Husk meg
Brukernavn
Passord

1 tapt poeng

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snusmumrikken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jul 05
Innlegg: 8

Lagt til: 23 jul 05, 21:51
Jo mer jeg har tenkt på det, jo mer sikker er jeg på at FFKs besluttning om ikke å dra en dag i forveien for å teste kunstgresset på Colorline stadion kostet oss minst 1 poeng. (Måtte bare si det.)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 jul 05, 22:51
Eh? er jo ikke sånn at de er helt ukjent med krøllgress da... Var vel heller innsatsen det sto på, igjen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 05, 22:57
Opprinnelig postet av KeJ
Eh? er jo ikke sånn at de er helt ukjent med krøllgress da... Var vel heller innsatsen det sto på, igjen...
ups der var jeg enig :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 jul 05, 23:39
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av KeJ
Eh? er jo ikke sånn at de er helt ukjent med krøllgress da... Var vel heller innsatsen det sto på, igjen...
ups der var jeg enig :D


Begynnrt å bli litt urolig nå keiko, har du tatt en pils ?:D Du burde i det minste ha kommet med din formulering :D

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 05, 00:21
Endret: 24 jul 05, 00:22
alkohol er djevelens munn vann...

Holder meg til brus jeg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340