Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen tar over igjen.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 aug 05, 00:28
Reneste foredlingen av Eggen her inne, og personlig er jeg ikke helt med på den. Hadde setet på Lerkendal vært ledig, hadde det eneste som hadde vært igjen etter Eggen vært lukta. Det er min mening om at han brenner 110% for FFK. Dette har Eggen regissert hele veien, sitter igjen med den samme følelsen jeg hadde når Christer Falck vant den første Robinson etter å ha brukt Poppe for alt han var verdt. Min sannhet er den at Eggen ikke hadde baller nok til å foreta den oppryddingen som er gjort, og benyttet seg av en hvilestilling, Igjen, hadde RBK ringt, hadde han stukket som en ånd i en fillehaug. Han skal være glad for at Drillo blir som rådgiver, for han har etter mitt syn klare mangler i evnen til å stille med et slagkraftig lag når sesongen starter. Alt i alt er jeg strålende fornøyd med trenerteamet, men sitter med en flau følelse av at det er en slags reserveplan i Eggens strategi siden RBK aldri ringte.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 aug 05, 00:47
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Reneste foredlingen av Eggen her inne, og personlig er jeg ikke helt med på den. Hadde setet på Lerkendal vært ledig, hadde det eneste som hadde vært igjen etter Eggen vært lukta. Det er min mening om at han brenner 110% for FFK. Dette har Eggen regissert hele veien, sitter igjen med den samme følelsen jeg hadde når Christer Falck vant den første Robinson etter å ha brukt Poppe for alt han var verdt. Min sannhet er den at Eggen ikke hadde baller nok til å foreta den oppryddingen som er gjort, og benyttet seg av en hvilestilling, Igjen, hadde RBK ringt, hadde han stukket som en ånd i en fillehaug. Han skal være glad for at Drillo blir som rådgiver, for han har etter mitt syn klare mangler i evnen til å stille med et slagkraftig lag når sesongen starter. Alt i alt er jeg strålende fornøyd med trenerteamet, men sitter med en flau følelse av at det er en slags reserveplan i Eggens strategi siden RBK aldri ringte.



Hvordan vet du at de aldri ringte?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 aug 05, 01:22
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Reneste foredlingen av Eggen her inne, og personlig er jeg ikke helt med på den. Hadde setet på Lerkendal vært ledig, hadde det eneste som hadde vært igjen etter Eggen vært lukta. Det er min mening om at han brenner 110% for FFK. Dette har Eggen regissert hele veien, sitter igjen med den samme følelsen jeg hadde når Christer Falck vant den første Robinson etter å ha brukt Poppe for alt han var verdt. Min sannhet er den at Eggen ikke hadde baller nok til å foreta den oppryddingen som er gjort, og benyttet seg av en hvilestilling, Igjen, hadde RBK ringt, hadde han stukket som en ånd i en fillehaug. Han skal være glad for at Drillo blir som rådgiver, for han har etter mitt syn klare mangler i evnen til å stille med et slagkraftig lag når sesongen starter. Alt i alt er jeg strålende fornøyd med trenerteamet, men sitter med en flau følelse av at det er en slags reserveplan i Eggens strategi siden RBK aldri ringte.



Hvordan vet du at de aldri ringte?


Det ligger jo i korta det siden man valgte Høgmo.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f