Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg sitt første mål...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 05, 09:24
Opprinnelig postet av ajg
jeg unner ikke markus en dritt. jeg hater han og blir kvalm av å se han løpe rundt i den stygge hamkamdrakta og juble hemningsløst for mål og seire. jeg kommer aldri til å tilgi han for det sviket han gjorde ved å velge og gå til hamkam, en av ffks største rival og hatklubb.
jeg støtter deg på en måte. nå kommer kam-kam til fr.stad og da skal vi juble og klappe for Ringberg.. jeg gjør ikke det

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 08 aug 05, 09:38

Klapper ikke for andre lag, uansett om Henry står der. De er motstandere, de står i veien for min klubbs fremgang. Sånn ser jeg det.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 08 aug 05, 09:41
Endret: 08 aug 05, 09:42
Selvfølgelig er det på sin plass med hyllest av Markus! Han gjorde en kjempejobb for klubben i over 100 ligakamper, og førte oss tilbake dit vi hører hjemme.
Jeg blir også småuggen av å se ham i den forferdelige drakta, men sånn er det. Markus hadde reelt sett ikke store valgfriheten da han forlot oss, med tanke på kontrakten hamkam tydeligvis la frem, og tydeligvis lite velvillighet til forhandlinger hos oss.
Og det er vel ikke mer enn en drøy uke siden man smilte oppgitt og ristet litt på hodet av rbk-supporterne, som ikke ville hylle Hoftun på Lerkendal?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 05, 09:52
Opprinnelig postet av Acromion
Selvfølgelig er det på sin plass med hyllest av Markus! Han gjorde en kjempejobb for klubben i over 100 ligakamper, og førte oss tilbake dit vi hører hjemme.
Jeg blir også småuggen av å se ham i den forferdelige drakta, men sånn er det. Markus hadde reelt sett ikke store valgfriheten da han forlot oss, med tanke på kontrakten hamkam tydeligvis la frem, og tydeligvis lite velvillighet til forhandlinger hos oss.
Og det er vel ikke mer enn en drøy uke siden man smilte oppgitt og ristet litt på hodet av rbk-supporterne, som ikke ville hylle Hoftun på Lerkendal?
nei slik som rbk gjordet mot hoftun er ok.. jeg mener at ikke vi tørr og buue på han er feigt av oss..  du må bare huske det at det er ikke markus alene som skal ha æren for at ffk er tilbake. Når det er sagt vil jeg si: hvor ble det av hyllest til terro som gikk til hønefoss

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 08 aug 05, 09:58
Endret: 08 aug 05, 10:02
Tero var aldri så viktig for FFK som Ringberg var, og dessuten ikke med hele veien opp fra dumpa. Og for all del, det var mange andre som bidro sterkt til at vi er der vi er nå. Og mange takket Tero for innsatsen, både her på forumet og andre steder.
Men å bue på Markus synes jeg ville vært historieløst, hjerteløst og helt misforstått.

Men for all del; Den dagen Ringberg viser fingern til oss på tribunen skal jeg også bue på ham.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 05, 10:38
Opprinnelig postet av Acromion
Tero var aldri så viktig for FFK som Ringberg var, og dessuten ikke med hele veien opp fra dumpa. Og for all del, det var mange andre som bidro sterkt til at vi er der vi er nå. Og mange takket Tero for innsatsen, både her på forumet og andre steder.
Men å bue på Markus synes jeg ville vært historieløst, hjerteløst og helt misforstått.

Men for all del; Den dagen Ringberg viser fingern til oss på tribunen skal jeg også bue på ham.
vi bør glemme historie.. tipper det at du ikke husker all historie som du lærte fra skolens dager. sånn gjør vi med ringberg.. støtt våre egene er vel viktigere en ringberg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 aug 05, 10:41

Opprinnelig postet av Acromion
Tero var aldri så viktig for FFK som Ringberg var, og dessuten ikke med hele veien opp fra dumpa. Og for all del, det var mange andre som bidro sterkt til at vi er der vi er nå. Og mange takket Tero for innsatsen, både her på forumet og andre steder.
Men å bue på Markus synes jeg ville vært historieløst, hjerteløst og helt misforstått.

Men for all del; Den dagen Ringberg viser fingern til oss på tribunen skal jeg også bue på ham.

 

Nå håper jeg folk snart slutter med dette Ringbergmaset.

Nå spiller han for Ham-Kam og det er vår neste mottstander og da er også Ringberg en av de motstanderne.

Vi supportere bør holde oss helt nøytrale overfor Ringberg i den kampen og jeg håper ihvertfall ikke Plankehaugen begynner å synge for Ringberg igjen, det blir for dumt.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 08 aug 05, 10:46
Ringberg er HamKam spiller. Jeg driter i om de er han eller Frigård som scorer målene. Når Marcus har fullført kontrakten sin i Kamma, har han vært der lenger enn i FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 08 aug 05, 10:51
Endret: 08 aug 05, 10:52
Der har du et godt poeng, Keiko. Er enig med deg i det du sier der. Men jeg kommer i hvertfall aldri til å glemme Markus.

Og S.A. 1, skjønner at du sikter til meg når du snakker om Ringbergmas der. Jeg bare svarte på innleggene om at man burde bue på Markus. Det synes jeg er helt galt. Må innrømme at jeg håper folk kan gi ham den applausen han fortjener når navnene på motstanderlaget leses opp. Hvis folk ikke er enige med meg i det, er det helt greit.
For min del er ikke Markus en hvilken som helst kamma-spiller, men en helt av nyere tid.

Men da skal ikke jeg si mer om helten min på dette forumet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 05, 11:35
Opprinnelig postet av Acromion
Der har du et godt poeng, Keiko. Er enig med deg i det du sier der. Men jeg kommer i hvertfall aldri til å glemme Markus.

Og S.A. 1, skjønner at du sikter til meg når du snakker om Ringbergmas der. Jeg bare svarte på innleggene om at man burde bue på Markus. Det synes jeg er helt galt. Må innrømme at jeg håper folk kan gi ham den applausen han fortjener når navnene på motstanderlaget leses opp. Hvis folk ikke er enige med meg i det, er det helt greit.
For min del er ikke Markus en hvilken som helst kamma-spiller, men en helt av nyere tid.

Men da skal ikke jeg si mer om helten min på dette forumet.
klart du kan få lov til å huske, men du har ikke alle med deg på det... det er som at du skal spise noe ingen andre vil ha det..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 05, 12:31
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Acromion
Tero var aldri så viktig for FFK som Ringberg var, og dessuten ikke med hele veien opp fra dumpa. Og for all del, det var mange andre som bidro sterkt til at vi er der vi er nå. Og mange takket Tero for innsatsen, både her på forumet og andre steder.
Men å bue på Markus synes jeg ville vært historieløst, hjerteløst og helt misforstått.

Men for all del; Den dagen Ringberg viser fingern til oss på tribunen skal jeg også bue på ham.

 

Nå håper jeg folk snart slutter med dette Ringbergmaset.

Nå spiller han for Ham-Kam og det er vår neste mottstander og da er også Ringberg en av de motstanderne.

Vi supportere bør holde oss helt nøytrale overfor Ringberg i den kampen og jeg håper ihvertfall ikke Plankehaugen begynner å synge for Ringberg igjen, det blir for dumt.

 

Enig med deg. Vi kan klappe høflig ved opproping men heller ikke mer. Nå er Ringberg historie.


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 08 aug 05, 12:48
Marcus fortjener hyllest og en verdig avskjed med klubben og supporterne for den jobben han har gjort for oss. Overgangen skjedde såpass raskt at han ikke har fått det. Er vel naturlig at det blir en liten markering når han nå gjester Stadion for første gang etter overgangen. Selv om det er i HamKam-drakt. Sånn fotballen er i dag, er klubbene bare arbeidsgivere og spillerne arbeidstakere. Ikke ofte man ser spillere som har et så stort hjerte for klubben sin, som det Ringberg hadde for FFK.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 aug 05, 12:55
Opprinnelig postet av Pelle
Marcus fortjener hyllest og en verdig avskjed med klubben og supporterne for den jobben han har gjort for oss. Overgangen skjedde såpass raskt at han ikke har fått det. Er vel naturlig at det blir en liten markering når han nå gjester Stadion for første gang etter overgangen. Selv om det er i HamKam-drakt. Sånn fotballen er i dag, er klubbene bare arbeidsgivere og spillerne arbeidstakere. Ikke ofte man ser spillere som har et så stort hjerte for klubben sin, som det Ringberg hadde for FFK.


Enig. Jeg synger iallefall for Marcus, så får andre velge å gjøre hva dem vil!

---------------------------

Macka fra start!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 08 aug 05, 13:11
Greit hvis han får en oppmerksomhet før kampstart. Synes det er smakløst om man skulle synge for ham under kampen, og spesielt om dette skulle komme fra PH.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 08 aug 05, 13:12
Endret: 08 aug 05, 13:13

Ajg: Hvis du virkelig mener at du hater Ringberg for at han gikk til ham kam så blir jeg virkelig skremt over hvor historieløs det går ann å bli.

Jeg kommer også, som de fleste andre til å hedre ringberg før kampstart. Så får du heller stå der med det usle "hatet" ditt Ajg!! Latterlig!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 05, 14:24
Jeg kommer til å klappe for han på Stadion, og ikke noe mer.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 aug 05, 16:44

La Marcus få forståelsen at det er fortsatt mange som husker han, og gir han kreditt for det han har gjort for FFK.

Om det er med sang, klapping etter annet før kampen synes jeg er Ok.

Vil også koste på meg å gi han hyllest etter en scoring, dersom FFK fortsatt leder med 2 mål.

Håper derfor at FFK vinner 3-1 etter å ha ledet 3-0 og Marcus får "lov" til å score.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 aug 05, 17:05
Ringberg er den viktigste enkeltspilleren til FFKs tilbakekomst i eliten. Han fortjener all mulig hyllest paa soendag. Det var en forferdelig tabbe av ledelsen aa kvitte seg med Ringberg og det har dem fortjent nok faatt ris for. En utrolig viktig kamp paa soendag, seier og plassen er sikret neste aar, tap og det kan bli nedrykksprat og Ringberg salget vil igjen bli en varm potet... 

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 05, 17:33
Endret: 08 aug 05, 17:33
Regner med at både klubb og supporterklubb overrekker blomster e.l. før kampstart? Med påfølgende stående applaus.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 aug 05, 17:38

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ringberg er den viktigste enkeltspilleren til FFKs tilbakekomst i eliten. Han fortjener all mulig hyllest paa soendag. Det var en forferdelig tabbe av ledelsen aa kvitte seg med Ringberg og det har dem fortjent nok faatt ris for. En utrolig viktig kamp paa soendag, seier og plassen er sikret neste aar, tap og det kan bli nedrykksprat og Ringberg salget vil igjen bli en varm potet... 

 

Jeg tror nok det er mange av dem som kritiserte ledelsen for behandlingen av Ringbergsaken, som nå har snudd og som ser at dette kanskje ikke var så veldig feil alikevel.

Jeg tror nok også at fremtiden enda klarere vil vise at FFK gjorde rett.

Men uansett så er Ringberg nå historie i FFK. Er det ikke bedre å se fremover og bakke opp de spillerne vi har og så takke Ringberg for for det han har gjort for FFK, for deretter å flytte ham over i historiebøkene.

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340