Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø mot FFK tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 17 sep 05, 10:58

"TOTH"   Du stiller et spørsmålstegn ved denne mannen. Han må jo først få sjansen til å vise seg frem. Gi han sjansen et par tre ganger fra start. Etter dette så kan vi uttale oss om han er den spilleren vi hadde håpet på. 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 sep 05, 11:19
Han gjør det jo ikke bra på FFK2 en gang jo tjukken...hehe
scoorer når de vinner 13-2..eller hva de vant...da hadde jeg og scoora...muligens du og ; )

---------------------------

Heia FFK


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 sep 05, 12:26
Vi kan vel ikke få se Toth i kamper fra start sålenge han er fjerde valg....... Det forteller vel alt om bomkjøp........ Og vi som hadde en god spiss, ja to hvis vi regner med Vikamae.........  Vi solgte oss ned i bunnstriden, punktum.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 05, 13:08
Er ikke Tóth syk da?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 05, 13:12
Litt merkelig at de lot vikmae gå og kjøpte toth etter bare å ha sett "Return og the Toth" på DVD. Vikmae har jo tonnevis med internasjonal erfaring og vil også være salgbar om et par-tre år. Toth er jo klar for limfabrikken innen samme tid. 

Jaja, det er jammen bitter å se klubben dumpe spillere som har levert sist sesong, bare for å få råd til dyre spillere som Kvisvik og muligens også Toth, som ikke har levert varene i det heletatt.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 13:31
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Litt merkelig at de lot vikmae gå og kjøpte toth etter bare å ha sett "Return og the Toth" på DVD. Vikmae har jo tonnevis med internasjonal erfaring og vil også være salgbar om et par-tre år. Toth er jo klar for limfabrikken innen samme tid. 

Jaja, det er jammen bitter å se klubben dumpe spillere som har levert sist sesong, bare for å få råd til dyre spillere som Kvisvik og muligens også Toth, som ikke har levert varene i det heletatt.
kvisvik har vært rett å kjøpe, men jeg håper for fflk sin del at dem fikk toth billigere en tilbudet til viikmea.. han hadde bare kosta 1,5 mill... tror toth kosta mer, men uansett vi for håpe toth kan få sjangsen da til å spille flere kamper..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 sep 05, 14:06
Endret: 17 sep 05, 14:07
Viikmae ble vel sluppet før den store Ringberg-sagaen, ble han ikke? Mao. trodde klubben at de forsatt hadde Ringberg da de lot Viikmae gå. Og på det tidspunktet var vel han (Viikmae) også fjerdevalg...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 05, 14:12
Hovedårsaken til at Viikmae ikke ble kjøpt etter at utlånsavtalen utgikk, var vel at han på det tidspunktet var skadet for en stund fremover. Det ville vært en sjanse å ta hvis man skulle betale 1.5 mill for en spiller man ikke helt visste når kunne spille igjen, og samtidig hadde han også hatt begrenset spilletid den tiden han var her. En forståelig avgjørese der og da, men i etterpåklokskapens ånd, så kan vi kanskje si at FFK burde ha tatt sjansen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 05, 14:36

Jeg synes ikke at argumentet med at Vikmae var skadet, er veldig godt, all den tid ledelsen ikke gadd å sjekke statusen på Toth (en status som viste seg å være "Halvfet med dårlig kondis") før de tegna kontrakt me`n. Vi fikk jo en spiller som brukte mye lengre tid på å komme i form enn det skadeavbrekket til Vikmae var estimert til.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 sep 05, 15:35
Men selv skadefri var jo ikke Viikmae i førsteelleveren! Skal vi hente inn stallfyll synes jeg vi heller skal gå for unge, lokale (billige) spillere enn å hente inn en estlender for 1,5 mill...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 00:12
dommer i kampen er: Espen berntsen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 00:14
drillo var på tv østfold på fredag den 16/9..   se her: http://media.ta.no/aplayer/tvostfold/pl.php?ID=130&mm=1

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 sep 05, 01:20
Toth brøt kontrakten med klubben sin og kom gratis til oss...

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 17 sep 05, 14:24
TOTH.  Ikke enig i det hele tatt. Han må jo få sjansen til å vise til det han har blitt kjøpt for. Gi han et par-tre ganger tillitt fra start. Etter dette kan vi ta et stanpungt om han holder mål. Blir ikke det samme å spille på B-laget. Man gir ikke 100% i de kampene. Sikkert ikke bevistt, men man hever seg og blir bedre når man har bedre spillere rundt seg og når det 8000- 10000 tilskuere på tribunen,  Alle som har sett en B-kamp har vel sett at mange gode etablerte tippeliga spillere ikke herjer på dette nivået med 3 divisjons-spillere. Blir liksom noe annet.     Det må du vel skjønne vel "LEX"   Du hadde ikke vært i nærheten av å score på dette nivået.   Nå har du vært med på artig-fotballen i 10 år på rad. Du har ennå tilgode å score et mål. Du får være med oss i år  " MORS utd, " Så får vi se hva du er god for. He he.  Blir vel ikke så bra det heller vel. He he       

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 15 sep 05, 16:09
Opprinnelig postet av keiko99
hvordan bør vi gå ut.. jeg syns 3-5-2 funka bra, men hva med 4-3-3 da..


3-5-2 er nok utelukket og spesielt nå som vi har flere midtbanespillere ute med suspensjoner og skader. Tror nok ganske sikkert vi stiller 4-4-2 mot Tromsø. Tipper/ håper på følgende lagoppstilling.

                 ALH
Blixt - Rajo - Bora - Bertelsen
Enerly - Bjørkøy - Ramberg - ? (frykter Hoås eller Wiig, håper på MacD)
        Hoås - Wiig 

Har tatt utgangspunkt i at både Kvisvik og West fremdeles ikke er spilleklare. Det kan bli vanskelig å komponere laget denne gangen i og med at vi mangler en typisk venstre kantspiller. Bertelsen kunne spilt der hadde vi hatt bra nok cover på ventrebacken. Vi kan bruke Blixt på v.b, men er skeptisk til å ha både PAS og Blixt i forsvaret samtidig. Jeg har satt opp Hoås som spiss, da jeg anser det som mest sannsynlig at han blir valgt - men kunne vært artig med Tarik, som virkelig viste at han var sulten og kunne skape sjanser når han kom inn mot Enga.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 18 sep 05, 19:30
Endret: 18 sep 05, 19:33
Det her er jo direkte flaut!!!! Hva skjer a?  Fredrikstad har ikke noe lag lenger, bare en gjeng med dårlig holdning!  Blixt skulle ikke vært med på laget engang. Godt med spissbytte ihvertfall. Heia Tarik!!! Smart avgjørelse med Mc Donald ja...

Tror nok desverre ikke laget er godt nok til å ta poeng i denne kampen - shit, begynner å frykte nedrykk nå!!!

---------------------------

Hvaskjera?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 05, 19:37
je det begynner å se mørkt ut. Men det jeg lurer på er en ting. Legg merke til kommentarer til Bregstrøm. Vi har en god del frispark rundt Tromsø måler og Enerly har en av beste innleg (det sies i hvertfall) . Men hele tiden bergstøm sier er enten Bernier vinner , eller ballen heddes ut eller Tromsø spillere tar imot ballen. Beget bekymringsfult at vi vinner ikke dueller ... ja nå men jeg skrev så hører jeg faktisk han sier ar Raio vant en duel ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 sep 05, 19:50
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......

Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 19:56
Opprinnelig postet av Møklegård
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......

Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).
det er lett å si drillo, men det jeg føler du sier er at eggen sitter og gotar dette og ikke vil ta det ansvaret du roper etter..  vi har 3 trenere og her er det ikke ett navn som må ta ansvar.. Dette gjelder like mye eggen som drillo eller Ahlsen.. Enten du liker det eller ikke.. kritiser alle 3 og ikke bare en...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 sep 05, 20:03
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Møklegård
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......

Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).
det er lett å si drillo, men det jeg føler du sier er at eggen sitter og gotar dette og ikke vil ta det ansvaret du roper etter..  vi har 3 trenere og her er det ikke ett navn som må ta ansvar.. Dette gjelder like mye eggen som drillo eller Ahlsen.. Enten du liker det eller ikke.. kritiser alle 3 og ikke bare en...


Kay Erik Herlovsen mener bestemt att Drillo og KTE bør bytte rollr NÅ. Hans påstand er at flere spillere deriblant Raymond Kvisvik lider under Drillo`s strenge og defensive systemer. KTE er mye mer offensiv og possitiv sier K.E Herlovsen

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340