Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadion er vår ! art. i FB

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 aug 05, 08:12
Jeg har akkurat lest artikkelen "Stadion er vår" i FB, og jeg må si jeg ble kraftig provosert.
Makan til negativ holdning, i stede for å bruke plassen for å skrive dritt kan han/hun snakke med...det er vel ingen som gidder, .....så har du posisjon til å kunne legge inn en artikkel i avisa, så er det bare å fyre løs ?
Det stod ikke hvem som har skrevet den, forståelig nok.
Det er altid noen som MÅ få frem meningen sin, uansett.

Kan jo være enig i at VIF fikk altfor stor plass hos oss, men nå får FB jornalisten ta seg sammen.
Han sa han skulle spare seg selv for turen til Bergen, men da burde vi også blitt spart for å lese om hva det tullehue tenker oppe i stratos-hjernen sin.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 26 aug 05, 08:37
Det var vel helst Jon Syversen..
Jeg likte den. Antagelig er det vel bare FFK som serverer møkkalaget fra Oslo 2000 billetter på beskostning av egne supportere. Den som tror at klanen ville stått med 2000 mann for å slåss på Holmen ved kampslutt er vel ikke helt oppdatert?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 aug 05, 08:40
God morgen brukernavn! En annen ting som vi må huske er at når vi var på Ullevål fikk vi 6000 av 24000 plasser, så forholdet er det samme. Og med så mange klansskaller blir hele rammen rundt kampen bedre......

OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 26 aug 05, 08:50
Opprinnelig postet av Bedreviteren
En annen ting som vi må huske er at når vi var på Ullevål fikk vi 6000 av 24000 plasser, så forholdet er det samme.


Bortsett fra at Ullevål ikke engang da var fullsatt.. Oslo klarer kun å fylle stadion når de gir bort gratis billetter til alle byens ungdomsavdelinger.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 aug 05, 08:50
God morgen Bedreviteren
...ja en får kansje gi tilbake det samme....desto flere klansskaller som blir lei seg jo bedre.
MEN....forferdelig artikkel    

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 aug 05, 08:57
Ullevål var i prinsipp fullsatt da......At det da var ledige stoler kom pga sikkerhetsmessige årsaker...... Og selvom det var ett par hundre ledige seter igjen kunne ikke Enga vite det, da de ga Fredrikstad 6000 billetter...

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 26 aug 05, 09:03
Hehe...hvis det var Jon Syversen som skrev innlegget får han være unnskyldt. Han har nok fotball-abstinenser eller noe. Men jeg er helt enig i at innlegget var gjennomsyret av negativitet og oppgulp.

Jon, vi ligger på 7.plass og skal inn i vår beste del av sesongen. Drit i VIF, RBK og Moss!!! Nå skal vi plukke poeng jevnt og trutt. Mulig det ikke blir noen i Bergen, men jeg tror på poeng helt til det ser håpløst ut, og det gjør det ikke ennå!

Når det gjelder stadion og plassene, så synes jeg at de kunne delt klokkesvingen i 2 og gitt VIF 1250 plasser eller noe. Da har vi forstsatt vært snille, og de fleste trofaste ffk-supportere hadde sluppet inn.

Tror Hoås kan bli matchvinner i Bergen! :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 aug 05, 09:08
Lange Jon, skreiv ærlig hvordan han opplever situasjonen.
Godt og modig gkort.
Han vet han legger hodet på blokka, spesielt overfor de av FFK supportere som mener det å være supporter 
er å si ja og amen til alt hva ledelsen finner på.

Alle fotballklubben trenger pgså kritiske røster ikke bare "klakkører" slik journalistene i F-B pleier å opptre.
Kanskje også derfor noen føler seg provosert, at "klubbavisa" trykker en kritisk artikkel er noe nytt!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 26 aug 05, 09:44
Endret: 26 aug 05, 09:44
Var jo overhodet ikke konstruktivt...bortsett fra det spede forsøket om VIF og klokkesvingen.

Bare så det er sagt, jeg koser meg som regel med ordene Jon lirer av seg ;-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340