Husk meg
Brukernavn
Passord

Formidling av piratkopiert DVD/VHS

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 17 aug 05, 17:37
Dere følger vel med, men tenkte bare at jeg skulle gjøre oppmerksom på at det er på nippet til å man bruker dette forumet til å formidle piratkopierte DVD/VHS. Se tråd "FFK-RBK hos Martinsen å sønn!"

Det er greit at Dag Solheim bærsjer i skuffen, men det trenger ikke ffksupporter.net gjøre...

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 aug 05, 17:54
Endret: 17 aug 05, 17:59
FFKSupporter.net har da ikke formidlet piratkopierte DVD/VHS-filmer av FFK-RBK eller andre kamper. Det eneste jeg har fått med meg er at noen har spurt i forumet om de kan låne opptak andre har gjort av kampen. Og det er jo ikke akkurat ulovlig...

Men jeg skjønner over hodet ikke hva Dag Solheim har tenkt på når han har gjort dette....


PS! Så tråden som Kråkerøygutten hadde startet nå. Kunne du ikke tatt dette opp i den tråden istedenfor å starte en ny?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 17 aug 05, 18:23
Endret: 17 aug 05, 18:25
Er du seriøs? Eller? Du kan ikke men dette alvorlig?

At folk skriver et innlegg i glede når noen endelig selger kamper på dvd og vhs er da helt naturlig! Hvordan kunne forumbrukerne vite at dette var ulovlig piratkopier? Og når de fikk vite det, så var salget allerede stoppet...

All skyld ligger helt klart hos Dag Solheim og Martinsen & Sønn.

FFKsupporter.net har da ikke hatt noe som helst med formidling av piratkopier å gjøre...

PS! Forumreglene våre er greit å få med seg.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 17 aug 05, 18:27
Når en bruker poster: Hvis noen rakk å få tak i dette vær snill og legg det ut ett sted...
Så er det vanskelig å ikke tolke det dit hen enn at han ønsker å kopiere filmen fra nettet...
Jeg mener ikke at FFKSUPPORTER.NET har gjort noe galt, men jeg ønsker ikke at dette nettstedet skal blir miksa inn i den smørja som Solheim har kommet opp i... 

Skjønner?

Ellers kunne jeg kanskje ha sendt PM i stedet for å starte tråd.. Den tar jeg!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 17 aug 05, 18:34
Det innlegget så jeg ikke i farten gett, men det er borte nå!

Takk for tipset.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 aug 05, 16:41


 


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340