Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg, en engel?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 16:08
Ser at det foregår en utbredt glorifisering av Ringberg og at mange mener han er urettferdig behandlet. Hva med at han brettet opp ermene og tro til det han var god for å bevise at han kunne forsvart en plass på laget til tross for forsterkningene? Så fort han fikk beskjed om tyngre tider kastet han seg på toget og gjorde bonde av seg. Jeg mener at hvis han synes han er god nok for en plass på et tippeligalag, hadde han etter beste evne bevist dette i tiden fremover. Etter min mening er det han som har mest skyld i at vi ikke får se ham i rødt og hvitt mer, og ærlig talt plager det meg ikke. Hvis ikke han tror han plasser med nye spisser på plass - God Tur.

Mente han sa noe sånn som at han måtte tenke på familien, og så sørger han for at datteren begynner på skolen i Hamar? Mye rart... Hvis Drillo har gjort noe tvilsomt, er han ikke alene.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


ozy-fredrikstad

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 18

Lagt til: 16 jul 05, 16:22
han viste det når det endelig løsnet... men passet ikke som noen enslig spiss i 4-5-1

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 16 jul 05, 16:27
ozy..ingen passer som enslig spiss i 4-5-1 når man stort sett er på egen banehalvdel..4-5-1 skal helst inkludere offensive vinger som kommer til linja..iallefall når man har en targetman som Ringberg foran der............

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 16:28
Er kanskje greit å slutte å kalle en spiss med 3 scoringer på en halv sesong for targetman?

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 jul 05, 16:28
Opprinnelig postet av ozy-fredrikstad
han viste det når det endelig løsnet... men passet ikke som noen enslig spiss i 4-5-1


Det er ikke spillernes jobb å legge opp taktikken.

Prøvde forresten å ymte frempå om at Ringberg hadde muligheten til å bli og kjempe for plassen. Men tror ikke forumet var klar for det standpunktet på torsdag :=)

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 jul 05, 16:30
Opprinnelig postet av FleXUS
ozy..ingen passer som enslig spiss i 4-5-1 når man stort sett er på egen banehalvdel..4-5-1 skal helst inkludere offensive vinger som kommer til linja..iallefall når man har en targetman som Ringberg foran der............


For ikke å snakke om indreløpere som angriper bakrommet. Det har litt med kvalitet på spillere å gjøre også, ikke bare defensiv holdning

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 16:31
Nettopp denne muligheten jeg synes skygger over minnet hans. Han kunne slåss for plassen, men velger å gå - det sier en hel del synes jeg. Var noen som skrev krokodilletårer?

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 16 jul 05, 17:02
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Nettopp denne muligheten jeg synes skygger over minnet hans. Han kunne slåss for plassen, men velger å gå - det sier en hel del synes jeg. Var noen som skrev krokodilletårer?


Nåja, Drillo har jo vist, f.eks ved bruk av Hoås og Sørlie, at når noen først får fast plass og andre er ute så er det ikke lenger fair konkurranse om plassene. Det er hans spillestil og hvilke spillere som passer det som betyr noe for Drillo. Alt prat om at resultatene er viktigere for Drillo enn spillestilen er løgn og forbannet dikt. For en dust!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jul 05, 17:06
Hvorfor skal man ikke kalle en mann som har scoret tre mål for target mann. Vet du egentlig hva target mann betyr ido form klyster?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 17:13
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Nettopp denne muligheten jeg synes skygger over minnet hans. Han kunne slåss for plassen, men velger å gå - det sier en hel del synes jeg. Var noen som skrev krokodilletårer?


Og nå skal du komme her og frotelle alle oss at vi tar feil. Og du som kommer med en halv historie. Halo mannen vokn opp. Ringberg fikk beskjed om benken ikke bare p.g.a. spilleferdigheter men også fordi han snakket høyt om spillesystemet. fy f jeg begynner å bli drittlei forbipasserende som skal liksom prøve å åpne øya våres og fortelle oss sanheten. Ringberg saken er kun dråpen som fylte opp glasset ............

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 16 jul 05, 17:20
Det må være fint å være den som sitter på den evige sannhet, og vet alt til den minste detalj hva som har skjedd.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 jul 05, 18:14
Blir også idiotisk av andre å beskylde folk for å tro de vet alt når de gjør nøyaktig det samme. Å kalle meg for en forbipasserende blir for dumt, har sett kamper, stort sett alle, siden 92. At Ringberg blir presset ut av klubben virker som tull for meg, likeså påstanden om at det skjer grunnet kritikk av spillesystemet. Uttellingen til Ringberg, eller mangelen på sådan, har kostet laget en del poeng, og siden dette har skjedd over lang tid synes jeg det er riktig at samarbeidet avsluttes. Hva andre synes om det, er deres sak. Personlig er jeg glad i laget, ikke enkeltspillere. Jeg har heller ingen grunn til å tvile på at Drillo gjør det beste for laget. Igjen, andre kan mene hva de vil om dette - dette er mine egne meninger.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340