Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg har benket Frigård

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 23 jul 05, 19:22
Endret: 23 jul 05, 19:23
Markus starter dagens kamp for Kamma mot VIF, mens G.Frigård sitter på benken. Spennende å se om han klarer å markere seg da...

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Birkebekk

Knøttespiller
Ble medlem: 03 jul 03
Innlegg: 63

Lagt til: 23 jul 05, 20:11
Er pga at Geir ikke er 100% frisk.. sliter med en liten skade.

---------------------------

Kamma for livet ;)


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 05, 20:22
solbakken og frigård er ikke kammerater fortiden og det er grunnen.. jeg har hørt det

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jul 05, 20:23
Tror nok Ringberg uansett hadde benket Frigård. Sistnevnte har vel hatt en veldig laber sesong, og Solbakken har gitt klart uttrykk for at Ringberg blir fast på laget. Noe som er ganske selvsagt når de betaler så mye for ham. Og siden Ringberg og Frigård er ganske like som spillertyper, så er det naturlig å se på Ringberg som en erstatter for Frigård... Tror ikke de kommer til å spille så mye sammen. Blir nok Ringberg/Olsen eller Ringberg/Abidoun. Thorup blir vel kanskje også rangert foran Frigård nå, tenker jeg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 23 jul 05, 20:27
det skulle bare mangle....:ffk:

---------------------------

hallo? svensker!!!???


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 05, 20:45
Opprinnelig postet av Costanza
Tror nok Ringberg uansett hadde benket Frigård. Sistnevnte har vel hatt en veldig laber sesong, og Solbakken har gitt klart uttrykk for at Ringberg blir fast på laget. Noe som er ganske selvsagt når de betaler så mye for ham. Og siden Ringberg og Frigård er ganske like som spillertyper, så er det naturlig å se på Ringberg som en erstatter for Frigård... Tror ikke de kommer til å spille så mye sammen. Blir nok Ringberg/Olsen eller Ringberg/Abidoun. Thorup blir vel kanskje også rangert foran Frigård nå, tenker jeg.
du kan ikke mene at ringberg er bedre en frigård. det er nesten årets vits mener jeg. :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jul 05, 20:48
Pr. i dag mener jeg Ringberg er en klart bedre fotballspiller enn Geir Frigård. Så får du le så mye du orker av det.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 05, 20:54
Opprinnelig postet av Costanza
Pr. i dag mener jeg Ringberg er en klart bedre fotballspiller enn Geir Frigård. Så får du le så mye du orker av det.
ja det skal jeg for vi har nok forskjellige syns punkter der. :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 23 jul 05, 21:00
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Costanza
Pr. i dag mener jeg Ringberg er en klart bedre fotballspiller enn Geir Frigård. Så får du le så mye du orker av det.
ja det skal jeg for vi har nok forskjellige syns punkter der. :D


Du får prøve å ta av deg "liker ikke Ringberg"-brillene dine, så ser du kanskje litt klarere Keiko.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 23 jul 05, 21:11
Opprinnelig postet av Pelle
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Costanza
Pr. i dag mener jeg Ringberg er en klart bedre fotballspiller enn Geir Frigård. Så får du le så mye du orker av det.
ja det skal jeg for vi har nok forskjellige syns punkter der. :D


Du får prøve å ta av deg "liker ikke Ringberg"-brillene dine, så ser du kanskje litt klarere Keiko.


eller så kan jo du og flere andre ta av dere "Ringberg er beste spissen i verden- brillene" Pelle ;)

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 23 jul 05, 21:41
Ringbeg er så absolutt ikke verdens beste spiss. Men det er da for svingende ikke Geir Frigård heller...

Jeg vet at mange mener Ringberg gjorde en dårlig vårsesong for FFK, men det går da ikke an å mene at han har gjort en dårligere figur enn Geir Frigård??? Da bør man isåfall ikke ta av seg noen briller, for å si det sånn....

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 jul 05, 22:53
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Costanza
Pr. i dag mener jeg Ringberg er en klart bedre fotballspiller enn Geir Frigård. Så får du le så mye du orker av det.
ja det skal jeg for vi har nok forskjellige syns punkter der. :D


Etter hva jeg har erfart, så har vel du ulikt synspunkt med nærsagt Gud og hverman... Har enda ikke sett deg enig, men så er det jo godt at man kan enes om å være uenig :D

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 05, 22:56
til KeJ

du for følge med, jeg er da enig med mange jeg, men jeg har mine grenser ;)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 jul 05, 10:11
men at ringberg missa noen rimelig gode kjangser i går er vi vel enige i alle mann eller?
ringberg fortsetter i den samme tralten. ikke så veldig lett å få ballen mellom stengene..:D

---------------------------

Heia FFK


Lanber

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 okt 04
Innlegg: 8

Lagt til: 24 jul 05, 10:18
Som det skrives over!!! Ringberg forsetter desverre for han, i den samme tralten. Blir som vanlig løpt inn og mister ballen.

Hadde i går et par gyllende sjanser, men rortet de bort.

Tror han går til sverige etter denne sesongen, da blir han solgt til en svensk klubb.

---------------------------

Født og oppvokst i Fredrikstad


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 24 jul 05, 15:58
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

eller så kan jo du og flere andre ta av dere "Ringberg er beste spissen i verden- brillene" Pelle ;)


Det er vel ingen som har hevdet at han er verdens beste spiss? Da hadde han nok aldri spilt i FFK. Men han er den klart beste, mestscorende spissen vi har hatt i FFK, ihvertfall i moderne tid. Og det bør han få kredit for.

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 jul 05, 21:38
hvorfor er det tråd om ham kam på ffk forumet?

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 jul 05, 01:58
Endret: 26 jul 05, 01:59
Opprinnelig postet av StianLarsen
hvorfor er det tråd om ham kam på ffk forumet?


Fordi Markus Ringberg, som fortsatt er en meget populær og respektert mann i Fredrikstad nettopp har blitt solgt dit.

Fått med deg det eller?

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 27 jul 05, 13:56
Opprinnelig postet av Pelle

Det er vel ingen som har hevdet at han er verdens beste spiss? Da hadde han nok aldri spilt i FFK. Men han er den klart beste, mestscorende spissen vi har hatt i FFK, ihvertfall i moderne tid. Og det bør han få kredit for.


Biffen skåra også en del mål i sin tid. Han er vel ikke like god som Ringberg, men Ringberg har vel falt litt igjennom i TL. Hadde vel sin beste sesong i 1. div. ?!?

---------------------------

Fasen

FFK for alltid!!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 jul 05, 23:35
Biffen scorte jo nesten ikke mål han vel før han endelig fant plassen som midtspiss i 4-4-2. Sammen med Markus var han helt rå...

PS: Hyggelig at du endelig har rota deg inn her, Jan Erik ;)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340