Husk meg
Brukernavn
Passord

Underskriftskampanje for Brian West!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 11 aug 05, 15:47

Kan ikke si noe annet en at jeg støtter alle tiltak som blir gjort for å beholde West i troppen.

Min signatur er sikkret.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 11 aug 05, 17:27
Jeg likte Ringberg godt, men aksepterte at han dro. Dersom West forsvinner er det nesten like trist som da vi mistet Myhre. Jeg signerer.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 11 aug 05, 17:49
For alt hva det er verdt; jeg skriver under på å beholde Brian også. Hvis ikke ledelsen kommer med en god begrunnelse til hvorfor de ikke vil ha ham, kan heller de dra rett west.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 aug 05, 18:06
Endret: 11 aug 05, 18:07
Jeg har ikke sagt at PH skal ha noe annet enn en rådgivende myndighet i systemet. Men når det er sagt mener jeg at det å ha "et par møter" ikke er det jeg vil kalle "rådgivende myndighet".

Rådgivende myndighet får man når man får den informasjonen man trenger for å gi kvalifiserte råd, og det tviler jeg sterkt på at PH har fått.

Etter mitt syn bør PH ha et styre som reflekterer og gir uttrykk for PHs mening i saker som angår FFK på alle plan. Hvordan PH så skal instruere sitt styre om en meningsytring er et annet problem. Uansett mener jeg det er viktig at PHs styre, som jo er aktuelle i denne diskusjonen, taler PHs sak, og ikke sin egen sak.

Dernest lurer på hva jeg har gått glipp av som gjør at du sier at jeg bør sette meg inn i hvordan ting funker i FFK? Du må ikke glemme at jeg har vært leder i et av norges største idrettslag i mange år. Så idrettsorganisasjon har jeg faktisk ganske bra oversikt over. Tror ikke FFK har noen annen organisasjonsprofil enn andre toppklubber i Norge, spesielt ikke fordi man er pålagt en styringsstruktur fra NIF.

:-)

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 aug 05, 18:42
Henger meg på denne tråden, for jeg ser gjerne at FFK beholder west!!

Men jeg greier ikke helt å være enig med deg Asgeir...
Mener du virkelig at ledelsen i FFK skal forplikte seg til å fortelle offentligheten om alt de driver med??
Fortelle om alle spillerne de jakter på når de leter etter forsterkninger?

Jeg syns det er helt greit at ledelsen skal ha anledning til å holde kortene tett til brystet, slik at ikke alle andre klubber vet hvilke spillere som FFK jakter på til enhver tid.

Men det er på generelt grunnlag. Jeg er uenig i mye av det ledelsen gjør, jeg bare vil ikke at de skal forplikte seg til å gi ut all informasjon de til enhver tid har.
Enig i at ledelsen har gjort mye rart i det siste (Ringberg, Risholt og nå West) og jeg skulle gjerne sett at de signerte West øyeblikkelig!

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 12 aug 05, 20:34
Skriver under jeg og, og håper Brian og FFK gjør det samme! Vil ikke miste flere elskede spillere nå..

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 12 aug 05, 20:35

seffer`n skriver vi under!!

---------------------------

ellær?


JF Isak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 1

Lagt til: 12 aug 05, 22:11
Herved signert!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 aug 05, 22:50

Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg har ikke sagt at PH skal ha noe annet enn en rådgivende myndighet i systemet. Men når det er sagt mener jeg at det å ha "et par møter" ikke er det jeg vil kalle "rådgivende myndighet".

Rådgivende myndighet får man når man får den informasjonen man trenger for å gi kvalifiserte råd, og det tviler jeg sterkt på at PH har fått.

Etter mitt syn bør PH ha et styre som reflekterer og gir uttrykk for PHs mening i saker som angår FFK på alle plan. Hvordan PH så skal instruere sitt styre om en meningsytring er et annet problem. Uansett mener jeg det er viktig at PHs styre, som jo er aktuelle i denne diskusjonen, taler PHs sak, og ikke sin egen sak.

Dernest lurer på hva jeg har gått glipp av som gjør at du sier at jeg bør sette meg inn i hvordan ting funker i FFK? Du må ikke glemme at jeg har vært leder i et av norges største idrettslag i mange år. Så idrettsorganisasjon har jeg faktisk ganske bra oversikt over. Tror ikke FFK har noen annen organisasjonsprofil enn andre toppklubber i Norge, spesielt ikke fordi man er pålagt en styringsstruktur fra NIF.

:-)


Hvis jeg har blitt informert rett av en som har vært med på møtene med klubben, så har disse møtene hatt som agenda å bli enige om et fremtidig tettere samarbeide og en toveisinformasjon/kommunikasjon mellom FFK og Plankehaugen. Og det er jo absolutt positivt, slik at man kanskje i fremtiden kan unngå slike pinlige konfrontasjoner, som man bla. opplevde ved overgangen til Markus Ringberg.

Når jeg synes du bør sette deg inn i hvordan ting fungerer i FFK, så er det mulig at jeg har undervurdert deg, Asgeir. Men jeg synes jeg kunne fornemme ut fra dine meninger at du kanskje glemte at FFK i tillegg til å være en fotballklubb, med frivillig valgte tillidsmenn, også er en bedrift, med sitt eget styre med fast ansatte folk, med hvert sitt arbeidsområde og en årsomsetning på nesten kr.40 mill.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 aug 05, 02:02
I farta glemte jeg at seff må skrive under på denne jeg og!

FFK med og uten West er som pølse med og uten lompe.


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f