Plankehaugfeltet..
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
ps. med litt øving tror jeg den nye sangen blir bra.. siste delen var vanskeligst... særlig å klappe i takt
men øvelse gjør mester.hehe
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Husgutt
idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!!
ps. med litt øving tror jeg den nye sangen blir bra.. siste delen var vanskeligst... særlig å klappe i takt
men øvelse gjør mester.hehe
Slike svikerær fortjener ikke å bli tatt med åpne armer.
idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!!
Tja...
Jeg gikk i hvert fall 15 minutter før full tid. Hvis jeg ikke hadde gjort dette, så hadde jeg vel sannsynligvis i ren frustrasjon hatt en verbal eksplosjon uten sidestykke. Tror neppe dette ville gavnet noen. Noen ganger er det faktisk bedre å gå litt tidligere...
FFK and Wisla Krakow forever...
Egentlig gjør det ikke det...at enkelte velger å gjøre det, mot all sunn supporter ånd, må vi vel bare leve med.
At halve hovedtribunen reiser hjem etter 0-3er en STOR SKAM , jeg jubler ikke over at det var 10000 på stadion ved kampstart når det er 4000 der ved slutt.
FY SKAM SEG !
Å stå i PH feltet å synge ved kampslutt blir jeg stolt av !
Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
og naturligvis mange som ikke sang i hele tatt.. er faen ikke mulig!! minstekravet må ihvertfall at man følger med på kampen
Når du er medlem av Plankehaugen, er du supporter.
Når du er supporter, støtter(synger ol.) du laget.
Jeg er medlem i Plankehaugen for å treffe likesinnede!
Derfor finner jeg meg egentlig ikke i at det finnes medlemmer her som ikke synger.......
Det blir som å melde seg inn i "Shopper Freaks" uten å være "Biker".(Satt litt på spissen;)
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Opprinnelig postet av Møklegård
Når du står på feltet, er du medlem av Plankehaugen.
Når du er medlem av Plankehaugen, er du supporter.
Når du er supporter, støtter(synger ol.) du laget.
Jeg er medlem i Plankehaugen for å treffe likesinnede!
Derfor finner jeg meg egentlig ikke i at det finnes medlemmer her som ikke synger.......
Det blir som å melde seg inn i "Shopper Freaks" uten å være "Biker".(Satt litt på spissen;)
Halvparten av dem på feltet synger ikke! Dette ødelegger hele stemningen! Dessuten er det utrolig trangt på feltet! Kanskje ikke nå om dagen, men var i hvertfall i sommer.. Når det da står annenhver aktiv å annenhver passiv bortover, så blir det stort sett bare møl.... Kanskje vi burde ha en opptaksprøve for å stå der....?
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..
Akkurat som med folk som sitter på bortekamper... Herlige folk som ikke skjønner at de ødelegger...
hva med å øke prisen i phfeltet?? men at sesongkortene blir like billige?? må få vekk alle de som ikke synger eller følger med. de har ingenting der å gjøre!!
Dette synes jeg er en god ide. Da får vi ihvertfall beholde de som virkelig er villig til å bidra. Sånn som nå er vi ikke bedre enn når vi sto på midten på Lange Stå.
Opprinnelig postet av Olavesen
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..
Akkurat som med folk som sitter på bortekamper... Herlige folk som ikke skjønner at de ødelegger...
Folk må da få lov til å sitte å se på bortekampen hvis de ønsker det...! Er jo ikke bare plankehaugen medlemmer med der..
Sjefskodærn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914