Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås kommer aldri til å slå til i FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 aug 05, 19:33
Endret: 15 aug 05, 19:34
Opprinnelig postet av Abby

Har aldri ment noe annet heller jeg.

Men det der med å støtte spillerne helt og holdent, 100% all the time, det er jeg ikke helt enig i. For om en FFK spiller virkelig med full vilje og mening gyver løs på en motspiller så han ødelegger hele fotballkarriera, vel, da støtter jeg han ikke. Da får drakt være drakt.


Deg om det...

Jeg mener at det er bedre og rope
"Neste gang går greier du det"
eller ett eller annet lignende istedenfor
"Fy Faen Hoås, Du er rett og slett ræva!!"
om Hoås bommer på en opplagt sjanse....

Jeg mener ihvertfall at det vil være større sjans for at Hoås blir en bedre spiller av å få selvtillitt enn å bli trøkka ned i dritten...

Det var ikke mange som slang dritt til Ringberg i vår, selvom han missa på sin del av opplagte sjanser han og.....



Ønskeliste til jul:
Linjeskift i Opera...

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 15 aug 05, 20:30
Hoås gjorde ingen god kamp mot Ham/Kam, men det var han ikke alene om.  (Dessuten var Markus R  Ham/Kams svakeste spiller)  men jeg vil framsette følgende påstand;  Brian West fungerer bedre sammen med Øivind H enn hva han gjorde med Markus. 

---------------------------

Tippy


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 16 aug 05, 15:59
Opprinnelig postet av sveinung
Hoås gjorde ingen god kamp mot Ham/Kam, men det var han ikke alene om.  (Dessuten var Markus R  Ham/Kams svakeste spiller)  men jeg vil framsette følgende påstand;  Brian West fungerer bedre sammen med Øivind H enn hva han gjorde med Markus. 
Da vil jeg påstå at din påstand er feil, Brian West fungerte langt bedre sammen med Markus enn det han gjør med Hoås. Den største styrken til Ringerg var jo nettopp å lage rom for andre spillere, og på dette punktet har Hoås masse å lære. I tillegg bør han kanskje kjøre en en del spenst og spurt trening, ikke sterke sider det heller. Tror ikke jeg har sett Hoås vinne en eneste hodeduell hvor han har hoppet opp etter ballen, når jeg tenker etter tror jeg aldri jeg har sett Hoås hoppe etter ballen. Det var kanskje mye negativt, men han har et stykke igjen før han er noe topp spiller. Hoås har talent ikke tvil om det, men når han fungerer så dårlig i en kamp som mot hamkam, må det være lov å forsøke med en annen spiller. Her bør Drillo og Eggen ta selvkritikk, Hoås hadde heller aldri fått så mye pepper hvis han hadde blitt tatt av banen tidligere, da hadde de fleste bare sagt at han ikke hadde dagen. Alternativene er kanskje ikke så mye bedre, Toth er jo ikke noe møtende spiss og Martin Wiig har vel heller ikke imponert så langt i år. Så siden jeg startet med å slå ihjel en påstand vil jeg komme med en ny. Fredrikstad har pr. dags dato ikke en god nok møtende spiss.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 aug 05, 12:42
Opprinnelig postet av dracula
Lang og god forsvarstale.
Scheie du kan skifte navn til Staff.
Uenighet er til å leve med og respektere.
Står fast ved at så lenge de velger ett offentlig profesjonelt "entertainer" yrke, så må de tåle endel peper både i aviser og supportersider.
Hoås har en vei å gå, det er å utvikle sitt eventuelle potensiale, som mange sier han har, via egen jobbing trolig både mentalt og fotballmessig.


Du har forsåvidt rett i det Dracula. Når de har valgt et liv i rampelyset, så må de tåle det, men svar meg på dette:
Hva tror du er det beste for Hoås og FFK?
1. At han må tåle det - Supporterne fortsetter og kaste dritt, han får aldri selvtillit og angrepene til FFK blir ikke bedre.
2. Han får den støtten han fortjener av supporterne - Få bedre selvtillit og FFK scorer flere mål.

Hva tror du? 

Klart han må tåle det, men det er ikke sikkert det er det mest riktige alikevel, sportslig sett.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 aug 05, 15:11

Endelig et ordntlig innlegg,venta på dette lenge,greit nok at man ikke har sansen for spilleren,men man kan ærlig talt ikke gå rundt å drive å hetse sine egene spillere(Og i hvertfall ikke på kamp,hvor spilleren hører det)tenk så jævlig å høre skittkasting uansett om du gjør noe bra eller ikke,tross alt ikke han som tar ut laget,men drillo..Får han beskjed om at han skal spille gjør han det,hvor mange andre her ville gjort det annerledes hvis man fikk sjansen på laget?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 14 aug 05, 15:36
At folk håper på spillerbytter er fair nok, men når det blir slengt ting som "håper  han knakk det"...over strken helt klart, selv om jeg velger tro det ble sagt i affeksjon.....men likevel....dette skal ikke skje....dette fikk jeg ikke med meg om lørdagen

Igjen vil jeg komme med noen visdomsord på veien:
Mennesker flest kan alltid forbedre seg...de som ikke kan det er folk innlagt på mentalsykehus.....og de som ligger på kirkegården...........

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


har-flei

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 1

Lagt til: 15 aug 05, 10:37

Etter å ha lest "Røverns" innlegg følte jeg behov for å registrere meg og skrive noen få ord!

Hans innlegg er veldig bra og utrolig godt nyansert! Det er godt å lese slikt etter selv å ha vært på stadion og blitt oppgitt og deppa etter å ha hørt hvordan såkalte supportere oppfører seg mot egne spillere!

Hvilke spillere blir gode når egne supportere hetser under det meste av kampen.

Takk for et godt innlegg!

---------------------------

Henrik


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 aug 05, 20:07

At Hoås ikke kommer til å slå igjennom i FFK er vel til de grader opplagt... Hoås kommer ikke til slå igjennom i eventuell annen klubb i fremtiden heller. At mannen har et ørlite snev av talent i kroppen, kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men at man kan sabotere angrep på angrep for en fotballklubb i tippeligaen uten å bli benket, er for meg totalt ubegripelig. Klippekort til en mann på 2,03 som ikke greier å trosse tyngdekraften med mer enn 5 cm i hodedueller, og i tillegg taper 80% av disse må være et av fotballens store mysterier. En vellykket dragning i løpet av en kamp kan ikke rettferdigjøre en mengde feilpasninger og tapte dueller.  

---------------------------

Hoås bør benkes med umiddelbar virkning!!!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 05, 20:26
tror du bør revurdere nicket ditt superboy, hvis du ikke ser potensialet i hoås...

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 21 aug 05, 20:54
Endret: 21 aug 05, 20:54
Når først noen har bemerket nicket ditt så kan jeg jo spille videre på det. Superboy var vel Superman som ung og visste knapt nok hva fotball var. Så du lever opp til det.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 21 aug 05, 21:29
Opprinnelig postet av Superboy

At Hoås ikke kommer til å slå igjennom i FFK er vel til de grader opplagt... Hoås kommer ikke til slå igjennom i eventuell annen klubb i fremtiden heller. At mannen har et ørlite snev av talent i kroppen, kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men at man kan sabotere angrep på angrep for en fotballklubb i tippeligaen uten å bli benket, er for meg totalt ubegripelig. Klippekort til en mann på 2,03 som ikke greier å trosse tyngdekraften med mer enn 5 cm i hodedueller, og i tillegg taper 80% av disse må være et av fotballens store mysterier. En vellykket dragning i løpet av en kamp kan ikke rettferdigjøre en mengde feilpasninger og tapte dueller.  



Å hvem er så du til å vurdere dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 aug 05, 21:47
Endret: 21 aug 05, 21:51

 



Å hvem er så du til å vurdere dette?


Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kan og vet alt, slik som du tydeligvis gjør.... Men når det kommer til fotball kan jeg nok til å komme med en egen vurdering... Hvis du er uenig er det vel og bra det, for det er jo nettopp dette som gjør fotball interessant... 

---------------------------

Hoås bør benkes med umiddelbar virkning!!!!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 05, 08:23
Hei Superboy!
Sier det samme til deg som til Marsenius, stå på.
Det er enkelte her inne som tror de har monopol på sanheten og ikke tåler andres mening.
Ble i min tid møtt på akkurat samme måten sjøl.
Noen prøver så godt de kan å " MOBBE" ut andre med meninger de ikke liker.!!!!!

Er enig i det meste du skriver om Hoås.
Han har trolig potensiale, men må først jobbe med å øke fotballforståelsen.
Dernest begynne å lytte til litt kritikk og ikke la seg "lulle" inn i egen sjølgodhet, slik som Horneseth.

Når det gjelderde som ikke tåler dette, vennligst vær så vennlig å la frustrasjonene deres komme til uttrykk på
en annen måte. Dere bør like godt først som sist tåle andres meningsytringer.

PS. Jeg akspekterer som sagt fullt ut vår uenighet om Hoås m.m, og vil forsvare deres rett til å hevde den.
Men ikke forsøk å kneble andre, det minner om "bokbål", dersom dere har lest om det!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340