Husk meg
Brukernavn
Passord

5-1!!! Sinnsykt bra!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 03 aug 05, 21:12
Helt utrolig.
:p
Finner ikke engang ord....

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 03 aug 05, 21:14
He he. Blir vel fest i kveld skulle jeg tro....

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Lille Budda

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 6

Lagt til: 03 aug 05, 21:16
Skulle ønske jeg bodde i Plankebyen nå ja... Ikke like stor ståhei i Drammen..:ffk:

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 03 aug 05, 21:20
Endret: 03 aug 05, 21:20
I hvertfall èn kar som er i hundre her i Øst-Tyskland nå, ja!
Gratulerer Drillo, Eggen, Ahlsen, alle spillere og alle supportere! Dette var stort!

:ffk:

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 03 aug 05, 21:27
herlig, fotball etter drillo sitt hjerte

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 03 aug 05, 21:43
Endret: 03 aug 05, 21:44
Som å stjele sukkertøy fra småunger!!!:D:D:D:D:D

KJEMPEMORRO:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 aug 05, 21:50
Noen klyp meg i armen,er dette en drøm????:ffk:?

SIIIIIIINSYYYYYKT

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 03 aug 05, 21:53
Grættis folks!!

5-1 til Glimt også! ;)

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 aug 05, 22:12
mitt største øyeblikk på fredrikstad stadion!!!og 1omgang må ha vært den beste på flere tiår!!!

kliner til med en skikkelig subjektiv børs!!først og fremst en LAGseier!alle jobber sammen,kombinerer løp og pasninger genialt og blør for drakta i 90minutter!!!

myhre 5 lite å gjøre,men utstråler autoritet.styrer 4ern glimrende.noen gode redninger.

bjørkøy 6 en virkelig positiv overraskelse!ER han virkelig ikke hback?

bora 7 ekstremt solid.ingen feil.

piiroja 7 jobber og sliter.fantastiske tacklinger og scoring,men selger seg også farlig et par ganger.

bertelsen 6 fortsetter å imponere.kombinerer delvis bra med kvisvik.bra fart!

enerly 8 ENDELIG!!er så glad på dagfinns vegne!kanskje det nå løsner for ham.gutten har knapt løpt mer enn det han gjorde idag...

brenne 7 glimrende kamp.kondisproblem i FFK?da er brenne ett hederlig unntak!jobber KNALLBRA!

ramberg 6 også veldig solid,klokt fotballhode,bruker lite krefter på å komme i riktig posisjon.hans nest beste kamp i år,tromsø var hakket bedre.

kvisvik 6 gjør også en kjempejobb på midten,glitrende avleveringer,noe fikst,farlig offensiv,scorer på straffe samt skudd i stanga.og jobber ENORMT bra.

west 5 beveger seg bedre enn på lenge.mangler litt på kondisen ennå, men se å gi mannen en ny kontrakt!!

hoås 6 beste kampen i FFK drakta.fine mottak og pasninger videre.lur scoring.jobber mer enn før.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 03 aug 05, 22:18
Veldig bra kamp, og jeg tror vi har mer i vente.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 aug 05, 22:19
Syntes Rosenborg minner mer om et nedrykkslag enn et topplag..
Men herregud!! Fortsetter gutta å spille på denne måten,så lover dette bra for høsten :ffk:

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..

Vil alltid være FFKsupporter!!


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 03 aug 05, 22:27
Opprinnelig postet av bateman
mitt største øyeblikk på fredrikstad stadion!!!og 1omgang må ha vært den beste på flere tiår!!!


Har ingen tiår å sammenligne med, men har 5 år på stadion -- og jeg er enig med deg! Har aldri før sett FFK spille på den måten. Det var virkelig sinnsykt bra. Særlig 1. omgang, selvfølgelig, men en bit ut i 2. omgang kom de tilbake i "1. omgangsformen" igjen.

Hvis det er dette Drillo mener når han sier at fotball ikke skal være underholdende, så vil jeg aldri mer bli underholdt på stadion! :)

Jeg vil ha det som i dag. Hver gang. Guuuud, så bra de spilte!!!!

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 03 aug 05, 22:28
Drillo om RBK til Demokraten etter kampen:

RBK har stridd i motgang i hele år, men det spørs om ikke denne ydmykelsen sved litt ekstra. Forsvarsspillet var direkte flaut å bivåne, og Espen Johnsen viste ved et par av målene hvor mye han mangler i fotballforståelse. Uten ball opptrådte laget som et dårlig juniorlag.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 03 aug 05, 22:30
Endret: 03 aug 05, 22:30
Beste kampen siden 7-1-seieren over Kvik Halden.

Fanatastisk!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 03 aug 05, 22:30
Gledestårene bare presser på fortsatt, HELT RÅTT!!! 6 Poeng fra RBK!!!!!!!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 03 aug 05, 22:35
Å herregud. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive engang jeg. Dette var stort!
Vi knuser RBK etter alle kunstens regler!
Lenge siden sist jeg gikk så fornøyd fra Stadion.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 03 aug 05, 22:42
Endret: 03 aug 05, 22:44
Min børs:

Myhre: 5, Solid, styrer fireren meget godt. Flere gode redninger, men kunne faktisk tatt målet med et skikkelig tigersprang.

Bjørkøy: 7, Et meget godt kjøp! Nøytraliserer høyrekanten til Rosenborg, og vinner stort sett det som er av dueller. Ro med ballen i bena og gode valg.

Bora: 7, Spiller en ny meget god kamp. Styrer fireren godt og setter igang angrep med gode pasninger fremover.

Piiroja: 7, Håper snart vi får se Jan Koller på stadion. Ingen slår jo denne mannen i duellene! Noen plaseringsfeil trekker litt ned.

Bertelsen: 6, God kontroll på Solli, litt mer problemer med Ødegård, men klarer også det bra. Fint sammarbeid både offensivt og defensivt med Kvisvik.

Enerly: 8, Beste kampen av Enerly i FFK, sålenge han orket. Ble veldig sliten og forsvant ut av kampen utover i andre omgang, men i første var han bare genial!

Ramberg: 6, God kamp, men har enda litt mer å gå på for å komme på sitt toppnivå. Litt slurvete til tider, men jobber godt og nøytraliserer mye av Løpskraften i RBK. Pluss for alltid å være spillbar.

Brenne: 8, Fortsetter han sånn, så snakker vi landslagsspill! En ny leo er født, denne gangen med teknikk! Løper i stykker en spiller som Roar strand. Rått!

Kvisvik: 7, Meget god kamp også av Kvisvik. Smarte valg med ballen, ro, god teknikk og god innsats. Litt mindre spektakulær enn Enerly.

Hoås: 8, Nok en god kamp av Hoås på topp. Binder opp forsvarspillere, gode pasninger og meget god med ballen i bena feilvendt. Begynner å skjønne hva drillo snakket om da han sa Hoås på sitt beste er bedre enn Ringberg.

West: 6, God kamp av West, men ikke helt i toppform enda. Viser kvaliteter jeg nesten hadde glemt i alt snakket om farta. Knuste Riseth i lufta et par ganger bl.a.!

Røn: 4, Kommer ikke helt inn i kampen. Prøver og vil mye, men har ikke den roen de andre midtbanespillerne til FFK har. Men godkjent også av Røn.

Toth: Får ikke noe karakter av meg, men får en liten oppmerksomhet grunnet mål i hjemmedebyen! Lover godt detta her!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 03 aug 05, 22:47
Har vært så utrolig mange store opplevelser med FFK de siste åra, så det er vanskelig å rangere, men av enkeltkamper er det nok bare Kvik-kampen og tromsø kampen ifjor hvor jeg har vært like glad når jeg har gått hjem!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 aug 05, 22:59
Endret: 03 aug 05, 23:01
Jonna imponerte på backen... Paradokset er vel at han faktisk med dette spillet benker både Blixt og PAC, men hva gjør vel det når Hansi og Brenne spiller som konger på midten...

Kjipt med den baklengsen, Myhre var irritert, med rette, for vi SKAL ikke tape hodedueller på 3 meter... Men ellers var Myhre solid.

Jeg utfordrer derfor Bateman, her er min subjektive børs:)

Myhre: 7, ikke en feil som jeg kunne se, men hadde jo en relativt rolig kveld

Jonna: 7, nærmest prikkfri kamp

Raio: 6, selger seg i noen dueller, men får pluss for goallen i kveld

Bora: 7, stor i hele kampen

Berthie: 6, spilte godt sammen med Kvisvik, men kan bli enda flinkere til å gå på overlap

Enerly: 7: la ned en enorm innsats i kveld, flott mål

Hansi: 6, kommer litt i skyggen av Brenne, savner litt mer "punch" i duellene, men en meget god kamp uansett

Brenne: 7, lyst til å gi ham en 8`er, men gjør noen taktiske bommerter når han skal drible av spillere i pressa situasjoner, trekker ned, men alikevel BB

Kvisvik: 6, lyst til å gi en 7`er, men da må du sette sånne sjangser :)

West: 6, lenge siden jeg har sett ham jobbe så mye, men han mangler nok noe selvtillit, for jeg har sett West score på noen av de mulighetene han i dag valgte å gi til andre

Hoås: 6, jobbet bra, årsbeste av gutten, men kan bli flinkere til å ta tak defensivt, særlig når det er West som skal gå på løpa, men grattis med scoringa, den var fortjent i kveld

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 aug 05, 23:35
fy faen!!!! er fremdeles i sjokk her jeg sitter.. galskap rett og slett:D

moro med 5 forskjellige målscorere også;)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340