Husk meg
Brukernavn
Passord

VIF ut av CL: Heeeeeeerrlllliiiiggg!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 04 sep 05, 18:57
Opprinnelig postet av dracula
Håper ikke det er mange FFK-supportere som  hater like sterkt som "Fredrikstadpatriot".
Fredrikstadpatriot kan jo også huske på hvem som hinta Raio til oss.??????
Uten VIF & Siem ingen Raio i FFK!!!!!



Helt enig. Enga ønsker å ha oss i øverste divisjonen. Sånt er moro. Mange Enga-supportere har sympati for FFK. Jeg har litt sympati for Enga.

---------------------------

Fredd


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 sep 05, 11:33
ja så har det kanksje skjedd en viktig ting fra vif da, dette med raio er greit nok, men bortsett fra det, vif=scum

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 sep 05, 23:15
Vi er vel kanskje litt utafor der jeg starta...

Mitt poeng var at jeg syntes det var flott at VIF ble slått ut av CL etter at de hadde blitt rundspilt av Brügge i to kamper, og at de ikke kunne match Brügge på noen plass (kanskje med unntak av keeperplassen), og at det var klart for alle å se, til og med klanen skjønte at VIF har sine begrensninger i denne kampen.

Og når VIF blir slått ut på den mest ydmykende måten vha straffekonk, ja da koste jeg meg skikkelig. Litt fordi det var VIF, men aller mest fordi jeg elsker fotball, og liker "rettferdige" resultater. Jeg liker å se på ballmottak som samtidig er en dragning forbi en forsvarer, jeg liker krossballer, jeg liker langskudd, jeg liker spillere med rykk.

Rosenborg hadde også tapt en sånn kamp, men de hadde i det minste forsøkt å spille fotball. Det VIF-laget jeg så mot Brügge er noe av det mer kyniske jeg noensinne har sett i internasjonal fotball. Søreuropeiske lag må jo hate oss dypt og inderlig når vi spiller som det greiene der på kontinentet.

Og til alle dere som tror norsk TL holder høyt nivå: Glem det! Vi er milevis unna kontinentet i styrke, hurtighet, utholdenhet og teknikk! RBK er unntaket som bekrefter regelen IMØ.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340