Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø mot FFK tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 sep 05, 01:40
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bateman
4-4-2:


sørlie



blixt    bora    piiroja/lindstrøm   bertil



tarik   ramberg   jonna    mackie



toth    wiig
tror ikke toth en gang er med jeg.. hører ikke noe og ikke står det noe.. merklig


Husker du at jeg fortalte deg om Tarik oppe i Østfoldhallen, Keiko?? Nå kommer`n. Vi kan ikke søle bort dette talentet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 01:44
hei Rune.. jeg husker det veldig godt og øye mitt ser det også    Det eneste jeg stiller ett spørsmåls tegn ved er Toht.. enten så for han bevise noe ellers for vi se å bli kvitt han.. håper han ikke er horseth eller søderstjerna.....

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 sep 05, 08:27
Nå leser jeg i f-b at Tarik kommer muligens å starte i dag... de kommer til og spille 4-4-2..
Da håper jeg Wiig som spiss-makker..

Er mcdonald frisk folkens?

---------------------------

Heia FFK


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 17 sep 05, 10:58

"TOTH"   Du stiller et spørsmålstegn ved denne mannen. Han må jo først få sjansen til å vise seg frem. Gi han sjansen et par tre ganger fra start. Etter dette så kan vi uttale oss om han er den spilleren vi hadde håpet på. 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 sep 05, 11:19
Han gjør det jo ikke bra på FFK2 en gang jo tjukken...hehe
scoorer når de vinner 13-2..eller hva de vant...da hadde jeg og scoora...muligens du og ; )

---------------------------

Heia FFK


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 sep 05, 12:26
Vi kan vel ikke få se Toth i kamper fra start sålenge han er fjerde valg....... Det forteller vel alt om bomkjøp........ Og vi som hadde en god spiss, ja to hvis vi regner med Vikamae.........  Vi solgte oss ned i bunnstriden, punktum.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 05, 13:08
Er ikke Tóth syk da?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 05, 13:12
Litt merkelig at de lot vikmae gå og kjøpte toth etter bare å ha sett "Return og the Toth" på DVD. Vikmae har jo tonnevis med internasjonal erfaring og vil også være salgbar om et par-tre år. Toth er jo klar for limfabrikken innen samme tid. 

Jaja, det er jammen bitter å se klubben dumpe spillere som har levert sist sesong, bare for å få råd til dyre spillere som Kvisvik og muligens også Toth, som ikke har levert varene i det heletatt.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 13:31
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Litt merkelig at de lot vikmae gå og kjøpte toth etter bare å ha sett "Return og the Toth" på DVD. Vikmae har jo tonnevis med internasjonal erfaring og vil også være salgbar om et par-tre år. Toth er jo klar for limfabrikken innen samme tid. 

Jaja, det er jammen bitter å se klubben dumpe spillere som har levert sist sesong, bare for å få råd til dyre spillere som Kvisvik og muligens også Toth, som ikke har levert varene i det heletatt.
kvisvik har vært rett å kjøpe, men jeg håper for fflk sin del at dem fikk toth billigere en tilbudet til viikmea.. han hadde bare kosta 1,5 mill... tror toth kosta mer, men uansett vi for håpe toth kan få sjangsen da til å spille flere kamper..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 sep 05, 14:06
Endret: 17 sep 05, 14:07
Viikmae ble vel sluppet før den store Ringberg-sagaen, ble han ikke? Mao. trodde klubben at de forsatt hadde Ringberg da de lot Viikmae gå. Og på det tidspunktet var vel han (Viikmae) også fjerdevalg...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 05, 14:12
Hovedårsaken til at Viikmae ikke ble kjøpt etter at utlånsavtalen utgikk, var vel at han på det tidspunktet var skadet for en stund fremover. Det ville vært en sjanse å ta hvis man skulle betale 1.5 mill for en spiller man ikke helt visste når kunne spille igjen, og samtidig hadde han også hatt begrenset spilletid den tiden han var her. En forståelig avgjørese der og da, men i etterpåklokskapens ånd, så kan vi kanskje si at FFK burde ha tatt sjansen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 17 sep 05, 14:24
TOTH.  Ikke enig i det hele tatt. Han må jo få sjansen til å vise til det han har blitt kjøpt for. Gi han et par-tre ganger tillitt fra start. Etter dette kan vi ta et stanpungt om han holder mål. Blir ikke det samme å spille på B-laget. Man gir ikke 100% i de kampene. Sikkert ikke bevistt, men man hever seg og blir bedre når man har bedre spillere rundt seg og når det 8000- 10000 tilskuere på tribunen,  Alle som har sett en B-kamp har vel sett at mange gode etablerte tippeliga spillere ikke herjer på dette nivået med 3 divisjons-spillere. Blir liksom noe annet.     Det må du vel skjønne vel "LEX"   Du hadde ikke vært i nærheten av å score på dette nivået.   Nå har du vært med på artig-fotballen i 10 år på rad. Du har ennå tilgode å score et mål. Du får være med oss i år  " MORS utd, " Så får vi se hva du er god for. He he.  Blir vel ikke så bra det heller vel. He he       

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 sep 05, 14:36

Jeg synes ikke at argumentet med at Vikmae var skadet, er veldig godt, all den tid ledelsen ikke gadd å sjekke statusen på Toth (en status som viste seg å være "Halvfet med dårlig kondis") før de tegna kontrakt me`n. Vi fikk jo en spiller som brukte mye lengre tid på å komme i form enn det skadeavbrekket til Vikmae var estimert til.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 sep 05, 15:35
Men selv skadefri var jo ikke Viikmae i førsteelleveren! Skal vi hente inn stallfyll synes jeg vi heller skal gå for unge, lokale (billige) spillere enn å hente inn en estlender for 1,5 mill...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 00:12
dommer i kampen er: Espen berntsen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 00:14
drillo var på tv østfold på fredag den 16/9..   se her: http://media.ta.no/aplayer/tvostfold/pl.php?ID=130&mm=1

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 sep 05, 01:20
Toth brøt kontrakten med klubben sin og kom gratis til oss...

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 18 sep 05, 15:00
`Hei  folkens:)
her er det bra med liv:), synd at banen er som en potet åker men akk  det går nok bra:)
er ihvertfall 20 stk her oppe av oss supportere som koste oss med bayere på rorbua:)

er en del kaldere her enn det er i Fr.stad ja



Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 18 sep 05, 18:28
Fy faen, er det mulig Lund Hansen?!?!?!?!?!?!?!!?

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 18 sep 05, 18:33
Faaen.... liker denne tabellen mindre og mindre nå....


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f