Husk meg
Brukernavn
Passord

Feilmeldingstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 08 aug 05, 23:32
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av A9$h
Hvorfor går det ikke an og markere litt av teksten på foruminnleggene og ta copy?Da blir hele siden blå


Ganske enkelt fordi du bruker en møkkete nettleser Er vel bare Internett Explorer dette gjelder, og jeg ANER rett og slett ikke hva dette kommer av. Har spurt en del folk om det, og de sier som de fleste som egentlig ikke vet hva det kommer av.. IE bug.... Dersom NOEN finner en løsning, eller vet hva det kommer av gi meg beskjed, for dette har egentlig plaget oss siden Desember.. hehe. Men jeg klarer ikke å se en snarlig løsning på akkurat det problemet, desverre.

Som morten sier, så har vi jobbet for å finne en løsning på dette. Dessverre ser det ut til at det rett og slett er en bug i Internett Explorer. La oss håpe at neste versjon (som ikke er så altfor langt unna?) ikke har denne bugen.

Bruk sitatfunksjonen!

 

Eller så kan man jo bare printe ut siden, scanne det inn med en scanner som leser tekst, og vips! så har man teksten man vil...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 08 aug 05, 23:36
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av A9$h
Hvorfor går det ikke an og markere litt av teksten på foruminnleggene og ta copy?Da blir hele siden blå


Ganske enkelt fordi du bruker en møkkete nettleser Er vel bare Internett Explorer dette gjelder, og jeg ANER rett og slett ikke hva dette kommer av. Har spurt en del folk om det, og de sier som de fleste som egentlig ikke vet hva det kommer av.. IE bug.... Dersom NOEN finner en løsning, eller vet hva det kommer av gi meg beskjed, for dette har egentlig plaget oss siden Desember.. hehe. Men jeg klarer ikke å se en snarlig løsning på akkurat det problemet, desverre.

Som morten sier, så har vi jobbet for å finne en løsning på dette. Dessverre ser det ut til at det rett og slett er en bug i Internett Explorer. La oss håpe at neste versjon (som ikke er så altfor langt unna?) ikke har denne bugen.

Bruk sitatfunksjonen!

 

Eller så kan man jo bare printe ut siden, scanne det inn med en scanner som leser tekst, og vips! så har man teksten man vil...



Ja.. det hørtes ut som en genial ide.. kanskje vi skal gjøre det umulig å merke tekst på siden, slik at alle må bruke denne metoden.

---------------------------

Utvikler og Medeier.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 aug 05, 01:49

Nå spør jeg om mye her,meeeen...hvor har det blitt av den tabellen man hadde med fb sport nyheter om ffk,som oppdaterte seg i tabellen hver gang..den var jo ganske kjekk å ha?

Men dere har gjort sinnsykt bra jobb på sida her

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 aug 05, 15:30

får ikke endra signaturen min, arhg

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 aug 05, 15:38

Endring av signatur går fint. Men det blir ikke oppdatert for foruminnleggene du allerede har skrevet. Dette betyr altså at nå vil eventuelle endringer av signatur gjelde fra da man endrer.

 

Det samme gjelder forøvrig nicket, hvis det blir endret så vil ikke de gamle foruminnleggene bli på det nye nicket.

---------------------------

Sjefskodærn


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 aug 05, 15:59
Opprinnelig postet av marle

Endring av signatur går fint. Men det blir ikke oppdatert for foruminnleggene du allerede har skrevet. Dette betyr altså at nå vil eventuelle endringer av signatur gjelde fra da man endrer.

 

Det samme gjelder forøvrig nicket, hvis det blir endret så vil ikke de gamle foruminnleggene bli på det nye nicket.

 

  • Signatur skal bli endret.
  • Det skjedde en sql feil.. Kontakt admin brukere!
  • UPDATE brukere SET signatur = `"The trouble with referees is that they know the rules, but they don`t know the game." Bill Shankly ` WHERE id = `147` LIMIT 1

føler på meg at denne feilmeldingen ikke gir meg noen ny signatur, buhuu

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 10 aug 05, 16:22

Du har så rett så rett :)

 

Men nååå kan du endre se :)

 

---------------------------

Sjefskodærn


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 aug 05, 16:35
Nice

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 10 aug 05, 17:29
Fåkke posta noenting i nye forumet dersom jeg har en enkelfnutt i signaturen

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 aug 05, 14:32
Hadde det vært mulig å fått inn en link til tabellkonkuranse under diverse?Den siden hvor man kan se hvilken plass man ligger på der

Hadde passa bra å ha den mellom siffertips resultater og Brukerlista

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 05, 14:54
Opprinnelig postet av A9$h
Hadde det vært mulig å fått inn en link til tabellkonkuranse under diverse?Den siden hvor man kan se hvilken plass man ligger på der

Hadde passa bra å ha den mellom siffertips resultater og Brukerlista

Den kommer. I mellomtiden kan du lese mer her.

(morten flytter til Trondheim de nærmeste dagene, så det skjer lite fremover med mindre marle tar tak i det)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 aug 05, 11:47
Opprinnelig postet av marle

Jeg og Morten får finne på noe smart, samt håpe på at editoeren blir støttet av også opera.



Har dere funnet på noe smart enda??
Det er vel en del som bruker Opera tror jeg.......

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 15 aug 05, 01:33
Det er nok mange som bruker Opera! Det gjør ihvertfall undertegnede! :)
Men jeg klarer meg bra uten den linja som dukker opp i IE.
Tror vel mange blir glade hvis folk lager nettsider som først og fremst er laget for Opera/Mozilla/Firefox nettlesere og ikke IE!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 05, 08:08

Jeg savner linkene til hjemmesidene til Tippeligaklubbene og 1.divisjonslagene og avisene til de lagene, er det noen mulighet for at dere kan få plass det igjen


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 15 aug 05, 20:57
Finnes det en mulighet for å forandre eposten?
Burde det syns jeg...

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 15 aug 05, 22:25
Opprinnelig postet av Fasen
Finnes det en mulighet for å forandre eposten?
Burde det syns jeg...


Det syntes du nok.. Men kan ikke bare forandre e-posten uten at man har en viss form for validering av e-posten osv.. Og sånt tar litt tid å lage og dermed har man ikke så veldig lyst til å sette igang med det.. :)

Hvis ikke kunne jo alle bare ha bytta til jens.stoltenberg@norge.no eller liknende :)

Men en dag kommer det nok.. Inn til videre send oss en mail.

---------------------------

Sjefskodærn


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 aug 05, 10:57
Er muligheten til å slå av "Vise epost" og "Vise navn" i profilen bare til pynt? Virker gjør de ihvertfall ikke...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 17 aug 05, 20:39

Opprinnelig postet av Planken
Er muligheten til å slå av "Vise epost" og "Vise navn" i profilen bare til pynt? Virker gjør de ihvertfall ikke...


De fungerer de..? Jeg trur du ser ditt eget navn og epost hvis du selv går inn på din egen profil selv om de er satt til `nei`.

---------------------------

Sjefskodærn


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 aug 05, 23:02

Aha, I see...er ikke akkurat ofte jeg er her inne og ikke er logga på, hehe. Takk for oppklaringen...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 22 aug 05, 10:50

Det er ikke store problemet, men regner med at dere ønsker å luke bort "bugs".

Logger man seg på feil brukernavn eller passord, får man opp "Feil ved brukernavn og passord" og man er på siden "feil.php".
Logger man seg inn igjen da, med riktig brukernavn og passord. Får da som vanlig "Velkommen theodora! Innboks (0) - Profil - Logg ut" oppe i menyen. Men man får opp "feil.php" siden igjen , hvor det står "Feil ved brukernavn og passord". 

Regner med at dere rederikter brukeren til den siden han logget inn på, og derfor havner jeg på samme siden, men... "en bug er en bug".

Det var vanskelig å forklare... dårlig norsk ble det også!

---------------------------

..."og ballen er rund"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f