Husk meg
Brukernavn
Passord

moralen i visa er

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lady in red

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mar 05
Innlegg: 5

Lagt til: 13 sep 05, 22:19
Dette var jo are helt utrolig bra..... Eh.....
Det er ikke det at vi taper med fire mål, men måten vi taper på....

Tydligvis så er det noen ting det ikke er å se så veldig mya av fortiden, og det er moral!!
Er det noe man faktisk kan gjøre noe med så er det innsats og tæl... Det har tydligvis blitt sånn at hvis man scorer ett mål på ffk, så scorer man gjerne tre til!! Kommer det ett mål i mot så må vel eliteserie spillere ha såpass med spykologiske evner at man skjønner det ikke bare er til å gi opp, eller??? 

Det er lissom ikke bare noen heller, men det er jo alle leddene på banen, plankehaugen og tilskuerene! Alle bare gir opp, man står bare å venter på at  det skal komme ett mål, og da ett til, ett til og ett til. 
Men men, kan ikke si noe annet enn at jeg frykter ffk -moss i kvalik, eller er det sånn at jeg skal si at vi er heldig om vi kommer i kvalik??

Jeg pleier aldri å være inne på det forumet her å diskutere, så jeg vet egentlig ikke hva sm pleier å bli sagt, men dette hva det jeg ville si.....      

ps! Håper det var noen i plankehaugen som så hva det sto på banneren til VIF...

---------------------------

Marcus Ringberg scorær mål! Han scorær mål! Han scorær mååål!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:25
Så banneren, ja. Det er vann under brua, drit i det. 

Men vi slutta ikke å synge selv om det gikk på tverke. Ja, vi har gjort det før, ikke i dag.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:25
Endret: 13 sep 05, 22:26
Så banneren, ja. Det er vann under brua, drit i det. 

Men vi slutta ikke å synge selv om det gikk på tverke. Ja, vi har gjort det før, ikke i dag.


EDIT: dobbeltklikka visst på knappen.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340