå er det ingen bønn. Nå MÅ vi slå Aalesund ellers er det 1. til neste år.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 24 sep 05, 21:34
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg synes det er vill gambling og bruke ALH i det hele tatt nå jeg.
Han ønsker så klart Rosenborg høyere på tabellen en FFK og vil vel spille utifra det ønsket. Nei få inn Steinar fort


Er ganske sikker på at ALH er profesjonell nok til å ikke tenke sånn.. Syns det er teit av deg og påstå noe sånnt..


Jeg mener det er rimelig naivt og ikke ha det i bakhodet hvertfall

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 sep 05, 10:50
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 25 sep 05, 11:32
Endret: 25 sep 05, 11:33
jeg synnys sørli burde stå jeg han burde få stå nå som FFK må vinne..ALH er veldig god men han har sluppet inn for mange mål som han lett kunne tatt!! bra simen brenne skal spille igjen da. Da blir det nok litt mere trøkk  FFK vinner i dag!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340