Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar Sørlie er ikke med i troppen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 jul 05, 16:39
Opprinnelig postet av Holters
Ok, jeg er ikke den som normalt kommer med 2. hånds rykter, men jeg har rimelig gode kilder på at Sørlie skal å vært bedregelig på trening i det siste og samtidig lagt på seg en del kilo etter ferien.

Ta det med en klype salt, men det høres ut som en god forklaring.


Heter det ikke beGredelig?

samma det, Myhre står, så da kan gjerne Jerry sitte på benken for min del

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 22 jul 05, 16:50
Tror nok dette kan være et ledd i en kampanje for å straffe Sørlie. Ikke for hva han har sagt, men for at han er feit.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 22 jul 05, 16:51
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje Steinar har fått beskjed om at han ikke får fornyet kontrakt og har kanskje gitt f i hele treningen og begynt å spise unødvendig

He, he, alltid så voldsomme konlusjoner...

KeJ, jepp og nå synes jeg du var begredelig :D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 jul 05, 17:04
Opprinnelig postet av Holters
Ok, jeg er ikke den som normalt kommer med 2. hånds rykter, men jeg har rimelig gode kilder på at Sørlie skal å vært bedregelig på trening i det siste og samtidig lagt på seg en del kilo etter ferien.

Ta det med en klype salt, men det høres ut som en god forklaring.


Hvis dette er sant så er det ok at Steinar er satt ut, hvis ikke.....

Syns vi ser et skremmende mønster her, alle som uttaler seg negativt om spillestil blir pressa ut.

Men igjen, det kan jo hende han er skada også.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 22 jul 05, 17:18
Han trente i går, men med veldig mye klær?!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 jul 05, 17:18
Endret: 22 jul 05, 17:20
Om det faktisk er slik at de som ikke er enig i spillestilen blir presset ut, så bør ikke det bare være negativt. Om klubben klarer å hente like gode eller bedre erstattere, så er det bedre med spillere som har troa på den veien laget går enn spillere som går rundt og er litt mellomfornøyde. Det er realt både ovenfor klubben og spilleren. Spilleren kan da spille et sted han liker seg og klubben kan spille slik de ønsker.

Men jeg tror ikke dette er tilfelle i denne saken. Her tror jeg som holters at Steinar har hatt litt for mye ferie i ferien.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 22 jul 05, 17:36
Jeg vet ikke hvorfor Steinar ikke er med i troppen nå, men etter min mening så er Alexander en bedre keeper. Steinar stod meget bra de første kampene, men har siden spilt dårligere og dårligere. Han har ikke spilt direkte svakt, men jeg har i alle fall vært nervøs for han de siste kampeen. Etter min mening er han litt for svak i feltet, og tar ofte litt sjanser som fort kan gå galt. Jeg så også kampen FFK-VIF og syntes Alexander stod meget bra noe han også gjorde i hele fjor høst.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 jul 05, 17:44
Om du mener steinar er dårlig i feltet, så bør du ta en ekstra titt på favoritten din aleks. Steinar gjør ett og annet rart, aleks er direkte dårlig i feltet.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 22 jul 05, 17:53
Men ALH er ikke overvektig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 22 jul 05, 17:59
En ting er ihvertfall sikkert. Det er kort vei mellom "himmel og helvete" når du er FFK-spiller. Den ene dagen er du helt. Neste dag er du feit, dum, grisk osv....

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 jul 05, 19:04
Opprinnelig postet av Julekake
Om det faktisk er slik at de som ikke er enig i spillestilen blir presset ut, så bør ikke det bare være negativt. Om klubben klarer å hente like gode eller bedre erstattere, så er det bedre med spillere som har troa på den veien laget går enn spillere som går rundt og er litt mellomfornøyde. Det er realt både ovenfor klubben og spilleren. Spilleren kan da spille et sted han liker seg og klubben kan spille slik de ønsker.

Men jeg tror ikke dette er tilfelle i denne saken. Her tror jeg som holters at Steinar har hatt litt for mye ferie i ferien.


helt enig her. 100%

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 jul 05, 20:52
Nå håper jeg du tuller Julekake! Er det ikke negativt hvis de spillerne som sier hva de mener blir skvisa ut av klubben? Hva slags miljø og trivsel tror du det skaper?

Man kan komme langt her i verden hvis man skaper og utnytter frykt hos ansatte, men man kommer aldri til tops. Gode ledere vet å verdsette meninger og tanker hos de ansatte, så lenge disse tar opp eventuelle problemer internt.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 jul 05, 21:04
Endret: 22 jul 05, 21:06
Tror du missforstår det jeg mente.. Om en spiller ikke er enig i hvordan et lag spiller kan det være sunt for både han og klubben at han finner seg en ny klubb. Dette er selvfølgelig bare vis begge parter ønsker det og det blir gjort på en åpen og god måte. Man skal ikke kaste ut folk for meningene sine. Men jeg tror heller ikke det har vært en spiller i ffk som har blitt kastet ut for meningene sine. Derimot om en spiller starter å vise dårlige holdninger på og utenfor banen på grunn av at meningene hans motstrider klubbens, da er det verdt å kaste han ut.

PS. formulerte meg litt dårlig i mitt forrige innlegg, så jeg skjønner hva du mener..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


supporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 22 jul 05, 22:01
Nå må dere slutte å tulle! FFK er blii en proff. klubb, og ønsker å stille med de som til enhver tid er best. Sørlie er altfor ustabil til å kunne kalles et førstevalg. Helt enig i at Lund Hansen endelig er valgt foran Sørlie. Det holder ikke med 1-2 kanonkamper, det er jevnheten som gjelder i det lange løp. Til neste år har vi Myhre, Kristiansen og Stav som keepere. Litt langt frem, men vent å se.

---------------------------

supporter


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 jul 05, 22:33
Har vondt for å tro at PMK er interessert i å slite benk etter TM. Men morro hadde det vært. Ta en titt på forumet til kråkevingen. De er pissed off pga TM. Tenk om vi skulle få begge!! :)

antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 05, 22:38
er ikke Steinar me i troppen??hæ???er det bare tull å tøys eller seriøst??
Alex istedenfor Steinar??glem det!!
Dette blir for dumt altså!!!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 jul 05, 22:42
Det er MANGE som har ment at ALH bør spille i stedet for Steinar. Kanskje blir det værre når steinar må helt opp på tribunen, ettersom han er en seriøs fyr, som alle liker. Men vi kan ikke godt sette landslagskeeperen på tribunen heller

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 22 jul 05, 22:45
øy...

er det noen som har tenkt på hvor kjipt det er at dere sier at noen er overvektige fordi de har lagt på seg ett par kilo i ferien, han var jo ikke feit før. Vet ikke om dere husker Erik Holtan, en av norges beste keepere før..var feit..men god,

Det er liksom ikke så lett å legge på seg så mye i løpet av 14 dager ferie da, kanskje 5 kilo. Det betyr ingenting, det som betyr noe er om han har slurva med kondistreninga, utholdenheten, men det blir for dumt å kommentere vekta...igjen..slutt å ta ut frusterasjonen dere har pga deres egen kropp på andre enkeltpersoner...he he

Å til alle dere konspirasjonsteoretikere ang Drillo sin utfrysing av alle som er negative..les Da Vincy koden istedet, det er mer sannhet der i alle fall ;))


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 22 jul 05, 22:54
Endret: 22 jul 05, 22:54
Jeg snakker av erfaring. Det er veldig lett å legge på seg mange kilo i løpet av en ferie hvis man ikke er forsiktig.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 jul 05, 23:01
enig, 5 kilo er ikkeno hvis man er uforsiktig i ferien. Men det er vel mulig jeg har slurva litt med kondistreninga :)


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340