Husk meg
Brukernavn
Passord

Norske lag i Europa - Din mening

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 14 sep 05, 21:42

Vi har jo vært heldige fra et nasjonalt ståsted som har hatt Rosenborg med i Champions League i så mange år. I UEFA-cupen har det også vært noen spennende kamper med norske lag opp gjennom åra. Husker særdeles godt da Viking slo ut Chelsea for noen år siden. 

Men jeg lurer litt på hva folk synes om norske lags suksess og fall i Europa. Er det kun FFK som gjelder innen fotball, eller er det litt ålreit å følge andre norske lag mot de store kjempene der ute. 

For min egen del synes jeg det alltid har vært litt ålreit med RBK der ute, og det var jo artig da de slo Milan eller Dortmund. Men samtidig storkoste jeg meg da PSG slo dem 7-2. Og når det gjelder kampen i går synes jeg det var utrolig fett at Per Ciljan Skjelbred scoret, den gutten er en kommende mastodont på landslaget, men samtidig ønsker jeg Trond Sollied all mulig suksess i Europa, da han per i dag er det eneste reelle trener-talentet vi har på internasjonalt nivå.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 14 sep 05, 22:59
Opprinnelig postet av Rhythmatist

Vi har jo vært heldige fra et nasjonalt ståsted som har hatt Rosenborg med i Champions League i så mange år. I UEFA-cupen har det også vært noen spennende kamper med norske lag opp gjennom åra. Husker særdeles godt da Viking slo ut Chelsea for noen år siden. 

Men jeg lurer litt på hva folk synes om norske lags suksess og fall i Europa. Er det kun FFK som gjelder innen fotball, eller er det litt ålreit å følge andre norske lag mot de store kjempene der ute. 

For min egen del synes jeg det alltid har vært litt ålreit med RBK der ute, og det var jo artig da de slo Milan eller Dortmund. Men samtidig storkoste jeg meg da PSG slo dem 7-2. Og når det gjelder kampen i går synes jeg det var utrolig fett at Per Ciljan Skjelbred scoret, den gutten er en kommende mastodont på landslaget, men samtidig ønsker jeg Trond Sollied all mulig suksess i Europa, da han per i dag er det eneste reelle trener-talentet vi har på internasjonalt nivå.


Det som er mine tanker etter kampen igår er at det må satses mer på yngre lovende spillere. Se på Per Ciljen igår fikk tillit på et høyt nivå og innfridde! Inn med McDonald og Tarik på FFK!!!!!

---------------------------

jorhan


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 14 sep 05, 23:04
Endret: 14 sep 05, 23:04
Hva kaller du Martin Wiig og Øyvind Hoås, da?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 14 sep 05, 23:09
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Hva kaller du Martin Wiig og Øyvind Hoås, da?

unge ja men har ikke innfridd som vi ønsket. McDonald gir jernet så utrolig hver gang han er på banen at det er en fryd å se på. Tarik virker også veldig lovende så gi dem mer spilletid mener nå jeg.

---------------------------

jorhan


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 14 sep 05, 23:12
Er forsåvidt enig når det gjelder Mackie og Tarik. Garro kunne også fått prøvd seg mer. Men samtidig, tør man å gamble på uerfarne spillere i den situasjonen vi er i? Tror vi hadde sett mer til dem om vi hadde hatt sikker plass. På den annen side, kan det bli verre det enkelte andre gjør? Det kan vi diskutere, men la oss ta det i en annen tråd, denne handler om norsk fotball kontra Europa, og der ser du ikke noen FFK-spillere med det første.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 14 sep 05, 23:16
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Er forsåvidt enig når det gjelder Mackie og Tarik. Garro kunne også fått prøvd seg mer. Men samtidig, tør man å gamble på uerfarne spillere i den situasjonen vi er i? Tror vi hadde sett mer til dem om vi hadde hatt sikker plass. På den annen side, kan det bli verre det enkelte andre gjør? Det kan vi diskutere, men la oss ta det i en annen tråd, denne handler om norsk fotball kontra Europa, og der ser du ikke noen FFK-spillere med det første.


Jepp jepp. Ønsker forøvrig alle norske lag lykke til videre i Europa. Håper de gjør det bra. Det er bare sundt for norsk fotball. Så mer av det som Rosenborg gjordre i går kveld!

---------------------------

jorhan


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 05, 01:12
Vekk med dem. Er ikke vits i å fore disse laga med penger.

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 15 sep 05, 23:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Vekk med dem. Er ikke vits i å fore disse laga med penger.
Alltid bra med norske lag ute i Europa! Spes hvis dem vinner slik at Norge kan klatre på rankingen ogfå flere plasser i CL og UEFA-cup. I dag ligger vi på 20plass klatrer vi til 15 vil igjen 2norske lag få prøve seg i CL. Denne matchingen gjør at den norske ligaen blir bedre. Høsten/vinteren blir også morsomere med norske lag i ulike turneringer. Heia alt norsk ute i Europa og Skandinavia

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 05, 01:08
Deilig at Brann og VIF tapte.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340