Husk meg
Brukernavn
Passord

Ræva ræva ræva!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 sep 05, 21:47
Ja, jeg snakker om FFK slik de oppfører seg om dagen! Ufattelig mange ting jeg hvertfall er misfornøyd med!! 
-Hvorfor starter Raio på benken når vi møter ett lag vi VET vil presse oss bakover, å det hvertfall når vi starter i 4-5-1 på hjemmebane!!

- Løpet er kjørt, vi skal gjøre endringer på laget... Så tar de ut Ramberg istedet for Brenne?!?! De vet vel at han sliter med mange kort, da er det AMATØRMESSIG av både han å benken! Han skulle jo blitt bytta ut, men han skulle heller aldri takla sånn på slutten når alt er kjørt.... urutinert...

-Jobbe.... Har de hørt om det?! trur ikke så mange av dem løp mer enn stopperne til enga engang... Hvertfall ikke med ball...

- Hater klanen, men de er i en egen klasse desverre.... Bare å innse det Selv om jeg ikke tåler trynet på dem!!

Når jeg gikk ti min før kampen tenkte jeg hvertfall det var en positiv ting, slipper kø! Men så feil kan man ta... Antar at det er ett sikkert tegn på at det går til helvette når køen står langs hele mosseveien 5 minutter før kampen skulle vært slutt...


Å til dere som skal si jeg ikke er supporter fordi jeg går før slutt, hvorfor skal jeg sitte der å fryse ræva av meg når dem er laaaaaangt ifra å gi meg valuta for pengene?!?!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 sep 05, 21:59
Opprinnelig postet av frekkrik
Å til dere som skal si jeg ikke er supporter fordi jeg går før slutt, hvorfor skal jeg sitte der å fryse ræva av meg når dem er laaaaaangt ifra å gi meg valuta for pengene?!?!


Fordi du er nettopp det, supporter?

Nå hadde jeg allerede ytret mine egne meninger i den eksisterende tråden, så jeg gidder ikke å ta hele smørja på nytt her...

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 13 sep 05, 22:07
Spillemessig lå ikke FFK mye etter Vif i denne kampen. Det uttaler Rekdal også etter kampen. Ramberg ba om å bli byttet ut. Piroja har vært rusten de siste kampenene. Hvorfor var ikke Plankehaugen på Stadion i dag? Tribune kampen gav vel den klareste borteseieren. Særlig når flere og fler gikk ettersom baklengsmålene randt inn bak Lund Hansen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:08
Endret: 13 sep 05, 22:08
Opprinnelig postet av frekkrik


Når jeg gikk ti min før kampen tenkte jeg hvertfall det var en positiv ting, slipper kø! Men så feil kan man ta... Antar at det er ett sikkert tegn på at det går til helvette når køen står langs hele mosseveien 5 minutter før kampen skulle vært slutt...


Å til dere som skal si jeg ikke er supporter fordi jeg går før slutt, hvorfor skal jeg sitte der å fryse ræva av meg når dem er laaaaaangt ifra å gi meg valuta for pengene?!?!




Hvis du kun ser fotball for å bli underholdt så er du iallefall ærlig på det. Men til hver eneste en av dere som kaller dere tilhengere av Fredrikstad Fotballklubb, og som gikk på 0-4: SKAM!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:11
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvorfor var ikke Plankehaugen på Stadion i dag? Tribune kampen gav vel den klareste borteseieren. Særlig når flere og fler gikk ettersom baklengsmålene randt inn bak Lund Hansen.


Syngende medlemmer av PH står stort sett ett sted, og vi sang som faen! Har fortsatt vondt i huet, og kom ikke å si at Klanen var særlig mye å skryte av. Ja, de synger ræva av oss når de synger. NÅR de synger! Men de er veldig stille fram til 0-1, og selv etter det hadde vi mye mer syngetid enn dem. 

Vil gi en kjempeklapp på skuldra til alle som var med på sangene, om og om og om igjen! Om guttane ikke gjorde verdens beste innsats i dag (enkelte untatt), så var jeg stolt av å stå sammen med noen av dere der oppe i dag!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 sep 05, 22:16
Hehe... VEL satt ikke langt fra PH idag.. (pleier å stå der sjøl) men på fotballspråket vil jeg desverre si at Klanen var i CL å vi i 1 div eller noe... Det var rett å slett klassefoskjell idag...

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:17
Lydmessig ja. Som sagt, NÅR de sang. Problemet er mengde, ikke innsats. Samme med laget i dag, det var ikke alle som var håpløse arbeidsmessig, de fleste sto ganske greit på. Problemet er at vi spilte mot Norges akkurat nå beste lag.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 13 sep 05, 22:20
Synes det er noe pisspreik når det reageres mot at folk reiser seg å går! Hver enkelt må kunne si ifra på sin måte. Uansett årsak så leverer ikke FFK varene lenger å da må det reageres. Kan ikke støtte noe som ikke støttes kan!
Kall meg gjerne en medgangs supporter men det driter jeg i! RÆVA RÆVA RÆVA RÆVA. Hvis slutta å gå så må jo noen gjørere noe. Det er er oss tilhengere/supportere de lever av i klubben. Hvorfro er det da så galt å protestere litt. For det er jo det det er en protest ved å reise seg å gå. Skulle ønske flere gkorde det. Hvis folk ble hejmme så betyr det tapte inntekter og det er et språk alle forstår!

---------------------------

jorhan


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:23

Å synke ned på business-delen sin side er ræva. Jeg driter i hvem som tjener og taper penger, jeg er der for drakta og guttane. 

Helt enig i at alle skal få si ifra på sin måte, er det jeg gjør.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 sep 05, 22:26
Opprinnelig postet av jorhan
Hvis slutta å gå så må jo noen gjørere noe. Det er er oss tilhengere/supportere de lever av i klubben. Hvorfro er det da så galt å protestere litt. For det er jo det det er en protest ved å reise seg å gå. Skulle ønske flere gkorde det. Hvis folk ble hejmme så betyr det tapte inntekter og det er et språk alle forstår!


Så det du prøver å si er at vi skal gjøre så klubben får mindre inntekter og det skal gjøre at vi presterer bedre på banen? Blir i hvert fall lite til spillerkjøp av den tankegangen og ei heller noen god supporterkultur. For noen så er det ikke underholdningen som er viktig, det er det å føle at du støtter laget. Selve sjelen til klubben, du vet at du har gjort din del, så får det være opp til spillerne og resten av klubben å gjøre det samme. Klubben foran alt og alle, og da blir det jo dumt å gjøre den skadelidende for at spillerne ikke presterer...

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 13 sep 05, 22:27
Opprinnelig postet av Rhythmatist

Å synke ned på business-delen sin side er ræva. Jeg driter i hvem som tjener og taper penger, jeg er der for drakta og guttane. 

Helt enig i at alle skal få si ifra på sin måte, er det jeg gjør.


Hvordan skal da tilhengere/supportere si ifra må en måte som høres eller merkes? Det kan plasseres ut så mange bannere som faen og synges sanger til krampa tar oss men det hjelper ikke en dritt!
Hva gjør vi da...snur ryggen til dem på kamp...da blir de nok lei seg...

---------------------------

jorhan


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 13 sep 05, 22:29
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av jorhan
Hvis slutta å gå så må jo noen gjørere noe. Det er er oss tilhengere/supportere de lever av i klubben. Hvorfro er det da så galt å protestere litt. For det er jo det det er en protest ved å reise seg å gå. Skulle ønske flere gkorde det. Hvis folk ble hejmme så betyr det tapte inntekter og det er et språk alle forstår!


Så det du prøver å si er at vi skal gjøre så klubben får mindre inntekter og det skal gjøre at vi presterer bedre på banen? Blir i hvert fall lite til spillerkjøp av den tankegangen og ei heller noen god supporterkultur. For noen så er det ikke underholdningen som er viktig, det er det å føle at du støtter laget. Selve sjelen til klubben, du vet at du har gjort din del, så får det være opp til spillerne og resten av klubben å gjøre det samme. Klubben foran alt og alle, og da blir det jo dumt å gjøre den skadelidende for at spillerne ikke presterer...


Skjønner poenget ditt og jeg vet at jeg trekker strikker litt vel langt men frustrasjonen blir bare så jævlig stor...

---------------------------

jorhan


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 22:30
Hvis du gjør det dårlig på skolen, men læreren sier "Jeg har tro på deg, stå på, du klarer det til slutt." Selv om du er aldri så håpløs, hvis læreren fortsetter sånn, gjør du der bra da?
Hva hvis læreren ignorerer deg, sier at du får komme tilbake når du har blitt flinkere. Blir du bedre da? 

Hvis jeg skulle tenkt på den måten du foreslår i jobben min, skulle jeg vært nekta lønn.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 13 sep 05, 22:32
Opprinnelig postet av jorhan
Synes det er noe pisspreik når det reageres mot at folk reiser seg å går! Hver enkelt må kunne si ifra på sin måte.


Jeg synes det er noe forbanna piss når det står flere dusin med folk i veien slik at jeg fra mitt faste sete som jeg også betaler i dyre dommer for ikke ser banen en gang. Og jeg skal love deg at jeg sier ifra på min måte når folk står i veien for min utsikt, bare for å spare inn noen usle minutter på veien hjem!

Det er mange måter å protestere på. Går an å bidra fremfor å bryte ned. Selv har jeg som prinsipp å aldri gå før kampen er slutt, uansett hvilken kamp det er (hvis ikek det er noen bestemt jeg må rekke da).

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 13 sep 05, 22:40
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av jorhan
Synes det er noe pisspreik når det reageres mot at folk reiser seg å går! Hver enkelt må kunne si ifra på sin måte.


Jeg synes det er noe forbanna piss når det står flere dusin med folk i veien slik at jeg fra mitt faste sete som jeg også betaler i dyre dommer for ikke ser banen en gang. Og jeg skal love deg at jeg sier ifra på min måte når folk står i veien for min utsikt, bare for å spare inn noen usle minutter på veien hjem!

Det er mange måter å protestere på. Går an å bidra fremfor å bryte ned. Selv har jeg som prinsipp å aldri gå før kampen er slutt, uansett hvilken kamp det er (hvis ikek det er noen bestemt jeg må rekke da).


Jeg har faktigst aldri reist meg og gått før en kamp er ferdig så er det sagt. Poenget mitt er at jeg mener det bør reageres og igjen hvordan klarer vi supportere å påvirke det som skjer i FFK for tiden. Mest sannsynlig så klarer vi ikke det. Det har jo vist seg. FFK blir støttet i tykt og tynt men det hjelper jo ikke. Det virker jo som om spillerne er imune før støtte. Poenget er som sagt, hva gjør vi??????

---------------------------

jorhan


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 sep 05, 22:40
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Hvis du gjør det dårlig på skolen, men læreren sier "Jeg har tro på deg, stå på, du klarer det til slutt." Selv om du er aldri så håpløs, hvis læreren fortsetter sånn, gjør du der bra da?
Hva hvis læreren ignorerer deg, sier at du får komme tilbake når du har blitt flinkere. Blir du bedre da? 

Hvis jeg skulle tenkt på den måten du foreslår i jobben min, skulle jeg vært nekta lønn.



Det spørs helt på typen person! Jeg ville tenkt i hælvette heller, skal vise ham jeg vel!! Mens om lærern står å hjelper deg, så er det jo bare å utnytte det... Så dette kommer helt an på personlighet!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 13 sep 05, 22:42
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av jorhan
Synes det er noe pisspreik når det reageres mot at folk reiser seg å går! Hver enkelt må kunne si ifra på sin måte.


Jeg synes det er noe forbanna piss når det står flere dusin med folk i veien slik at jeg fra mitt faste sete som jeg også betaler i dyre dommer for ikke ser banen en gang. Og jeg skal love deg at jeg sier ifra på min måte når folk står i veien for min utsikt, bare for å spare inn noen usle minutter på veien hjem!

Det er mange måter å protestere på. Går an å bidra fremfor å bryte ned. Selv har jeg som prinsipp å aldri gå før kampen er slutt, uansett hvilken kamp det er (hvis ikek det er noen bestemt jeg må rekke da).



Jeg følte idag det var mye bedre å bruke tida på å komme seg hjem å spille poker Trur ikke det hadde noen stor innflytelse på kampen lissom......!

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 13 sep 05, 22:52
vel kan si det slikt at jeg driter i om folk går før kampen er bedre det enn at de slenger med leppa, men etter at Hoås hadde spilt 2 minutter å tapte sin første hode duell så var det en som skrek ut bak meg at Hoås er ræva, ente med at jeg Reiste meg på hovedtribunen å ba personen om å holde kjeft temmlig høylytt så folk fikk med seg at Drittslenging mot Enkelt personer er en uting, da svarte person men han er jo dårlig, da ba jeg person gå fra stadion, noe som flere klappa for. Han gikk ikke men var stille resten av kampen, håper denne personen får tenkt seg om etter dette å kommer med bedre humør neste gang på Stadion.


RÆVA av FFK ja, men det er nå Laget trenger oss som mest. HUSK DET


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 sep 05, 22:58
Opprinnelig postet av frekkrik
Ja, jeg snakker om FFK slik de oppfører seg om dagen! Ufattelig mange ting jeg hvertfall er misfornøyd med!! 
-Hvorfor starter Raio på benken når vi møter ett lag vi VET vil presse oss bakover, å det hvertfall når vi starter i 4-5-1 på hjemmebane!!

- Løpet er kjørt, vi skal gjøre endringer på laget... Så tar de ut Ramberg istedet for Brenne?!?! De vet vel at han sliter med mange kort, da er det AMATØRMESSIG av både han å benken! Han skulle jo blitt bytta ut, men han skulle heller aldri takla sånn på slutten når alt er kjørt.... urutinert...

-Jobbe.... Har de hørt om det?! trur ikke så mange av dem løp mer enn stopperne til enga engang... Hvertfall ikke med ball...

- Hater klanen, men de er i en egen klasse desverre.... Bare å innse det Selv om jeg ikke tåler trynet på dem!!

Når jeg gikk ti min før kampen tenkte jeg hvertfall det var en positiv ting, slipper kø! Men så feil kan man ta... Antar at det er ett sikkert tegn på at det går til helvette når køen står langs hele mosseveien 5 minutter før kampen skulle vært slutt...


Å til dere som skal si jeg ikke er supporter fordi jeg går før slutt, hvorfor skal jeg sitte der å fryse ræva av meg når dem er laaaaaangt ifra å gi meg valuta for pengene?!?!



Da får du f... meg kle på deg mer neste gang så blir det bedre. Og vennligst ikke kom med flere dumme kommentarer.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 13 sep 05, 23:01
Endret: 13 sep 05, 23:01
Opprinnelig postet av mr_max
Reiste meg på hovedtribunen å ba personen om å holde kjeft temmlig høylytt så folk fikk med seg at Drittslenging mot Enkelt personer er en uting, da svarte person men han er jo dårlig, da ba jeg person gå fra stadion, noe som flere klappa for. Han gikk ikke men var stille resten av kampen, håper denne personen får tenkt seg om etter dette å kommer med bedre humør neste gang på Stadion.




Takk!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340