Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen flere Leeds supportere her?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 21 aug 05, 16:22
Er Leeds supporter på min hatt! (FFK er først såklart:)
Noen flere her som deler min entusiasme for denne Yorkshire-klubben?

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 aug 05, 16:26
Jeg kjenner én Leeds-supporter, og hvor enn lite jeg liker denne klubben, er det fett å se hvor sterk han fortsatt følger klubben. Jeg mener, 14. plass i Championship, for et lag som fire år tidligere spilte CL-semi, det er et stort fall. Men er man fortsatt like ihuga da, så har jeg stor respekt!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 21 aug 05, 16:29
En gang supporter, alltid supporter! :)
Leeds kommer tilbake de! Tror de rykker opp i år! :)
De slo Wolves 2-0 i går og ligger nå på 5. plass! Tjoho!

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 21 aug 05, 16:32
Endret: 21 aug 05, 16:32
Leeds supporter jeg. Har vært det i snart 16 år nå!  Marching on Together 

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 21 aug 05, 16:38
Man må følge laget i medgang og motgang! :)
Må få tatt meg en tur på Elland Road igjen. Er snart 3 år siden sist..!
Marching on together!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 aug 05, 17:41
Forresten, alansmith. Litt uheldig med nicket ditt? Han gikk jo til Djevlene bare et par måneder etter at du tok nicket. Be moderator om å skifte det til Zaphod, eller noe?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 21 aug 05, 20:56
ja, er litt kjedli m det..
men må vel leve med det som jeg må leve med leedstrøya mi m påskriften "Smith" og "17".. Ikke nok med det, men jeg har også en annen trøye med underskriften til flere spillere som er borte! Ferdinand, Viduka, Smith, Kewell, Mills og Bakke (som forsvinner så fort han er frisk i mer enn 2 uker)

---------------------------

Heia Fredrikstad!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 21 aug 05, 21:25
Har vært Leeds supporter siden tidlig på 70-tallet. Har kun sett laget spille en gang. Det var i -77 da de spilte treningskamp mot Lillestrøm 17. mai. Reiste rett inn til SAS hotellet i Oslo etter kampen og fikk autografen til favoritt spilleren min, Allan "Sniffer"  Clarke. Største øyeblikket var når de spilte uavgjort mot Barcelona borte(etter å ha vunnet hjemme) i semifinalen serievinnercupen i 75. Største nedtur var å være på leirskole uten TV da Beckenbauer og Bayern jukset seg til finaleseieren samme året. Ingen tvil om hvem som var verdens desidert beste fotballag den gangen. Synes det er veldig artig at de er tilbake på Admiral drakter igjen. Skjedde mye artig på 90-tallet også, men laget på 70-tallet var fullt med legender. F.eks var første keeper David Harvey skotsk landslagskeeper, men reservekeeper David Stewart også var reservekeeper på Skotland!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 aug 05, 23:13
Endret: 21 aug 05, 23:13
Slenger meg på lista; har også vært Leeds supporter siden midten av 70-åra, da de hadde profilene i engelsk liga (noen av dem er jo allerede nevnt her). De har fått en bra start på årets sesong, så jeg håper de snart er tilbake i premier league. Pga den skakkjørte økonomien i klubben trenger de å få solgt dyre spillere som Bakke og snarest mulig komme tilbake i toppserien. Vært to ganger på Elland Road, og tar meg gjerne en tur tilbake

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 22 aug 05, 08:51
Slenger meg på. Vært Leeds supporter siden ca 1980.

There`s only one United. Super Leeds!

---------------------------

Marching on together!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 22 aug 05, 10:48

Jeg har vært Leeds fan siden slutten av 70 tallet. Nicket mitt er egentlig kallenavnet på the kop, eller Revie Stand om du vil. Området bak denne tribunen heter Gelderd, derfor Gelderd End. Har vært over og sett dem 16 ganger, vurderer å ta en tur til nå i høst. Ryan Air begynner i slutten av september å fly fra Sandefjord til Liverpool og Newcastle og da blir reisekostnadene betraktelig lavere enn tilfellet var tidligere.

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 sep 05, 22:14
Jada...... Og hvorfor jeg bruker nicket mitt så du på quizzen hos Lerfald........

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 sep 05, 08:45
Endret: 23 sep 05, 08:46
...sukk...jeg glemmer aldri den dan jeg glemte igjen den gule Leeds-baggen min, med bilde av laget, på guttesvømminga på gressvik ungdomskole..jeg gikk tilbake å så ettern, men noen hadde sikkert knæbba`n ...vintern 1981. (bror min fikk bagg av dritt-laget Liverpool)
Takk for at jeg har et sted der jeg kan "lette på trykket"

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 sep 05, 11:44
Opprinnelig postet av Brukernavn
...sukk...jeg glemmer aldri den dan jeg glemte igjen den gule Leeds-baggen min, med bilde av laget, på guttesvømminga på gressvik ungdomskole..jeg gikk tilbake å så ettern, men noen hadde sikkert knæbba`n ...vintern 1981. (bror min fikk bagg av dritt-laget Liverpool)
Takk for at jeg har et sted der jeg kan "lette på trykket"


antageligvis noen som tok til vettet og kasta den baggen på bålet...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 sep 05, 12:06

..he..he..noen Liverpool supportere her?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 sep 05, 12:14
Opprinnelig postet av Brukernavn

..he..he..noen Liverpool supportere her?



Start heller en ny tråd, Brukernavn. Ikke det at jeg synes du skal gjøre det. Er vel ikke meningen at vi skal starte et for hver av laga i England. Da kan du/dere heller gå inn på VGD og skrive der. Det er greit at dette går under Fotball Generelt, men det får da være måte på.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 sep 05, 15:21
Fikk en gang tidlig på 70 tallet en butten med "ugle"av min onkel. 
Derfor ble jeg Leeds fan mens de ennå hadde helhvite drakter.
Peter Lorimar var den store helten den gangen. 
Blitt en del "feider" med Liverpool fans oppgjennom tidene ja..........

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 sep 05, 18:25
Apropo Lorimer..... Var forresten Leeds sin mascot i en kamp hvor Lorimer var kaptein........ For mange mange år siden.......

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 sep 05, 19:51
Moro! Fortell?

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 sep 05, 01:50
Første gang jeg la merke til Wimledon var når Leeds møtte dengang amatørlaget Wimbledon og spilte uavgjort i cupen. Wimbledons keeper reddet i denne kampen straffe fra Peter Lorimer. Etter dette året føk Wimbledon oppover i seriesystemet.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340