Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik: Her kan det bli nedrykk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 05, 16:49

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 30 aug 05, 17:09
Sier seg selv at det blir nedrykk om de skulle fortsette å spille som i går. Nå er vel ikke det noe mål da.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 05, 18:38
Lurer på hvor det blir av den humørfylte Kvisvik jeg, han som bringer litt glede inn i troppen, slik han ved to anledninger har løftet Brann. Nå er jo han like gravalvorlig som de andre. Men vi har hjemmekamp mot Molde og Aalesund igjen, der bør vi og skal vinne, så da er de to kampene vi trenger å vinne i boks, for vi spille bedre på hjemmebane. Men holder det virkelig med to seire? Håper det.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 30 aug 05, 18:43
To seirer holder garantert, men innen vi kommer til dem kampene og vi ikke får fler poeng, vil både selvtillit og nerver være på bånn og da er det ikke sikkert at det hjelper med hjemmebane eller at vi egentlig er bedre.....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 aug 05, 18:48
Kanskje han er likegla

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 aug 05, 10:02
Kanskje han virkelig mente det , da han sa noe slikt som at han skulle hjem og slappe av!

Ellers kanskje han forklaringen på han manglende humør, at det kan være noe galt med det indre klima
i klubben. Enerly som også tidligere har sprudlet og hatt smilet på lur,er jo også blitt rene "kirkegårdsgraveren".
Nei jeg bare spør, siden jeg ikke vet. 


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 aug 05, 11:24
Endret: 31 aug 05, 11:31
Opprinnelig postet av dracula

Ellers kanskje han forklaringen på han manglende humør, at det kan være noe galt med det indre klima
i klubben. Enerly som også tidligere har sprudlet og hatt smilet på lur,er jo også blitt rene "kirkegårdsgraveren".
Nei jeg bare spør, siden jeg ikke vet. 


Mange som lurer på akkurat det der, noe har i allefall skjedd med flere spillere og humøret deres.
Manglende trivsel på jobben går ofte utover innsatsen.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 01 sep 05, 09:47
FFK får 3 poeng i neste match, FFK har hatt en tendens til å spille bra eller ta poeng fra de beste lagene.  
4 poeng mot Rosenborg ( Må vel fortsatt kalle RBK et bra lag)
1 poeng mot Vålrenga
3 poeng mot Viking
4 poeng mot LYn
Kjempe bra match mot Start hjemme men de scoret jo et mål i det 89 minutt, men kampen var bra.

Så mot Vålrenga hjemme blir det 3 poeng, nå tror jeg vel også FFK har nådd bunnen i håpløse kamper også, har vanskelig for å tro at det går ann å være dårligere enn mot Brann, og etter en gedigen netur, kommer det ofte en gedigen opptur :-)

Tromsø borte derimot blir nok værre, det er en typisk kamp FFK skal vinne, da går ofte ikke så bra, spesielt med tanke på at det er på bortebane. FFK har vel ikke akkurat bra statestikk mot de antatt svakere lagene og i hvertfall ikke på bortebane.

Så blir det uavgjort hjemme mot Ålesund, tap borte mot Bodø, så kommer seieren hjemme mot et formsterkt Molde og da er vi sikret spill i neste års tippeliga. :-)

Ses på stadion den 11 2-0 til FFK over Enga Hiiiiia



aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 01 sep 05, 11:22
Opprinnelig postet av Marensius
FFK får 3 poeng i neste match, FFK har hatt en tendens til å spille bra eller ta poeng fra de beste lagene.  
4 poeng mot Rosenborg ( Må vel fortsatt kalle RBK et bra lag)
1 poeng mot Vålrenga
3 poeng mot Viking
4 poeng mot LYn
Kjempe bra match mot Start hjemme men de scoret jo et mål i det 89 minutt, men kampen var bra.


Må innrømme at jeg var i en viss gledesrus etter turen til Lerkendal og turen til Fredrikstad (jeg bor i Oslo) for å se Guttane møte Bartene, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har løyet når jeg har skrytt av å ha vært til stede når Guttane har tatt 6 poeng fra Bartene denne sesongen. Kampen på Lerkendal endte vel fult fortjent (host, host) 0-1, mens kampen på Stadion endte 5-1. Mulig at det er min innebygde kalkulater som svikter som en følge av for mye regn på Brann stadion, men jeg tror de nevnte resultatene mot Bartene skal gi 6 poeng.

PS: Man må vel strengt tatt ikke fortsatt kalle RBK et bra lag, men kall det gjerne et godt lag.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340