Husk meg
Brukernavn
Passord

Gå av Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 05, 13:51
Endret: 30 aug 05, 13:52
KEJ, Kauking er ikke motivering!!!!!!!!!!!
Motivering foregår hovedsaken i garderobe, på trening i samtaler både kollektivt og under fire øyne.
MAO den foregår i de kamre som verken du eller jeg har tilgang til.

Når det gjelder mitt syn på Egil Olsen, er det klart.
Han har gjort en meget bra jobb med landslaget.
Var der ett funn for Norge og NFF.
Dessverre mente jeg tidligere ( før 2004) at han ikke hadde på langt nær de samme kvalitetene som klubbtrener,
det mener jeg enda.






---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 18 sep 05, 21:21

Tar opp denne tråden igjen. Mannen bør nå se sitt ansvar å gå!!!!! Alle lider under denne mannen. Gløden, gleden og gnisten er drept etter at denne mannen tok over. Se f.eks kvisvik. Har vært en skygge av seg selv. det kan ikke være tilfeldig, det nekter jeg å tro. Folk kan mne hva de vil nå men dette er det eneste rette. For noe må gjøres. Det må komme en reaksjon som viser spillere, trenerteam, supportere og alleandre at FFK mener alvor og ikke er til å kødde med!!
Denne endringen er det ledelsen som må gjøre ved å sparke Drillo! Det er hva andre klubber gjør når reasultatene har utenlitt over en lengre periode. Det må jo være komatilstand hvis de skal vente til etter sessongen med å bytte hovedtrener så lenge de skal bytte allikevel. Tror det er mye av grunnen til at det ikke fungerer. Spillerne har en trener de vet skal bort innen kort tid(som hovedtrener).

---------------------------

jorhan


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 18 sep 05, 21:34
Opprinnelig postet av A.Scheie
Helt enig! La oss rule ham i tjære og fjær og kjeppjage ham ut av byen!! Vi så jo i kampen mot Rosenborg at spillerne kan mye bedre enn dette her. At de ikke yter bedre enn dette her er ene og alene Egil Olsen sin skyld. La oss sette opp statuer av spillerne som gjør sitt beste borte mot Brann. At ikke de taper mer med en så udugelig trener er jo deres fortjeneste! Jeg priser ihvertfall høyere makter for at vi ikke spilte 4-5-1 ihvertfall. Da hadde det blitt opprør fra spillerne og tosifret antall baklengs!



Er det totalt ulovlig i å være kritisk til noe som helst innen FFK?!?! Treneren skal være selve hærføreren! Se på kampene i England idag blant annet! Benitez står mer å kommuniserer å kommanderer spillerne i løpet av 10 min enn Drillo har gjort i HELE år! Når treneren er så ufattelig slækk, så smitter nok det fort over på spillerne! Ta nok en gang ved målet til Brian i Skien, hva gjorde Drillo? Gikk han å klappet for målet? Sa han det var bra jobba? Så han glad ut?? NEI, han satt dønn i ro på benken og noterte noe! 
For å sette det på spissen skulle det ikke forundre meg om han noterte at han må huske å be Brian slutte å drible seg fremover alene...!

Nei, Tror det beste for alle nå hadde vært om han rett å slett bare trakk seg helt tilbake! EN trener er tingen!

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 18 sep 05, 21:37
Endret: 18 sep 05, 21:50
Nå har FFK 4 tap og 1 uavgjort på de fem siste. Dette går rett ned dersom vi ikke gjør noe nå. Vi har ikke tid til å vente - straks er det for sent.

Eggen og Drillo skal bytte roller etter sesongslutt - men hvorfor vente til sesongslutt? Det er nå vi trenger å få laget på beina igjen.

Drillo klarte ikke å styrke laget i sommer. Han gjør merkelige spillerprioriteringer. Og han klarer tydeligvis ikke å motivere spillerne til å yte - og formkurven stuper nedover. 

FFK er høstens taperlag. Bare Rosenborg(!) er dårligere.

Eggen bør ta over som hovedtrener umiddelbart! Drillo bør være proff nok til å se at NÅ er tida inne for et trenerbytte i klubben.

---------------------------

www.carlberner.no


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 18 sep 05, 21:39
Synes trenertrioen vår ofte prioriterer feil når det gjelder spillere på banen. Dette gjelder ikke bare Drillo, men også de to andre. Mot Tromsø kunne kanskje ikke så mye vært gjort annerledes, ettersom mange spillere av ulike grunner var ute. 

Allikevel, det er for enkelt å skylde på treneren - dette må spillerne ta på sin kappe - desverre!!! Skulle ønske den samme "gøts`en" og pågangsmotet som høstsesongen ifjor. Plassen henger i en tynn tråd nå,men håpet er fortsatt oppe!!

---------------------------

Hvaskjera?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 05, 21:40
Er så enig, nå må noen grep gjøres. Det eneste grepet Fredrikstad kan gjøre er å sparke Drillo.
Nå er det bare Molde og Rosenborg som har sluppet inn flere mål enn oss. Det Fredrikstad håpet på
med annsettelsen av Drillo, var å få ett sikkert forsvar, det har vel aldri vært mer usikkert enn det er nå.
Og offensivt det tenker vel ikke Drillo i det hele tatt.
På dire siste kampene, har vi scoret 1. mål og sluppet inn11. Da sier det seg selv, at det må gjøres noe

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 19 sep 05, 11:21
Opprinnelig postet av abelone369
Allikevel, det er for enkelt å skylde på treneren - dette må spillerne ta på sin kappe - desverre!!! Skulle ønske den samme "gøts`en" og pågangsmotet som høstsesongen ifjor. Plassen henger i en tynn tråd nå,men håpet er fortsatt oppe!!


Spillerne må ta sin del av ansvaret - såklart! Men Drillo har gjennom sesongen gjort for mange rare valg. Og han viser nå at han ikke klarer å snu trenden.

Eggen og Drillo skal uansett bytte roller ved sesongslutt - hvorfor ikke bytte umiddelbart?

Jeg sier ikke at Drillo skal sparkes ut døra og jages ut av byen, men Drillo kan godt trappe ned til den rollen han uansett skal ha fra sesongslutt, det kan han gjøre nå. 

Finnes det argumenter for at han skal fortsette som hovedtrener ut sesongen?


---------------------------

www.carlberner.no


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 05, 11:43
Er så møkka lei av fotballtrenere / bedriftsledere som hele tiden prøver å bortforklare alt som ikke 
går på skinner.
De er ofte de første til å ta æren når det lykkes, men ved "fadeser" er skylden bestandig noe utenfor de sjøl!!!!!!
Derfor Egil Olsen vær voksen, ta ditt ansvar.
Innrøm at i år har du feila.
Først da kan du bidra til å snu skuta, for da får du respekt.

Det å innrømme feil er vel kanskje den største menneskelige egenskapen, spesielt når en prøver å rette det opp!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Nikkon

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 sep 05
Innlegg: 9

Lagt til: 19 sep 05, 12:03
Drillo er ræva! KT Eggen er ræva! PE Ahlsen er ræva! FFK er ræva... Spillerne mangler totalt selvtillit! Ikke uten grunn! Makan til møkkafotball FFK har spilt i år!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 05, 12:14
dere tror at neste år blir bedre bare for at eggen tar over.. da har dere glemt at eggen vil samarbeide med drillo... Dette er verken drillo,eggen eller Ahlsen sin feil.. ikke FFK styret heller..   Ingen skal verken gå av eller sparkes... skal vi ungå nedrykk trenger eggen,drillo og Ahlsen....  det er vel spillere som er nødt til å gå i seg selv... til helga vinner vi

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 sep 05, 14:10
Opprinnelig postet av mygg
Spillerne må ta sin del av ansvaret - såklart! Men Drillo har gjennom sesongen gjort for mange rare valg. Og han viser nå at han ikke klarer å snu trenden.

Eggen og Drillo skal uansett bytte roller ved sesongslutt - hvorfor ikke bytte umiddelbart?

Jeg sier ikke at Drillo skal sparkes ut døra og jages ut av byen, men Drillo kan godt trappe ned til den rollen han uansett skal ha fra sesongslutt, det kan han gjøre nå. 

Finnes det argumenter for at han skal fortsette som hovedtrener ut sesongen?


er veldig enig i det du skriver her!

det viktigste nå er egentlig ikke å fordele skyld og overanalysere hva som har gått galt så langt i sesongen. hvorvidt vi skal legge skylden på spillerne eller treneren kan vi ta ved sesongslutt.

spørsmålet nå er: hvordan plukker vi flest mulig poeng på de fem siste kampene? jeg tror svaret ligger i at drillo og kte bytter roller umiddelbart. dette kan gi en kortsiktig effekt av "nytt håp" og "ny guts". og hvem bryr seg vel egentlig om at dette er en kortsiktig effekt så lenge det kan redde oss plassen og rollene neste år er spikra uansett?

---------------------------

med ffk til champions league!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 19 sep 05, 14:29
Ingen kan skrike etter Eggen nå ! han har vært 100% tilstede i hele år. Og drillo og eggen er rimelig godt sammkjørt.
Trener-teamet er bra, desverre har vi ikke 2 tippeligalag å plukke spillere fra..(som RBK). Få stablet et "helt" lag på beina, så gåre.
Drillo advarte mot det vanskelige 2.året.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 25 sep 05, 19:37
Opprinnelig postet av knut
spørsmålet nå er: hvordan plukker vi flest mulig poeng på de fem siste kampene? jeg tror svaret ligger i at drillo og kte bytter roller umiddelbart. dette kan gi en kortsiktig effekt av "nytt håp" og "ny guts". og hvem bryr seg vel egentlig om at dette er en kortsiktig effekt så lenge det kan redde oss plassen og rollene neste år er spikra uansett?


NÅ er det på tide! Drillo må trekke seg tilbake nå!

---------------------------

www.carlberner.no


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 sep 05, 19:38
Hvis det hjelper at KTE settes inn umiddelbart - GJØR DET.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 25 sep 05, 19:38
Opprinnelig postet av mygg

NÅ er det på tide! Drillo må trekke seg tilbake nå!



Nå er det for sent! We are going DOWN!!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 sep 05, 19:42
Opprinnelig postet av Brukernavn
Ingen kan skrike etter Eggen nå ! han har vært 100% tilstede i hele år. Og drillo og eggen er rimelig godt sammkjørt.
Trener-teamet er bra, desverre har vi ikke 2 tippeligalag å plukke spillere fra..(som RBK). Få stablet et "helt" lag på beina, så gåre.
Drillo advarte mot det vanskelige 2.året.


Helt enig. Tror heller ikke Spilelrgruppa er moden nok. Mangler guts. BLir altfor hgøye på pære så fort suksessen kopmmer, jf å få Kvisvik på laget, knuse RBK... Hjelper heller ikke at Markus ble solgt... 

Frykter at Drillo har blitt presset litt for langt vekk fra sin ønskede stil, slik at han ikke har klart å rendyrke den.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 sep 05, 19:47
Opprinnelig postet av keiko99
dere tror at neste år blir bedre bare for at eggen tar over.. da har dere glemt at eggen vil samarbeide med drillo... Dette er verken drillo,eggen eller Ahlsen sin feil.. ikke FFK styret heller..   Ingen skal verken gå av eller sparkes... skal vi ungå nedrykk trenger eggen,drillo og Ahlsen....  det er vel spillere som er nødt til å gå i seg selv... til helga vinner vi


Tror dessverre det er for sent uansett.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 05, 19:58
Slik jeg ser det har ikke Drillo tilført FFK en eneste ting, ikke en dritt, det eneste er at vi har blitt dårligere i forsvar, det eneste jeg trodde Drillo skulle gjøre bedre i klubben.

Nå er det på tide at ledelsen viser at ingen er større enn klubben og sparker den gamle nissen, for noe må gjøres, for vi blir bare verre og verre ser det ut som. Og nå vil jeg ikke høre at han skal trøste spillerne eller at noen her inne sier at innsatsen var bra. Når du taper 4-0, 4-0, 2-0, og 4-1 så er har ikke innsats en dritt å gjøre, det er for dårlig uansett hvordan du ser på det.

Etter Rosenborgkampen har vi vært en gresk tragedie. Hadde enda Myhre vært her ennå, så kunne han i det minste ha gjort noe med forsvaret, men han forsvant jo etter, ja nettopp, Rosenborgkampen.

Neste kamp bør vi supportere reagere kraftig, nå får det være nok snillisme ute og går, nok er nok. Dem skulle blitt kjeppjaget til Moss med slik innsats. Det skal være en ære for de å spille i den drakta, ikke en selvfølge, ikke en hvilken som helst annen jobb, en ære! Vi møter opp i store antall til hver kamp, betaler en av de dyreste billettprisene i Norge på et av de dårligste stadionene i Norge for å bli pissa på at spillerne? Det er en hån mot oss supportere at de holder det på sånn.

Aalesund hadde ikke vunnet en kamp borte, før eller senere måtte det jo komme en seier, men mot oss som har samme utgangspunkt som dem? Og 4-1? 

Enerly & Co, enten får dere gjøre ord til handling, eller så får dere finne noe annet å gjøre. Det holder ikke å stille opp til rett tid på jobben, du må også gjøre noe mens du er på jobb.

Ses om en uke folkens, håper ting har roet seg ned da.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 20:08
40 mål i maklengs sier vel alt om Drillo, vi er det laget som har sluppet inn mest mål, fy faen Drillo. Gå av

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 sep 05, 20:29
Forandringer må til. Helst drastiske!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340