Tromsø mot FFK tråd
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Igjen: Skjønner ikke hvorfor Drillo prioriterer Hansen fremfor Sørlie....
www.carlberner.no
Det er ikke lenge siden folk ikke skjønte hvorfor Sørlie fikk spilletid fremfor ALH....
Svar: vi har en trener uten sosiale antenner som ingen av spillerene vil ha med videre og som bruker andre vurderinger enn alle andre på valg av spillere.
Akkurat nå synes jeg synt på guttane. De har stått på og jobbet bra, men vært uheldig med resultatet. FFK har hatt meste av spillet, men fotball er ikke alltid rettferdig.
ALH er nok synderen for de to målene i mot, men… synes bare synt på dem nå!
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
FAEN!!! dette ser kjørt ut...
FFK=konge
Vi trenger Markus Ringberg!
Opprinnelig postet av fidq
Noen som vet hvorfor Bora ikke er med til Tromsø?
Småskadet og trengte vel hvile om jeg ikke er helt på jordet. Tror Bora og Drillo ble enige om at han skulle få hvile denne kampen. Han spiller nok neste, eller, det må han vel nesten, ettersom Lindström ble utvist.
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
En ærlig FFK supporter!
Bams-fia, Jack og sang!
Bams-fia, Jack og sang!
Bare trist nå..
Tror nok desverre ikke laget er godt nok til å ta poeng i denne kampen - shit, begynner å frykte nedrykk nå!!!
Hvaskjera?
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......
Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Men det er utrolig skuffende av laget. Når sommeren kom så var det deilig å vite at vi hadde god kontroll til lagene bakover. Så går det dårligere og dårligere. Hvor er Drillo og hans evner til å få spillerne til å tro at de kan noe de egentlig ikke kunne?
Måtte spillerne gi en fandenivoldsk innstilling til neste hjemmekamp. Nå må de vise at de faktisk bryr seg om klubben.
Så bildene fra kampen nå, forsvaret var som ender på isen på den gjørmematta...
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Møklegård
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.det er lett å si drillo, men det jeg føler du sier er at eggen sitter og gotar dette og ikke vil ta det ansvaret du roper etter.. vi har 3 trenere og her er det ikke ett navn som må ta ansvar.. Dette gjelder like mye eggen som drillo eller Ahlsen.. Enten du liker det eller ikke.. kritiser alle 3 og ikke bare en...
Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Møklegård
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.det er lett å si drillo, men det jeg føler du sier er at eggen sitter og gotar dette og ikke vil ta det ansvaret du roper etter.. vi har 3 trenere og her er det ikke ett navn som må ta ansvar.. Dette gjelder like mye eggen som drillo eller Ahlsen.. Enten du liker det eller ikke.. kritiser alle 3 og ikke bare en...
Kay Erik Herlovsen mener bestemt att Drillo og KTE bør bytte rollr NÅ. Hans påstand er at flere spillere deriblant Raymond Kvisvik lider under Drillo`s strenge og defensive systemer. KTE er mye mer offensiv og possitiv sier K.E Herlovsen
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914