Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø mot FFK tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 18 sep 05, 22:30
Som jeg har sagt før: Hundre straffe runder rundt stadion(alfheim)

---------------------------

jorhan


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 sep 05, 22:36
La dem løpe til de spyr. De skulle flette meg hatt Geir Myhre som straffetrener.

---------------------------

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 sep 05, 23:18
Endret: 18 sep 05, 23:19
Skyld ikke på spilleren.
De fleste bor vel se at det er noe galt med styringen, motivasjonen, viljen, motet osv.
Nettopp mange av de tingene vi så i fjor høst.
Mao hva har skjedd????
Kanskje et dumt spørsmål,  har ansatt ny trener, ny "leder, kvitta seg med en del spillere og kjøp nye.
Forbedringer

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 sep 05, 23:25
Endret: 18 sep 05, 23:26
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hadde jeg ikke vist bedre, ville jeg trodd Lund lagde straffe med vilje.........


Hvis du tenker på hans RBK-tilknytning, så hadde ikke det vært særlig smart. Det var Tromsø-seieren som førte trønderne ned på kvalikk.

--
Fatt mot, Fem poeng er nok!!

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 19 sep 05, 00:28
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hadde jeg ikke vist bedre, ville jeg trodd Lund lagde straffe med vilje.........

Jeg har bare sett situasjonen en gang, men det så da ut som filming.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 05, 00:52
dirrekte rødt var veldig strengt..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 sep 05, 00:59
Opprinnelig postet av keiko99
dirrekte rødt var veldig strengt..

Direkte rødt er da ikke strengt når han river ned en spiller som bakerste mann, og spilleren har fri vei mot mål.... Det måtte jo nesten bli rødt kort.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 05, 07:43
Urutinert gjort av Lindstrøm var det, enkelt og greit!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 19 sep 05, 13:00
Endret: 19 sep 05, 13:04
Opprinnelig postet av keiko99
dirrekte rødt var veldig strengt..


Du må gjerne mene at direkte rødt i slike situasjoner er strengt. Det har vi alle rett til. Men reglene er helt klare så det røde kortet var helt korrekt. Dommern gjorde rett.


Må forresten nevne at nok en gang hører jeg både journalister, fotballspillere, ja til og med trenere på toppnivå snakke om denne "sistemanns-regelen". Helt ufattelig hvordan en regel som faktisk ikke eksisterer kan få så mye oppmerksomhet.

Hvorvidt en spiller skal ha rødt kort i tilsvarende situasjoner avhenger av en ting, nemlig hvorvidt forsvarsspilleren fratar angriperen en åpenbar scoringssjanse.  Dommeren må altså vurdere hvorvidt angriperen haddde fått en åpenbar scoringssjanse dersom ikke forseelsen hadde blitt begått. Hvorvidt denne er bakerste mann eller ikke er uvesentlig.

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 sep 05, 14:42
Jeg har også lagt merke til det, A.Scheie. Men etter kampen på Åråsen mellom LSK og Brann nylig, hvor Martin Andresen ble lagt i bakken som sistemann, så ble også landets beste dommer - Tom Henning Øvrebø - sitert på "sistemannsregelen", så da ble jeg litt forvirret. Har jo trodd som deg, at det er om man fratar en motspiller en åpenbar scoringsmulighet som skal kvalifisere til direkte rødt.

Angående situasjonen i Tromsø, så kan vi ikke nekte for at Lindström gjorde nettopp det.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 sep 05, 00:05
Endret: 19 sep 05, 00:06
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Synes alle unntatt Ramberg og ALH spilte ok i dag. Som mot VIF. 0-10 på tre kamper. Minst 5 keepertabber.


Jeg vil oppsummere dagens tap med 6 punkter, som alle slår negativt ut for FFK
1. Straffen var en keepertabbe av ALH og var helt unødvendig.
2. 2-0 målet var en gedigen keepertabbe. Innlegget burde vært keepermat. ALH stoppet opp halveis.
3. Lindstrøm sin utvisning fratok FFK en hver sjanse til å komme tilbake
4. FFK manglet sentrale spillere som Kvisvik, Bora, Brenne og West.
5. Under slike arbeidsforhold som idag burde Drillo valgt muskelmannen Toth fremfor Tarik og gitt Mc Donald sjansen som venstreving og heller brukt arbeidsmauren Jonna sentralt sammen med Ramberg.
6. Tromsø taper aldri kamper med slike baneforhold, som idag.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 05, 20:53
Altså... når vi vant i Trondheim sa jeg at det er ikke disse poeng vi trenger, heller Molde  eller Ålesund , eller tromsø da. Men slik situasjonen er nå se ser det ut at det er gull poeng vi tok med oss. Verste scenario jeg kan tenke meg er at vi havner på kvailkplassen og der møter vi Moss.  Alle husker vel hvordan gikk siste 5-6 kamper mot dem da. 

uaaaaaaaghhhhhh  jeg gruer meg og håper vi tar 7 poeng til. Helst et poeng i Bodø i stedet for Lillestrøm.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 18 sep 05, 20:58
Opprinnelig postet av Klokan
Altså... når vi vant i Trondheim sa jeg at det er ikke disse poeng vi trenger, heller Molde  eller Ålesund , eller tromsø da. Men slik situasjonen er nå se ser det ut at det er gull poeng vi tok med oss. Verste scenario jeg kan tenke meg er at vi havner på kvailkplassen og der møter vi Moss.  Alle husker vel hvordan gikk siste 5-6 kamper mot dem da. 

uaaaaaaaghhhhhh  jeg gruer meg og håper vi tar 7 poeng til. Helst et poeng i Bodø i stedet for Lillestrøm.



Ut fra den tilstanden FFK er i nå, vil de maksimalt kunne greie å ta tre poeng til. Da blir nok kvalik maks av hva man kan håpe på....

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 sep 05, 17:36
Tror faktisk ikke det er så ille lag, Costanza.

Med tanke på baneforholdene i Oslo så vil det nok bli en ganske "brytel og fysisk krig". Har derfor ikke tro på at små teknikere som Tarik og Macdonald er det vi burde satse alt på i denne kampen.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340