Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor så sene bytter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 05, 21:28
Tenker på Wiig og Tarik, de hadde vel kanskje to målsjanser i hele kampen og trener teamet presterer å foreta det første bytte når det gjenstår 22. minutter, da Yherland kommer inn, mens Toth fikk 8. minutter, hvordan er dette mulig, har noen en bra forklaring på det, blir jeg glad.
Synes det er rart at Tarik for sjansen fra start, mens super spissen til Eggen, som han omtalte som en god tysk spiller, fikk kun 8. minutter dag. Enkelte her inne mente jo han, skulle ta over spiss plassen til Brian hvis han ikke fikk forsette i klubben, tror vi skal være glad Brian skrev under æ

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 18 sep 05, 21:30
Opprinnelig postet av Patrioten
Tenker på Wiig og Tarik, de hadde vel kanskje to målsjanser i hele kampen og trener teamet presterer å foreta det første bytte når det gjenstår 22. minutter, da Yherland kommer inn, mens Toth fikk 8. minutter, hvordan er dette mulig, har noen en bra forklaring på det, blir jeg glad.
Synes det er rart at Tarik for sjansen fra start, mens super spissen til Eggen, som han omtalte som en god tysk spiller, fikk kun 8. minutter dag. Enkelte her inne mente jo han, skulle ta over spiss plassen til Brian hvis han ikke fikk forsette i klubben, tror vi skal være glad Brian skrev under æ


Drillo er da kjent for sine alt for sene bytter. Hans trolig største svakhet som trener er coachingen fra benken.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 sep 05, 21:49
Toth blir nå også vurdert etter en 17 åring........ Du snakker om skandalekjøp.........

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 sep 05, 22:03
Kan se sånn ut, ja. De sene byttene har alltid irritert meg, men det er det eneste jeg har på Drillo også. Har blandede følelser angående West`s signering, blekket var jo ikke tørt før han ble skadet igjen. Sliter voldsomt nå, hele gjengen.

---------------------------

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 sep 05, 08:00
Nå er vel ikke Eggen kjent for å bytte så altfor tidlig heller??

Og mens vi snakker om byttene igår, så er det vel også riktig å ta med at 2Pac ble byttet inn i pausa.

guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 19 sep 05, 14:06
angående bytting så er det vel selvsagt. Bør ha igjen minst 1 bytte igjen helt til slutten. I tilfelle det skulle bli en skade. Ellers er det vel ok å bytte 1-2 i pausa

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 19 sep 05, 21:15
Opprinnelig postet av guggen
angående bytting så er det vel selvsagt. Bør ha igjen minst 1 bytte igjen helt til slutten. I tilfelle det skulle bli en skade. Ellers er det vel ok å bytte 1-2 i pausa



Greit nok å spare bytter til slutten i situasjoner man strengt tatt ikke trenger å bytte, som f.eks. når man leder en fotballkamp. Men poenget er evnen til å på et tidlig tidspunkt gjøre grep, om ikke annet ved å ta en sjanse. Det er her det svikter. Hva har man egentlig å tape? 

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 sep 05, 21:28
Personlig irriterte jeg meg over mangelen på tidlig bytter langt oftere under Eggen enn Drillo.... Det har bedret seg noe under Drillo, men det er kanskje bare marginalt.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 19 sep 05, 22:47
Må bare gi Costanza full ryggdekning her. Det er heller Eggen som er kjent for seine bytter. En ting er at jeg har irritert meg over dette under hans tid i FFK, men den samme kritikken har gått igjen i alle klubbene han har vært de senere årene. De som ikke tror på det må gjerne sjekke det opp...

Og som jeg også tidligere har påpekt (men som jeg selv nesten nekter å tro); jeg har hørt fra en i spillergruppa at Eggen og Drillo har fordelt ansvaret slik at Drillo tar ansvar for taktikk og planlegging før kamp, mens Eggen sitter med hovedansvaret for byttene. Selv har jeg vanskelig for å tro at en hovedtrener (Drillo) melder seg helt ut når det gjelder hvilke bytter som skal foretas, men mange av de byttene som er foretatt iår er veldig typisk Eggen, etter min menig...

Og dersom det er noen endring i år, så vil jeg si som Costanza at det er til det bedre, men dog minimalt bedre.

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 20 sep 05, 19:12
Er en av patriotene som sitte på hovedtribunen og som ha fått kritikk for vår mishagsytringer mot Hoås.
Jeg vil snakke på vegne av de som sitter rundt meg. Det var ikke Hoås vår kritikk var rettet mot. Det var en heller sendrektighet på benken og deres utrolige sene reaksjoner som vi var frustrert over. Det var først når Hoås ble skadet at de fant det riktig å bytte. 
Vet at det ikke er vi som styrer laget og uttak, men man må da ha lov til å si i fra om hva man mener?

Støtter de som mener at byttene kommer for sent. Nå må vi mobilisere våre krefter og kjempe sammen. Gutta trenger vår støtte mer enn noen gang. Vi fortjener å forbli i toppdivisjonen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340