Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo: Sansynligvis forsetter jeg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 05 aug 05, 09:46
Endret: 05 aug 05, 09:47
Opprinnelig postet av risholt
f*** assa.... håper for guds skyld han ombestemmer seg.. hadde vært mye bedre å fått eggen noen år til, det er jo han som styrer det meste nå også, drillo bare sitter der på sidelinja og glor...


Jeg er absolutt uenig, men det er ingen som kan nekte dere å ha disse meningene.

Jeg lurer jo såklart på hvordan dere vet at Drillo er så dårlig som trener? Et blikk bort på spillerboksen sier lite så lenge man ikke hører hva som foregår der.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 05 aug 05, 10:43
Opprinnelig postet av Jon
Opprinnelig postet av risholt
f*** assa.... håper for guds skyld han ombestemmer seg.. hadde vært mye bedre å fått eggen noen år til, det er jo han som styrer det meste nå også, drillo bare sitter der på sidelinja og glor...


Jeg er absolutt uenig, men det er ingen som kan nekte dere å ha disse meningene.

Jeg lurer jo såklart på hvordan dere vet at Drillo er så dårlig som trener? Et blikk bort på spillerboksen sier lite så lenge man ikke hører hva som foregår der.


Amen

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340