Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen tar over igjen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 16 aug 05, 18:08
Endret: 16 aug 05, 18:09
Da var det klart!

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=206

Meget gledelig å se at Jerry og Per Egil også fortsetter.

Jeg fryktet jo at Eggen skulle dra, men viser seg at jeg tok feil heldigvis

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 aug 05, 18:13
Sviit!!

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 16 aug 05, 18:14
Vet noen om hvor lenge Eggen skal være hovedtrener for Fredrikstad? Det her var deilig altså.

---------------------------

FFK til Royal League


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 05, 18:16
Hvilke oppgaver har en fotballfaglig leder i klubben? Et fint ord for sektretæren til Eggen?

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 aug 05, 18:19
Endret: 16 aug 05, 18:20
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvilke oppgaver har en fotballfaglig leder i klubben? Et fint ord for sektretæren til Eggen?


Han har ansvaret for å lede den faglige delen av fotballen, vel! Makan... Hehe 

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 16 aug 05, 18:22
Godt at dette endelig ble avklart, det var vel dette spillerne ønsket også.

---------------------------

-exit body, exit mind-


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 16 aug 05, 18:30
Det her var meget, jeg gjentar, meget gode nyheter. Da blir`e fotballfest til året igjen!!

Hei skål!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 aug 05, 18:33
Endret: 16 aug 05, 18:41

Utrolig bra. Now I am happy happy happy.

Det var det beste som kunne skjedd. En merkedag for FFK. Jeg har gjennom mine innlegg hele tiden håpet at Eggen skulle bli FFKs hovedtrener igjen. Jeg er såååå glad.

Gratulerer FFK.

Ifølge nettavisen er kontrakten på tre år

Kontuniteten er sikret. FFKs vei mot toppen av tippeligaen fortsetter!

Jeg er også glad for at Jerry fortsetter. Thank you!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 16 aug 05, 18:51
Nå går det til helvete!!!

Det finnes bare en Egil Olsen
En Egil Olsen
Det finnes bare en Egil Olsen

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 16 aug 05, 18:55
Drillo bestemmer hvordan FFK skal spille, og KTE kommuniserer dette til spillerene. Nei, så enkelt blir det nok ikke. I praksis blir det nok som så langt denne sesongen, men med Drillo mindre tilstede.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 aug 05, 18:58
Eggen er en voksen mann. Drillo får nok ikke komme til besluttninger. Men Råd.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 16 aug 05, 19:05

Tror dette kan bli bra jeg… Når Eggen får Drillo som ”rådgiver”

Det trenger han, med tanke på det defensive.

---------------------------

..::FFK::..


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 19:13
Gode guuuuuuud hvor digg det var å lese det der!!! Endelig!!

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 aug 05, 18:19
Dagens beste nyhet.... Tror Eggen er treneren som kan ta FFK videre....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 05, 19:21
Endret: 16 aug 05, 19:24
Nå har vi vel fått det slik som skribentene på denne siden skrev i fjor sommer? Mener det var en artikkel fra Costanza eller Holters hvor de var oppgitte over antall baklengsmål og ville ha Eggen til å ta kontakt med Drillo for å styrke det defensive? Troll i ord

Og i disse konspirasjonstider kan jeg komme med følgende teori:

Eggen skjønte etter sesongen i fjor at vi trengte en real ryddesjau i spillerstallen. Dette var selvfølgelig ingen hyggelig jobb for Eggen, ettersom han mest sannsynlig måtte sparke ut en del spillere som han selv hadde hentet til klubben. Han trengte med andre ord en til å gjøre arbeidet for seg. Inn kom Drillo med sin ærlige holdning og fortalte spiller for spiller at de ikke kom til å få spilletid i fremtiden. Spiller for spiller forsvant etter hvert fra klubben og inn kom kvalitet i form av Kvisvik og Bjørkøy. Innen sesongslutt har vi kanskje kvittet oss med alt som er av "daukjøtt" pluss litt kvalitet og, jfr Ringberg

Drillos oppdrag er utført, Eggens plan har slått igjennom. Han har fra sidelinjen sett at stallen hans er slanket, uten at noen spillere har en vondt ord å si om han. Drillo tar støyten og har fått mye pepper av fansen etter salget av Ringberg, det er ingen som har kritisert Eggen for at han gikk så vidt jeg kan se. Eggen stod vel frem som en av de som hadde sympati med Markus.

Og når sesongen er slutt tar Eggen over igjen, blir litt som en helt på ny. Tar over og gjør alt godt igjen på en måte. Han tok et "hvileår" slik at noen andre kunne gjøre jobben han selv ikke ville ta, nemlig å luke unna spillere. 

Morsom teori, er det ikke?

PS, sikkert noen som har fundert på det samme og kanskje postet det til og med uten at jeg har sett det

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 16 aug 05, 19:36
Dette var nesten orgasmisk.... DEILIG!!!!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 aug 05, 22:00
Opprinnelig postet av FFK1903
Eggen skjønte etter sesongen i fjor at vi trengte en real ryddesjau i spillerstallen. Dette var selvfølgelig ingen hyggelig jobb for Eggen, ettersom han mest sannsynlig måtte sparke ut en del spillere som han selv hadde hentet til klubben. Han trengte med andre ord en til å gjøre arbeidet for seg. Inn kom Drillo med sin ærlige holdning og fortalte spiller for spiller at de ikke kom til å få spilletid i fremtiden. Spiller for spiller forsvant etter hvert fra klubben og inn kom kvalitet i form av Kvisvik og Bjørkøy. Innen sesongslutt har vi kanskje kvittet oss med alt som er av "daukjøtt" pluss litt kvalitet og, jfr Ringberg

Drillos oppdrag er utført, Eggens plan har slått igjennom. Han har fra sidelinjen sett at stallen hans er slanket, uten at noen spillere har en vondt ord å si om han. Drillo tar støyten og har fått mye pepper av fansen etter salget av Ringberg, det er ingen som har kritisert Eggen for at han gikk så vidt jeg kan se. Eggen stod vel frem som en av de som hadde sympati med Markus.

Og når sesongen er slutt tar Eggen over igjen, blir litt som en helt på ny. Tar over og gjør alt godt igjen på en måte. Han tok et "hvileår" slik at noen andre kunne gjøre jobben han selv ikke ville ta, nemlig å luke unna spillere. 


Dette er jo ingen teori, det er jo fakta. Altså det er jo akkurat hva som har hendt :) Drillo har tatt på seg møkkajobben med å strømlinjeforme stallen for tippeligaspilling, og fått all støyen. Tviler på at det var planlagt, men uansett akkurat det som har skjedd. OG jeg tror at det har vært en helt korrekt løsning. Drillo er sansynligvis en av landets dyktigste på akkurat det.

Dette har nok vært en løsning som har vært på gang lenge. Behandlignen av Risholt, Ringerb og Sørlie, er noe Eggen har vært helt inenforstått med. Hadde han vært uenig, hadde man ikke kvittett seg med dem. Såpass pondus har Eggen.

Det funker for spillerne, det funker for klubben og det funker for supporterne.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 aug 05, 22:17
Utrolig bra, deilig å få det bekreftet

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 aug 05, 22:18
eggen i 3år er svært,svært gledelig. vi VET han brenner 110% for fredrikstad. samtidig drillo i en rolle hvor arbeidsoppgavene blir som følger: Drillo skal jobbe med treningsledelse, være kamprådgiver, drive analysearbeid og kvalitetssikre det fotballfaglige. til slutt må jerry og ahlsen nevnes. hører sjeldent om dem i media, men er helt klart 2 viktige bidragsytere. myhre lengter nok "hjem" nå som jerry tar nye år i klubben

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 16 aug 05, 22:31
Flotters! Dette trengte vi nå :D


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f