Husk meg
Brukernavn
Passord

Slovenia-Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 sep 05, 15:20

Ja folkens, siden det er spilleopphold IGJEN i TL tenkte jeg at vi kunne lage en kamptråd for landslagskampen i kveld..

Hva tror folket?

Selv er jeg meget pessimistisk ang kampen i dag, tror på tap 2-0 dessverre, det innebærer vel forsåvidt at norge kan vinke adijoss til vm. men det er bare mine tanker, hva tror dere??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 05, 16:27
svært spennende match, og ikke minst svært viktig. seier her og vi har store muligheter for en playoff match. meget spennende midtbanekoalisjon ikveld: gamstn, doffen, grindheim og solli. med den løpskapasiteten der kan dette bli meget bra. carew og ivers er også i  knallform, samt myhre. lundekvam og hagen er i bra form, bergdølmo erfaren og leverer som regel en god kamp. høiland er derimot ingen klassespiller, vi har et problem på høyresida...vel bare å møte opp på den lokale puben, et par pints svupp ned i magan og 3poeng til norge!!


---------------------------

savner "svensk magi" allerede


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 03 sep 05, 16:42
Tipper det blir lite mål i alle fall. Norge slipper jo inn lite. Og er vel i utgangspunktet fornøyd med 0-0. Tipper det blir 0-0 eller 0-1.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 sep 05, 17:26
Opprinnelig postet av kjell
Tipper det blir lite mål i alle fall. Norge slipper jo inn lite. Og er vel i utgangspunktet fornøyd med 0-0. Tipper det blir 0-0 eller 0-1.


Slipper inn lite ?? Ihvertfall ikke mot Sveits. Med den labre innsatsen der så kommer dem fort til å få noen mål i mot. Men for å sette det hele på spissen. Hva har vi egentlig i VM å gjøre?? Vi har et alt for dårlig lag. Hele denne kvaliken har vært full av dårlig innsats fra vår side.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 sep 05, 19:03
Skotland leder 1:0 mot Italia  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 03 sep 05, 19:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av kjell
Tipper det blir lite mål i alle fall. Norge slipper jo inn lite. Og er vel i utgangspunktet fornøyd med 0-0. Tipper det blir 0-0 eller 0-1.


Slipper inn lite ?? Ihvertfall ikke mot Sveits. Med den labre innsatsen der så kommer dem fort til å få noen mål i mot. Men for å sette det hele på spissen. Hva har vi egentlig i VM å gjøre?? Vi har et alt for dårlig lag. Hele denne kvaliken har vært full av dårlig innsats fra vår side.
Ja, Norge slipper inn lite! 3 mål på 6 kamper. To av disse var mot Italia. Det er lite.

---------------------------

Ære være plankebyen!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 sep 05, 20:09
Opprinnelig postet av Klokan
Skotland leder 1:0 mot Italia  


1-1 nå...

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 sep 05, 21:45
2-1 til pause og vi har sånn halvveis god kontroll. Jeg grøsser ved tanken på om Semb hadde hatt ansvaret ennå, da hadde han vel savet inn et 1-0-tap vil jeg tro, og brukt hele forbredelsen før kampen til å fortelle hvor gode Slovenia er. Hareide har hele tiden sagt at vi skal vinne, hvordan vi skal vinne, noe Semb aldri ville ha hatt guts til å verken si eller satse på.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 sep 05, 23:46
norge vant 3-2

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 05, 23:57

meget bra første omgang av NORGE! gjør alt som planlagt-minus ved utlikningsmålet av lundekvam.2omg faller vi altfor langt tilbake, vi blir til tider overspilt, minte litt om FFKs innsats på utebane i år. men hva gjør vel det når gamstn chippærn inn på overtid?!!!FANTASTISK!samtidig bra at skottene tok poeng mot italia og at moldova(!) slo hviterussland 2-0!


og selvfølgelig en børs på gang!


myhre  7 kom hjem thomas!!!holder norge inni kampen, flere klasseredninger. dog kommunikasjonssvikt med doffen ved 2-2.



høiland  5  starter svakt, plasserer seg dårlig i den bakre 4ern. spiller seg kraftig opp utover i 1omg og gjør totaltsett en god kamp.



hagen   5  solid som alltid, noe unødvendig gult kort, vil definitvit savne ham på onsdag mot skottene, hangeland og riseth langt fra like gode.



lundekvam   5  tabber seg ut ved 1-1 målet til slovenia, men scorer jo 2-1 målet og gjør forsovet jobben sin som stopper.



bergdølmo  5  god jobb, spiller sikkert enkelt og greit!



solli   4   ikke helt med i kampen, men jobber ihvertfall godt. blir byttet ut.



hæstad  6 gjør en glimrende jobb i 1omg, faller bort sammen med resten av laget i 35min av 2omg, a coming man for norge!!


grindheim  8  man of the match! definitvit! kroppsfinter og balanse på ekstremt høyt nivå! herlig kamp av dagens mest urutinerte spiller hva antall landskamper angår...


gamstn  5  blir løpende imellom, men jobber også han meget godt. UTROLIG scoring på overtid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



carew   8   john er endelig moden for landslaget!vi har her en klassespiss av internasjonalt format. nydelig mål, vinner dueller, fantastisk fysikk, 1mål 2assist...



braathen  6 dagens store overraskelse! kommer inn etter 10min og dominerer hele 1omg på topp, enormt bra fysikk og teknikk. samt ALDRI, jeg gjentar ALDRI sett gutten ta et diagonalt defensivt løp på 70 meter!!HERLGI!endelig har noen fått sparka han bak, mener han har et talent utover det vanlige....


andresen  3   ute av kampen, gir ikke den ønskede stabilitet på midtbanen med sitt innhopp.



ivers og årst spilte for lite....

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 sep 05, 12:23
meget sterk seier det der ja, hadde jeg ikke trodd! morro var det og det skal bli spennende å se skotland kampen.. vinner vi der også har vi meget store muligheter!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 sep 05, 23:23
Etter det jeg kunne se ble Norge rundspilt etter alle kunstens regler i andre omgang, og det var vel bare en udyktig dommer og svake avslutninger som gjorde at Norge ikke ble slåt ærlig og redelig.

Og det verste er å lese i avisene dagen etter! Alle sportsjournalistene er strålende fornøyde med kampen, og drar fram klisjeer som "best når det gjelder" osv. Akkurat der og da vitner norske journalister om sin totale mangel på fotballkultur, for å si det rett ut.

En eller annen gang kommer nok Ola Dunk til å skjønne at fotball er mer enn resultat. En eller annen gang kommer ikke folk på landskamp hvis vi presterer så til de grader svakt.

Og en ting helt til slutt: Når en spiller stanser et skudd fra å gå i mål med armen vinkelrett ut fra kroppen, skal ikke det være straffespark? Eller har jeg misforstått fullstendig? Det jo komme en regelavklaring der, rett og slett!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340