Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Per Morten Kristiansen På Vei Til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 30 aug 05, 11:26
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg vet veldig godt at Kiely er forventet å komme tilbake rundt juletider, og jeg vet også at Myhre har klausul i kontrakten sin om at han kan forlate Charlton da. Men poenget mitt er at den norske serien starter jo uansett ikke opp før i april, så hvorfor i all verden skal han dra til FFK før det? Da kan han jo fortsatt bli i England, tjene utrolig mye mer penger og hvert fall ha en liten sjanse for å få kamptrening siden det er en veldig lang sesong og siste kamp ikke er før i mai. Dessuten får han jo litt matchtrening i reserveligaen.

Men kanskje han sitter på benken ut hele sesongen i Charlton (mai), og kommer til FFK slik at han rekker den norske seriestarten i april. Det er lov å håpe på det, men FFK er nok ikke Myhre sitt førstevalg da heller. Utlandet frister trolig fortsatt. Også er det i tillegg en vanskelig situasjon for FFKs trenerteam. De vil kanskje ha keeperkabalen for 2006-sesongen avklart en god stund før dette, og Myhre kan sikkert ikke gi noe klart svar på hvor han ønsker å spille i 2006 allerede i høst... Tror jeg. Så da blir spørsmålet om FFK ønsker å "gamble" på Myhre og ikke signe noen ny førstekeeper før Myhre har bestemt seg, selv om det kan bli langt ut på våren neste år...





Nå har det seg sånn at Den godeste Myhre ikke kan gå til noen annen klubb enn FFK, pga at det er ikke lov å spille for mere enn to klubber i samme sesong. Om det da regnes fra juli til juli er jeg ikke sikker på.
Men det har ihvertfall vært skrevet tidligere.

Så visst det er at det går fra juli til juli, så får han ikke akkurat noen spesielt god oppladning til eventuelle landskamper. Ikke det at han får det nå heller.
Myhre kommer nok tilbake til FFK skal dere se.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 05, 11:35
Opprinnelig postet av janrafn
Per Morten kommer ikke til Fredrikstad i dette overgangsvinduet. Dette bekreftes både av han selv og av den sportslige ledelse i Moss FK.

FFK har heller ikke hatt planer om å hente inn noen ny keeper før etter sesongen, så den som har spurt om dette kunne brukt tiden til noe annet...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340