Husk meg
Brukernavn
Passord

Årets beste PH-synging

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 sep 05, 00:00
Etter å ha vært på samtlige hjemmekamper i årets serie, må jeg si at PH gjorde årets beste opptreden som supporterklubb under kampen mot VIF. Som medlem av PH storkoste jeg meg der jeg sto og gapte til halsen ble sår. Er fortsatt hes (torsdag kveld kl 23.57) Zoran var som vanlig i storform, men det var dessverre noen på feltet som holdt tilsynelatende kjeft hele tida. Til alle dere som støtta laget fra start til slutt. Takk for en god supporterkamp.

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 05, 01:26
Opprinnelig postet av Scout
Etter å ha vært på samtlige hjemmekamper i årets serie, må jeg si at PH gjorde årets beste opptreden som supporterklubb under kampen mot VIF. Som medlem av PH storkoste jeg meg der jeg sto og gapte til halsen ble sår. Er fortsatt hes (torsdag kveld kl 23.57) Zoran var som vanlig i storform, men det var dessverre noen på feltet som holdt tilsynelatende kjeft hele tida. Til alle dere som støtta laget fra start til slutt. Takk for en god supporterkamp.


Syntes at vi var bedre mot RBK, men det skulle bare mangle. Det har lett for å bli sånn når vi dæljær til som i den kampen. Men at vi har hevet oss i forhold til de andre hjemmekampene er jeg enig i. Håper bare vi fortsetter. Da tror jeg nemlig vi greier å hanke inn nok poeng til å greie oss. Guttane må kjenne at de har den 12. spellærn i ryggen.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 16 sep 05, 02:54
Kunne ikke vært mer enig med dere begge! 

Ang. Rosenborg var nok innsatsen som gruppe sterkere mot RBK, men jeg og flere som stod rundt var tydelig mer fandenivoldske mot Vålerenga. Blir litt mer trøkk når man er litt forbanna, kan du si.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 16 sep 05, 13:17
Artig å lese at dere er fornøyd. Satt midt på hovedtribunen og hørte bare klanen hele tiden. I slike kamper blir PH for få til å lage noe trøkk på egenhånd. Dere er nødt til å få med dere resten av stadion også. Det nytter ikke med sanger bare dere kan.
Fint at dere hadde det hyggelig borte i hjørnet deres.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 sep 05, 13:41
og da måtte det komme igjen en kvarulant og begynne å kvarulere da.... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 16 sep 05, 13:42
Det er nå engang mitt lodd her i livet det da.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 05, 13:43
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Artig å lese at dere er fornøyd. Satt midt på hovedtribunen og hørte bare klanen hele tiden. I slike kamper blir PH for få til å lage noe trøkk på egenhånd. Dere er nødt til å få med dere resten av stadion også. Det nytter ikke med sanger bare dere kan.
Fint at dere hadde det hyggelig borte i hjørnet deres.
Der har du min støtte selv om jeg er på PH.. hovedtribunen ble for lite meg i sangene noe klanen enkelt sang over.. dem gangene PH kjørte med hvoved tribuenen ble det mer stille på klanen.. noen kaller deg kverulant, men du har min støtte da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 16 sep 05, 14:02
"Dere er nødt til å få med dere resten av stadion også. Det nytter ikke med sanger bare dere kan."

Hehe..ja, for det er lett! Hoved blir jo bare med på røde og hvite....og Fredrikstad!!

Men bare hvis sola skinner og ffk leder...



Vetlings

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 26

Lagt til: 17 sep 05, 21:30
Endret: 17 sep 05, 21:31
Syns vi skal begynne å synge The Hives-sanger på kamper!!

---------------------------

FFK slår te ijænn!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 18 sep 05, 11:14
Dette er ment som et innspill i forhold til å videre foredle det vi gjør på PH-feltet

 Kunne tenkt meg at syngingen til hovedtribunen var litt mer variert. F.eks. fredrikstad --> fredikstad kunne blitt gjort fredrikstad --> fred - rik - stad (hvor hovedtribuenen svarer i et lavere tempo) Den som brukes nå fungerer fint, men er litt monoton.

Jeg synes ikke vi skal glemme det som fungerer bra. "Røde og hvite er de beste" har nesten blitt byttet ut med fredrikstad-fredrikstad, og det synes jeg er synd.

I tillegg synes i hvertfall jeg at "Gi meg en F..." blir for dumt. Er omtrent like kuul som "corner er mål". Blir litt flaut.


---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 12:05
Endret: 18 sep 05, 12:07
Opprinnelig postet av Vetlings
Syns vi skal begynne å synge The Hives-sanger på kamper!!



YES!!!    
Hahaha, hadde vært sinnsykt fett å sunget "Løp Idiot Løp" (Walk Idiot Walk), eller "F er for Frxta" (B is for Brutus". Førstnevnte til trege linjedommere, f.eks. De har jo faktisk noen fete sanglinjer, kanskje det faktisk er mulig å hente ut noe her...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 18 sep 05, 12:55
Keiko!!!

Hvis du synes at PH var så forbanna dårlig på kampen på  Tirsdag, hvorfor ikke ta i et tak og synge skikkelig da istedenfor å gå hjem i midten av andre periode. Det viser jo hvertfall at du støtter laget!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340